娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 條頸轉唔到,你地有冇試過?
yutik
發表於 2007-1-8 10:22 PM
條頸轉唔到,你地有冇試過?
唉...條頸已經痛左3個月啦
H|f,A)~
最初以為自己落枕
%SZ,L k5e9Nr(Z
左轉會痛..右轉又痛...
LR6W$yHB*o
上望又痛下望又痛....