娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yutik 發表於 2007-1-8 10:22 PM

條頸轉唔到,你地有冇試過?

唉...條頸已經痛左3個月啦
H|f,A)~ 最初以為自己落枕
%SZ,L k5e9Nr(Z 左轉會痛..右轉又痛...
LR6W$yHB*o 上望又痛下望又痛....dp9T'n.d
之後去睇醫生...佢話我坐姿有問題..佢話年中見唔少呢d人黎搵佢....而家d細路個個都係咁!!!#Jt6vhvC
開左d藥我食....食果幾日好d...無咁痛....但食完後又痛....都係轉唔到個頭!!!!!!
r ~z?5F{.qg,Q\ 之後又去睇...佢話有排好wow.....食完d藥而家都係咁.....都唔知點醫Az-wt%|)H
又試過活絡油...都係未好#Z5e:J!w@Xf
有冇人有經驗?
*Q;i N(e']B2I 救下我

衰貓 發表於 2007-1-8 10:55 PM

我都係經常會扭親既人,我初時會去睇物理治療,依家去睇針炙,你可以任選其一,但鐵打我就唔係太建議,純粹個人意見‧‧‧‧‧但以你既痛症黎講,你的確係日常生活中有些習慣令你出現如此情況,例如坐立(姿勢)或睡眠(床肉不適合)等,搵專科幫你係唯一辦法,而且唔好等,因為問題已經好嚴重‧‧‧‧‧

D9B9A97E 發表於 2007-1-8 11:21 PM

如果你痛左咁奈*R ^@ux
我諗你真係要去專科睇下,例如骨科k o|}+O4Y;g3G
因為現今的人姿勢唔正確/f-B7}:goj
經常都會周身痛
8\9xpk,I,`cx 曾經有報導話有廿幾歲的人
K"y)l6YX:V"M+L 佢頸部生滿骨刺

風塵中人 發表於 2007-1-8 11:26 PM

佢可能比止痛藥比你食-.-
orI"l9?0{S1l 睇過第2個醫生

yutik 發表於 2007-1-9 12:09 AM

唔該晒[ S1x G6~&`1b6[c
係la, 可能畀左止痛藥我食
b-L6Ty)` 一於去睇骨科...你地有冇醫生介紹?
)?D`WS4J9h"g5RSu 我上網check見到一間only-----康衡[url]http://www.cor.com.hk/[/url]
)G W4@7wbj 針炙掂唔掂?幾錢?
;_!kco E6n;C9Q;{*H 物理治療實貴啦!!!

delete 發表於 2007-1-9 02:27 AM

快啲睇醫生啦, 遲左唔知唔會會有手尾架

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.