娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-1-9 02:26 PM

今日生日,但唔係幾開心...

今日就廿歲啦
[(Y RI(G_
'U8{%_ Y Rgg"vQ 但係唔係幾開心
K&R p?-Cp `
3LDB-k4} | 唔想告別一字頭
:eY%G*ic e
%d,iD8_8PLB%I-} 人愈大 愈唔想大LC#S+Y0G8@vn/^^&S

,K)I qU;i9~N~ 雖然廿歲+{EyEG-cIl

t+i jN;N(Qq 但已經隱約見到前面人生路ge煩惱
A:Yb4S!h.K
1o;tAkYM*Is R 想永遠都係十零歲
*ALMN|"T,S+H-_+\
0@7b{ x1H 如果仲係一個中二中三生,你話幾好?
N9LUT.|1\5pz)pU
;X)@:L;f2uCr4l 唔洗煩會考,高考,前途
ix)f [o
w0zPG X;f 可惜,而家已經year1, 仲有2年就要出黎呢個社會
A,c j+j7E
(B2@W8BN@u1\ v 諗起呢個社會ge殘酷,已經...唉!
z{/}#BJ"]Z
M.l H.DS Z } 真係好想好似莊周夢蝶
n O6x;BP,}` ai Z1E }|1r/m
如果我而家只係發緊夢,身處係夢境中
-jfL5\d d
rj/mp \r ^Q!? 只係一個小朋友
U$||9L#_!u
7k9cLo$W zC"J 只係等緊爸媽拍醒我/lk'q(v7T
#h szw}4Dd S%r
你話幾好??:(;u*`4k@8M
V*C4W&s zYW
%e hj^[O
.eB AA{
我唔係灰a$b?FA#j
只係呻下
u3eS:y z(S6| };^1{ 有時人到某d時刻xNB4B^/U
人會諗下d負面野
nqQW^ 不過諗完咪又要去...為生活...搏殺!!!!!!!!:fight::fight::fight::fight::fight:

mkj 發表於 2007-1-9 02:35 PM

人生就是如此~.fOzDCoU

7{8_o cx9TZg 無論如何, 只要向着自己方向去做, 問心無愧便可~
R5]?LSQd!} Z@[0]"`&a,Uev
祝你^+{Z{1nQ
學業進步!!!

chong2002 發表於 2007-1-9 02:45 PM

life must go on...~9X:| XEgPD#P
always smile ....^^

peikasiu 發表於 2007-1-9 02:49 PM

life must continue~
\(E3f.ky be happy, add oil la~

specificness 發表於 2007-1-9 03:31 PM

不要那麼灰,人生的路就是一步一步的走出來了。你的路好可能不是最好,但也很難會是最差的。有時快樂,有時悲傷,但走過,就天晴了。天晴也許不一定等如心情好,天陰也不見得一定是傷春悲秋——還看自己的心境與調整。心迷法華轉,心悟轉法華啊。
]ThGD GOc q!V/i7u7a R
祝你生日快樂!:)

davidchan701 發表於 2007-1-9 03:36 PM

凡事盡左量, 問心無愧,
M'piU;Dm'r 日日開心面對事情, .zJDaF@_-u(e)H

8gzt pPkP4X7cf 生日快樂

衰貓 發表於 2007-1-9 03:36 PM

俾你一世都食老豆老母,無憂無慮,試又唔使考,女就不斷溝好無‧‧‧‧‧year1都仲係用弓既方式諗嘢,又好難怪你會擔心出黎社會做嘢會典‧‧‧‧‧

pigcat 發表於 2007-1-9 04:00 PM

多謝以上咁多位巴打
j(J|x$j:L"{2rM~ 其實我唔係諗唔通只係想呻下B:Q,V%o F,b6nanpc0s
;B ~AEs`l{
b*I'znE6_M
[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2007-1-9 03:36 PM:C|.u6b'kxT
俾你一世都食老豆老母,無憂無慮,試... [/quote]J2] ?9cy A9N7Y$a
無憂無慮有邊個唔想??VuFy6o#[
日日都多煩惱,邊個想??
-|0VV R/sH :mF#e ^jU Ly
對理想生活ge嚮往.O!Zl fe[PD
唔等於對現實ge逃避tHmAEp2a
唔通面對煩惱ge時候都唔可以呻下,唔可以想像下美好ge生活??
*DZ7zZY!JaWzj 一定要將自己屈係煩惱之中??g };NeDS(K*S
6s0v[6V c"l~ L
有時比自己個思緒輕鬆下,可以幫助解決煩惱
-x'XmT5S-V gsd z2mn
一早其實我都係呻下
S!k1y_)e+d+rt F$` yR8U6k6c1d
巴打
8a8[]G.CU#\8k 輕鬆下啦:good:

wer 發表於 2007-1-9 04:42 PM

幸好未到二十

skbe 發表於 2007-1-9 06:15 PM

生日快樂唷:D9l(l)^ M(`
唔好甘灰吧!

hugh090702 發表於 2007-1-9 09:27 PM

每個人都要經歷ga喇
A?qw kF*e u8ll9y(E 睇開d啦

loklok117 發表於 2007-1-9 09:37 PM

[quote]Originally posted by [i]skbe[/i] at 2007-1-9 18:15:RS"g1Dl:b3r"e
生日快樂唷:Dh1ytz5FW
唔好甘灰吧! [/quote]
&c{ OJ1RH:t(f
p#k [3NEc,{'NZR-S 無錯+2分:good:?)q3v(kY&K3m
得閒呻下無問題 t%\N(J h$rx+N
之後樂觀面對米得LAW:kiss:

wer 發表於 2007-1-9 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-1-9 21:37:vJ'q0]p8rv

2r C/G7F&na
6o+p_@p#~5h3M 無錯[color=Red]+2分[/color]:good:g?/D^Z!x$z&E4S;I&L
得閒呻下無問題
x#bb*Jx;q 之後樂觀面對米得LAW:kiss: [/quote]+k)b E`P%{;b0z
請問你是?

playbr2 發表於 2007-1-9 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-9 09:40 PM:
,e k-W#PV4bf J/o6hY;Q/ea
請問你是? [/quote]o,zU`[G

0Z:bM.^d 代答 : 撒亞人 !!!! :D:D:D:D'|J Z Cnq\

{9R/T}h.D%Nx)R,ev(d8G P.S  loklok117兄  有冇食過 [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=135710&fpage=1[/url]oXp_4Oy u P^
O Sa SR.jx
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-1-9 at 09:49 PM [/i]]

wer 發表於 2007-1-9 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-1-9 21:48:a[BXom8NWp
8X/c_0u%F$j IWA/U}
n Lr(Y.S\-|}
代答 :[color=Red] 撒亞人[/color] !!!! :D:D:D:D#je9Dh)x%E f

7Z `|1e2ol P.S  loklok 兄  有冇食過  [/quote]
&i%L3V7\*f:R 不是這個問題

playbr2 發表於 2007-1-9 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-9 09:49 PM:
$|JK({"nsn p d3k0x6`I6co
不是這個問題 [/quote]7D5?;Ca9u
!g'i+C;?Y-aM(Ta
lok 兄係咁玩開架 :D:D:D:D 大家吹水開下頑笑啫:P:P:P:P:P   

wer 發表於 2007-1-9 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-1-9 21:53:
G ]3ht(C6BD
&lz(\R5mk'~ xs F&m 3xr[pbx j
lok 兄係咁玩開架 :D:D:D:D 大家吹水開下頑笑啫:P:P:P:P:P    [/quote]B:\(H"_iI
sorr.明白了

playbr2 發表於 2007-1-9 09:59 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-1-9 02:26 PM:J$`"s,x{@*S
今日就廿歲啦x%h2Qi8w VT:H AjV+E

B| Pv c Q-y 但係唔係幾開心
q&CUc"PJ 3MY"\/h9Ue5k*q9C,X.C)\
... [/quote]
(bJLF;q4x
7\ n%i%a!c ?&z\ pigcat 兄 加油ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree::agree:要學似你過頭像咁ㄚㄚㄚㄚ -----> :lol:

cristiano3156 發表於 2007-1-9 10:29 PM

人到個個階段都係煩嫁啦,難道你小時候冇想過快d做大人咩??

pigcat 發表於 2007-1-9 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-1-9 09:59 PM:$z:RO3B3NoOO

;T/`b$hP h.lZ`
y8I&If)Wv/Q pigcat 兄 加油ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree::agree:要學似你過頭像咁ㄚㄚㄚㄚ -----> :lol: [/quote];cbD@*R
THX AR play兄
C%U M:w'_7vH(yr_
%?d&\$A+k{+? N;t b1y
.v;Y"~Q*`BkpZ0Y 回應返cristiano3156 兄︰
)p[@5o;x| 小時候只會「想」#B{9o'w2g ih
不會煩
/sP1A/}6kg(vE sV'MI?@'eS
因為小會長大BU(Y QO z
大不可能變小...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.