pigcat 發表於 2007-1-9 02:26 PM
今日生日,但唔係幾開心...
今日就廿歲啦
[(YRI(G_
'U8{%_ YRgg"vQ
但係唔係幾開心
K&Rp?-Cp `
3LDB-k4}
|
唔想告別一字頭
:eY%G*ic
e
%d,iD8_8PLB%I-}
人愈大 愈唔想大
LC#S+Y0G8@vn/^^&S
,K)I qU;i9~N~
雖然廿歲
+{EyEG-cI l
t+ijN;N(Qq
但已經隱約見到前面人生路ge煩惱
A:Yb4S!h.K
1o;tAkYM*IsR
想永遠都係十零歲
*ALMN|"T,S+H-_+\
0@7b{ x1H
如果仲係一個中二中三生,你話幾好?
N9LUT.|1\5pz)pU
;X)@:L;f2uCr4l
唔洗煩會考,高考,前途
ix)f
[o