今日生日,但唔係幾開心...
今日就廿歲啦9v2U.^,?:g/K`+^a"hc
但係唔係幾開心
/J8a'X0foNd
唔想告別一字頭x/IS)o U g
人愈大 愈唔想大
雖然廿歲
但已經隱約見到前面人生路ge煩惱 m4v'fE$cYX_T&o
-r&z3C@0|{ y
想永遠都係十零歲 {o$b'W#E8PD.G M2S1IBM
如果仲係一個中二中三生,你話幾好?
(LM'@r2F YPj
唔洗煩會考,高考,前途
可惜,而家已經year1, 仲有2年就要出黎呢個社會
N)THPz6i8c
諗起呢個社會ge殘酷,已經...唉!
6wp:x'DE jti
真係好想好似莊周夢蝶#`7Xq]d:f \1H
@Vh#A G[^?7N
如果我而家只係發緊夢,身處係夢境中
"NO"lzp+k*V/gC
只係一個小朋友
h${(|.H7C5lyi
只係等緊爸媽拍醒我6{;ovt^B[4jiB
你話幾好??:(
!ZK8CaA~Q+[9Q
我唔係灰9N1rz Y|~5Z6m!XO!J
只係呻下
有時人到某d時刻