娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-1-9 02:26 PM

今日生日,但唔係幾開心...

今日就廿歲啦
$`;XL.KgTQ 9v2U.^,?:g/K `+^a"h c
但係唔係幾開心
C;DASd /J8a'X0foNd
唔想告別一字頭x/IS)oU g

d;qW&ptLW0h 人愈大 愈唔想大
5gs"] ~ag
| ?*y N4ry'n Uw!z 雖然廿歲
2dq \G1SEIF
;vZ"af7l/[8P r_3O 但已經隱約見到前面人生路ge煩惱 m4v'fE$cYX_T&o
-r&z3C@0|{ y
想永遠都係十零歲 {o$b'W#E8PD.G M2S1IBM

Mm m%CL!@#I 如果仲係一個中二中三生,你話幾好?
;f!i8A-C.G l7q#GO (LM'@r2FYPj
唔洗煩會考,高考,前途
.FK5[,ki}C0]E(d
/?/WG VXNN(y 可惜,而家已經year1, 仲有2年就要出黎呢個社會
/A4xh p t#qO N)THPz6i8c
諗起呢個社會ge殘酷,已經...唉!
$Ci%S!? Z;D 6wp:x'DE jti
真係好想好似莊周夢蝶#`7Xq]d:f \1H
@Vh#A G[^?7N
如果我而家只係發緊夢,身處係夢境中
OTC}/h4I)x:ed2W "NO"lzp+k*V/gC
只係一個小朋友
'uF8XT:N2_ h${(|.H7C5lyi
只係等緊爸媽拍醒我6{;ovt ^BiB

3p&V0|1W;N/FKjyi3x 你話幾好??:(
a8h,z[8?kJ !ZK8CaA~Q+[9Q

p2~boi[1|l`t1{
(R^Xa8Cv?"BJ 我唔係灰9N1rz Y|~5Z6m!XO!J
只係呻下
/PQ,m.cy/vy 有時人到某d時刻q5I^i])c#T1E
人會諗下d負面野n6Qa$K-I;C/GH
不過諗完咪又要去...為生活...搏殺!!!!!!!!:fight::fight::fight::fight::fight:

mkj 發表於 2007-1-9 02:35 PM

人生就是如此~
.~*z&tOZ4h;uxje)R
o.D|!C b:H;| 無論如何, 只要向着自己方向去做, 問心無愧便可~5P {LHG
rS)}0t7F
祝你
~$V8M6~6a}&I^ 學業進步!!!

chong2002 發表於 2007-1-9 02:45 PM

life must go on...
z|f{1S7e always smile ....^^

peikasiu 發表於 2007-1-9 02:49 PM

life must continue~1tQr"m#s2N.y0au
be happy, add oil la~

specificness 發表於 2007-1-9 03:31 PM

不要那麼灰,人生的路就是一步一步的走出來了。你的路好可能不是最好,但也很難會是最差的。有時快樂,有時悲傷,但走過,就天晴了。天晴也許不一定等如心情好,天陰也不見得一定是傷春悲秋——還看自己的心境與調整。心迷法華轉,心悟轉法華啊。
G3PqOGP 7k`3H"u-UK
祝你生日快樂!:)

davidchan701 發表於 2007-1-9 03:36 PM

凡事盡左量, 問心無愧,
d4mZ!Q5S%T0b 日日開心面對事情, G^*k%\-e@?
)i5c/reunJf^/m6j
生日快樂

衰貓 發表於 2007-1-9 03:36 PM

俾你一世都食老豆老母,無憂無慮,試又唔使考,女就不斷溝好無‧‧‧‧‧year1都仲係用弓既方式諗嘢,又好難怪你會擔心出黎社會做嘢會典‧‧‧‧‧

pigcat 發表於 2007-1-9 04:00 PM

多謝以上咁多位巴打&mhHN EOIU
其實我唔係諗唔通只係想呻下
RL@"FK Krv$P"wH
4v/L*YIg m EH6K+\ H:XKkUm)Y0R \
[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2007-1-9 03:36 PM:
/b f {*EXJ#t`ng 俾你一世都食老豆老母,無憂無慮,試... [/quote]
6u\*LI j PZum 無憂無慮有邊個唔想??
'N+m%b:nu 日日都多煩惱,邊個想??
hg7GZk;d ]Fj*Q@
對理想生活ge嚮往
U7ic3F9sCJ*my^ 唔等於對現實ge逃避
A$@6r0m(q0`sLZ 唔通面對煩惱ge時候都唔可以呻下,唔可以想像下美好ge生活??
/[Y#wK}J2KR@ 一定要將自己屈係煩惱之中??)PA4xgZ,Yn

;b0u Jl#Jk3A.} 有時比自己個思緒輕鬆下,可以幫助解決煩惱9hv C$~%XL
e5v)w2s*d]L!O*i$}z
一早其實我都係呻下
~ k o5FZ-F*c
O _`6V,` 巴打[k0[ ej y
輕鬆下啦:good:

wer 發表於 2007-1-9 04:42 PM

幸好未到二十

skbe 發表於 2007-1-9 06:15 PM

生日快樂唷:D2Jq~g7u6J(ep5w6@
唔好甘灰吧!

hugh090702 發表於 2007-1-9 09:27 PM

每個人都要經歷ga喇
K\vZM LI 睇開d啦

loklok117 發表於 2007-1-9 09:37 PM

[quote]Originally posted by [i]skbe[/i] at 2007-1-9 18:15:
-E bp&s$nz v(Bs 生日快樂唷:D
4o?;p:z1E 唔好甘灰吧! [/quote]
%[S;P!OV0{3y
+p T,B2ki)}9B 無錯+2分:good:H_s ftq
得閒呻下無問題
VLo Uu 之後樂觀面對米得LAW:kiss:

wer 發表於 2007-1-9 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-1-9 21:37:
[ h\}U+q 1dr.s\u x7I C

+d4rH?oM { 無錯[color=Red]+2分[/color]:good:2BF(V3BGi3R
得閒呻下無問題 kU4IM5T'n3G
之後樂觀面對米得LAW:kiss: [/quote]
+|(Y&K \7Y 請問你是?

playbr2 發表於 2007-1-9 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-9 09:40 PM:Y0T} O.kz

)\zfh?Qi9{/vC 請問你是? [/quote]$]~;a,X6{fUWf

#DC;@AA 代答 : 撒亞人 !!!! :D:D:D:D*lmtD E|'z
ItY9C ^~4g3N
P.S  loklok117兄  有冇食過 [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=135710&fpage=1[/url]2~OA+jkD

hd N.OW|X m M [[i] Last edited by playbr2 on 2007-1-9 at 09:49 PM [/i]]

wer 發表於 2007-1-9 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-1-9 21:48: C8d4Y"{d%xa
_%ap2tA3y,h)la
,y4U6iJ|+n j
代答 :[color=Red] 撒亞人[/color] !!!! :D:D:D:D*y:FF:jm9A

k%F(l a/j ^}2OKR P.S  loklok 兄  有冇食過  [/quote]Z`M;k%S(T
不是這個問題

playbr2 發表於 2007-1-9 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-9 09:49 PM:#L9c Ie:_/Ksp d

v$P#nE S:~ R 不是這個問題 [/quote]YRSL O5Q9~G
DkK#W^N
lok 兄係咁玩開架 :D:D:D:D 大家吹水開下頑笑啫:P:P:P:P:P   

wer 發表於 2007-1-9 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-1-9 21:53:i#b,F8^tV&X r[

p_9[(E%D.WL X&Hp!CK)}
lok 兄係咁玩開架 :D:D:D:D 大家吹水開下頑笑啫:P:P:P:P:P    [/quote]
d[9T.|+B/w3O sorr.明白了

playbr2 發表於 2007-1-9 09:59 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-1-9 02:26 PM:
V v2W0|NOv3dG.Op 今日就廿歲啦
1ROox~]Q'S.{
Dp idbN eGY 但係唔係幾開心 BSA1i TV

$[ ^&~uz? ... [/quote]
G.?!ql+B"s j /_0B(l.DmCd8ze}
pigcat 兄 加油ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree::agree:要學似你過頭像咁ㄚㄚㄚㄚ -----> :lol:

cristiano3156 發表於 2007-1-9 10:29 PM

人到個個階段都係煩嫁啦,難道你小時候冇想過快d做大人咩??

pigcat 發表於 2007-1-9 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-1-9 09:59 PM:
&v qP8~A !mopo$l*R
\/h6pEq7B-G{
pigcat 兄 加油ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree::agree:要學似你過頭像咁ㄚㄚㄚㄚ -----> :lol: [/quote]
1{},[4o.e!E)yr/J6F"d THX AR play兄
`(c!t'` d;`8h)~
8h(Hje9s |S.L O!dU
回應返cristiano3156 兄︰
(T8^Y1o&]oA*X/b 小時候只會「想」+hue0e+h N1l
不會煩
S-\^Fc
0A6Q6c^Y&rX 因為小會長大
M8JD.fy9xI 大不可能變小...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.