娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2007-1-10 02:02 PM

你人生中第一部手機係咩型號呢?*.*

Nokia 33104e gv%Kc Pp
果時覺得冇天線好型 :agree:

sas 發表於 2007-1-10 02:13 PM

愛立信的[z S/^d
型號唔記得lu
\/b1gB3x 淨係記得果陣劉德華賣廣告?i,@:_ qXX9D
播住'回頭便知,我心只有你'
ot7lo k%dY 摺機黎的,祖紅色的

KMC27HK 發表於 2007-1-10 02:14 PM

水壺 (M線 或 T線)忘記左

fai104 發表於 2007-1-10 02:26 PM

賣魚佬........

tigererika 發表於 2007-1-10 02:26 PM

Nokia 2110

gigg11 發表於 2007-1-10 02:49 PM

唔記得咯~
2{ z'~F#y$gK/Pxl5j 只係記得第二部係nokia8250~

'nice' 發表於 2007-1-10 02:50 PM

3星水貨機C108

FRANCISE 發表於 2007-1-10 03:24 PM

Nokia 3310

月巴仔 發表於 2007-1-10 03:40 PM

Motorola Startac

hold_find 發表於 2007-1-10 04:58 PM

我仲未有自己的手機...

nbaman 發表於 2007-1-10 05:01 PM

係nokia 既8150!

Maxson85 發表於 2007-1-10 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2007-1-10 02:02 PM:
_$QO/cEg{ Nokia 3310
)s6iF2S#Nz_.} 果時覺得冇天線好型 :agree: [/quote]
/D n-O2@ Ie
^ WOhg\H;kM| u 我都觉得无天线好型!!!:agree::clap:
'D Mi Q~&o ~ 第一部系 NOKIA 8250!!!

98765 發表於 2007-1-10 05:23 PM

Nokia 3310$2xxx

BBNN 發表於 2007-1-10 05:23 PM

Nokia 6020:)
&u-dQH w;Q/M tp @ L,uF
十個有七個都係Nokia喎:D
;dMKm$Y[#~/Y %p;c&G.V/^N.z#]w@
[[i] Last edited by BBNN on 2007-1-10 at 05:24 PM [/i]]

tkc314 發表於 2007-1-10 05:27 PM

上年買既..1L/~$QJQy
w500i

大優勢 發表於 2007-1-10 05:32 PM

Nokia 8210
)q|4?2N:m n)C!Im
@:mg)xqE?,w 五年前啦

jublio 發表於 2007-1-10 05:41 PM

我都係 nokia 3310 喎, 近睇深藍色,遠睇似黑色

戰虎 發表於 2007-1-10 06:33 PM

Nokia2120,內置機,好以係信聯電訊

alan1984 發表於 2007-1-10 06:41 PM

NOKIA 8250

Raul 發表於 2007-1-10 07:17 PM

Nokia 3210

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.