娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-11 10:21 PM

兩歲男童一日一偉哥保命

兩歲男童一日一偉哥保命fc$~{ gw&{E r
(明報) 01月 11日 星期四 05:05AM D,P@m.\%{/Q
【明報專訊】英國貝爾法斯特市兩歲男童海斯,每天要服用一顆偉哥。他當然未有壯陽的需要,而是要靠這小小的一顆「春藥」保命!5H4Z/@:T+t^uP!O

wH0jRU$n@F
1Vr cU:X h2A?w +a4|?s7i)LV)]R

"o4]^!NI;w-Q 海斯患有先天性心漏症,出生時心臟穿了一個小孔,需服用偉哥減低心臟壓力。他自10個月大起服用偉哥,當時母親將藥丸壓碎,混入嬰兒食物讓他服用。他現時每日服用一顆,是全國年紀最小的偉哥捧場客。
7i_5k(Be4^~O4I
z {4L4zXk6r1OC%Up 29歲母親克里斯廷說:「當醫生說要讓海斯服偉哥,我難以置信。我從藥劑師處取藥方,人們還以為是我丈夫羅伊要服用。」她表示,藥物很有效,能減低心臟壓力,令海斯恢復精神。他未服藥時會整天睡覺,沒精打采,服藥後便回復精力。I,DT&g4F7k!@;c

J(r6`6sk#L 海斯剛於倫敦)的醫院接受心臟手術,從此可停用藥物。醫院發言人表示:「我們沒聽過英國有年紀更小的病人要服偉哥。」
wR-f|'CAgF w
d(yx'o X-iF8S 英國太陽報

mayi 發表於 2007-1-11 10:34 PM

但愿这个孩子从此能幸福生活,战胜病魔

blackong 發表於 2007-1-11 11:03 PM

願他身體可以早日康復~t.]g2_;qMW,IyZ;a
主會永遠保護他~

cristiano3156 發表於 2007-1-11 11:05 PM

唉,佢真係可憐
Ur@)?'g'P.Hx&o,pH 如果大個左,咪日日都舉起

kaiwahleung 發表於 2007-1-11 11:17 PM

讀緊bio,都唔知偉哥可以-低心臟壓力=.=

jeff_0930 發表於 2007-1-11 11:17 PM

偉哥終於可以發揮佢本來既功能lo

pigcat 發表於 2007-1-11 11:49 PM

我諗呢個係偉哥唯一一個正當d ge用途...
,H,yo4C~E-uK
@Dh5{"a0vv E1h 希望個小朋友大個左會冇事la

D9B9A97E 發表於 2007-1-12 02:05 AM

偉哥本來就係心血管病的藥
aH_$U0h.v 因為佢可以令血管擴張X5aR1eMB)w:n
之後發現呢點可以令男士們jj中的血管擴張HZ r*gIJ&XW)HV8H
從而令其恢復本來效用xZJ_9RX+NOn
因此亦成為令人重振雄風的寵兒
P^:a)r@8g&qi }/P 但一般人不知其中重點rFeHl:mI.ay#U
認為偉哥一開始就是為了男士而開發的

長飛丸 發表於 2007-1-12 02:16 AM

希望佢快d唔駛食......好番!!

kalos 發表於 2007-1-12 08:25 AM

i reckon he needs to take that until getting odler to do the operation...$@|a1tpeL]
Wish him can go though this hard road...

卡娃兒 發表於 2007-1-12 11:28 AM

偉哥好野~"
I3h9GE#p)g%O 祝小朋友早日康復~健康成長~"

dx8a 發表於 2007-1-12 11:37 AM

希望佢可以好番啦

大優勢 發表於 2007-1-12 12:23 PM

勁大時吾洗食
YT*k H)S I+?*y:ZNH)A't}
因為食夠

王晶 發表於 2007-1-12 02:08 PM

個老豆真係慘 佢老婆成日要去買%A(_WbU$F
d人以為佢唔得

'nice' 發表於 2007-1-12 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]D9B9A97E[/i] at 2007-1-12 02:05 AM:
$jc7r eM,{#y;n2C 偉哥本來就係心血管病的藥3]+W SM2FL
因為佢可... [/quote]
Jo4Z7t;R/\,i7@0I m~'v7H6H,m
未就係囉,偉哥本身就係心臟藥,壯陽係side effect:good:

jol 發表於 2007-1-12 09:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

王晶 發表於 2007-1-12 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]jol[/i] at 2007-1-12 09:07 PM::q-ud {v)y`6J
會唔會有副作用ga [/quote]o1Acvt \,JW

*r&^zun&Adw*P 硬哂囉:naughty:

karen0123 發表於 2007-1-12 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2007-1-12 03:29 PM:7_G)Q OVx(i

7}.f$l1b:cx
7u0V&Mro;\ 未就係囉,偉哥本身就係心臟藥,壯陽係side effect:good: [/quote]1~#J'A&X7kQ%y+^
"yv9i~ TX#y
)c E j4mVL W1M/k8V
明白哂,不過呢個係好既side effect^MEw%N }"xZ
係一個找女友XX的藉口:dev::dev::dev:

yyy00000 發表於 2007-1-12 10:58 PM

佢都幾誇張...

yuri 發表於 2007-1-13 03:26 AM

會唔會對佢大個時有影響呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.