娛樂滿紛 26FUN's Archiver

karen0123 發表於 2007-1-12 10:25 PM

「苗圃行動」..超恐怖新春行死人上廣州團,你地參加?

苗圃行路上廣州2007
NL;l7KA*I6b2lu'K
}1`)c/NX,D5?U7J 由大埔------>上水------>珠海----->中山----->順德----->番禺----->廣州$u:dsyVpF~
共5天&p7R` J8jr,p h
E-Fb;tF:K,eZP
由2007年2月20日至24日,由大埔運動場為起點 S.Jw:X"oo6|cR

(Y5s&zs5N$?I 查詢電話:8206 9090/2597 4739
I4y;_-O!P"}2u HR#}n 網址:[url]www.sowers.org.hk/wtgz[/url] `P2a _A

0v!q#G-M.}9P? 我真係好想問有無人會參加??...............我覺得好恐怖,其實係咪真係要行,定係得個講,吹話要行,其實有D位有車搭??Q+j o&Sz9Gb
8L4S^6P+P-`'K3]S
:lol::lol::lol::eek::eek::eek:

msv 發表於 2007-1-12 10:33 PM

行上去@@''
&s6wT3I;_!`Y P*K4D7O9BkK.z'{pJ
幾有挑戰性...
z,]Pw)w6@ i 如果有人帶路同包飲包食我會去
%q8[(\d1ll 不過得唔得行都係1個問題
_%Hwtv'y"x
)xy,Hr|O:HE7mr [[i] Last edited by msv on 2007-1-12 at 10:35 PM [/i]]

hugh090702 發表於 2007-1-12 10:48 PM

行應該都問題不大既
1c/i'?4k2X,^O$J 又有得休息,又唔係鬥快

hk8867 發表於 2007-1-12 10:52 PM

沿途食宿點先??

cristiano3156 發表於 2007-1-12 11:44 PM

如果行高速公路其實都好好行的
`5b-I bsA 但我唔明點解要屈個圈姐

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.