銀碼大成咁, 點解釋人哋都覺得佢係為錢啦:gun: [/quote]WNgc~^
D J)C |-j&lA%SZ
2日薪金就買得起我個單位:cry: 摆明想转行拉!!!
足球员生涯最多就20年~~但系做戏子,可以话长做长有!!~ W6~5C?+O'^:E!o s
耕系转行好啦!! 一個禮拜50萬英鎊喎, 唔係為錢為乜呀 =.= ? 三十一歲啦, 唔攞定錢, 過幾年無得搵啦 講真緊係為錢啦/K_CJ j.s gY:~OZ
話就話為左推動美國足球事業
實際上係為進軍荷里活鋪路姐 肯定係為咗錢,成周薪100萬美元周薪.... [quote]Originally posted by [i]ironcross[/i] at 2007-1-13 14:37:PGY$I P
[size=6][b]Hollywood係正隔離—準備做下任[color=Red]James Bond[/color][/b][/size] [/quote]fVz l+W%`MI4p
合適嗎? 幾難搵人信唔係為錢 [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-14 02:24 PM:
t!j1sib-p&B
合適嗎? [/quote]梗係唔啱, 占士邦係用鎗, 幾時見過007踢波 係為左錢人工咁高Fb E2Z8Xu1{3a0z
二來係皇馬後備都冇得出|+V6o^K"a ]9Q
緊係點都急咁腳轉會啦 係啦~~不過都無可口非ge~ 肯定係為錢喇! 唔通真係咁偉大去推廣足球咩!
兩公婆咁大使, 唔努力搵錢點做上等人丫! 為左錢 `wMga4b2b`
係皇馬被人針住晒g|%{@7E#t+F
比我都轉
而且條件也不錯
頁:
1
[2]