娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-1-14 03:00 AM

巴打們要小心保重身體

可能呢排天氣又好凍...又暖下咁
l%xRD)e#j1g w(esB
U sl4J4d~ 我識好多人都病左la!!!$p;z8j2TP"f R
M'qn)Q8a#e Fg
巴打們都要小心身體!!!2X@ ?)U h{G&f#[!]
)nvvfS
唔好懶壯
%| bp V.K @ X!e s`l
,x,w5w Bfi 出街帶多件衫唔洗死
U}!L&Pk\'B ;A+p(ll r
熱咪拎住lorJ_"f1Z ~ fY(g*?r+Dw
mCBPH:~P1[ m-q
但係唔帶
%wv q9T:\ |+x3L T 0u K_+l4N4t4c&y
凍起上黎
1L oP.T\
XU6L"uD 一次已經可以中招la!!!!:(:(:(:(:(

vv1668vv 發表於 2007-1-14 03:27 AM

天氣。。氣溫。。 忽冷忽熱。。
I likyog 過舊曆新年之前,有可能系 流感高峰期。。
(x7x.Y#|/]CH2Y O r 真系唔可以 掉以輕心。。。小心身體。

BOYDWAN 發表於 2007-1-14 05:18 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-1-14 03:00:
.Hg*d6n8[c 可能呢排天氣又好凍...又暖下咁K9h6Rc.z p+\ f

jh4W#q9k 我... [/quote]
1iy WvpE \k5j
Za cwc2s)c@Ca'G;o6p 多謝您關心提醒大家呀pigcat~:D
4M%j9p)QWA4G 您都係呀,要小心身體呀~:agree:

vv1668vv 發表於 2007-1-14 08:32 AM

據天文臺 預報 顯示。。
"U/nU Rb6Pq\D 1月17日 下雨。sW1{PXRl)[
1月18日 開始 氣溫可能下降。。至 14度
e0f8m ~/F5@j 1月19日 下降至13度。.Ds+z+R6^8Br$Yy!}

,l:`5Y:cR7_P 各位 可能 留意下。。衣服 既 配搭。。。

abcde1918 發表於 2007-1-14 09:53 AM

多謝您既關心,我地都會小心身體r%]1D4V[5R }
我呀媽都成日叫我出街着多件衫...

月巴仔 發表於 2007-1-14 11:46 AM

已經病過啦   jcUmy"^,a
身邊既人都冇咩邊個未病過...

cmyming 發表於 2007-1-14 12:45 PM

多謝關心,thankyou verymuch!!!

發表於 2007-1-14 07:33 PM

之前唔知係咪生蘿蔔仔,又癢又痛:cry:

pigcat 發表於 2007-1-14 09:14 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-1-14 07:33 PM:
T!sO,RJ-L0_+O 之前唔知係咪生蘿蔔仔,又癢又痛:cry: [/quote]
ew-BV}#N Y&S 咩叫生蘿蔔仔:o:o:o:confused::confused::confused::confused:

Killer111 發表於 2007-1-14 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007.1.14 08:32:
b ey-HF 據天文臺 預報 顯示。。P^u$v;x"J x^+[
1月17日 下雨。!dv`K~#l5MnR
1月18日 開始 氣溫可能下降。。至 14度
~1JIa k,cIM4q 1月19日 下降至13度。L9tK5K}D B_

^.e$faU+@u 各位 可能 留意下。。衣服 既 配搭。。。 [/quote]
@H;ax y .A [6r"A0m
啱啱先至暖返d,咁快又開始凍返……[7[]7] [:}un

o#Sb)@Lj} 總之各位要著多件衫,好好保重。

boyboy_17 發表於 2007-1-14 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-1-14 07:33 PM: ^'`mm$`
之前唔知係咪生蘿蔔仔,又癢又痛:cry: [/quote]
Q+p.f!j Aw 係咪凍得滯啊...3~'i(H2x2Onqv
買d暖包貼下啦~
H!z/~e(za D[D%Z 或者着d厚襪~

cristiano3156 發表於 2007-1-14 11:55 PM

以家都唔知住長定短好

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.