娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tkc314 發表於 2007-1-15 12:26 AM

大家覺唔覺得鄭經翰消失左?死左??而家得番呀長毛哥打仗

佢唔係立法會既咩??
8C;x [ S3s'k@ Qi5p%c1`%`Ms5b
走左??&t-b(B_'H^h&^G2E
forVI0s4{
定冇做?/
:vs8{ Yl0f l
^~P8s:lbMj 好似冇佢消息好鬼耐.../P.g&^0E9s'HK
}p&b)SS;Q}f
1x)P)?.i%R)O[G
岩岩做立法會...都有d消息嫁wor..
)[3vwonn J3Z8D(Y;H3K.uS

6\_ CVDi7U2o X 而家好似死左都冇人知--

mkj 發表於 2007-1-15 02:01 AM

退休了~
M:b1r,X%Q&z1w Vn
*l cD3eo,m'K? 早幾星期(27/12) 我係寳蓮寺食齋見到佢與家人食齋, 但行動有點不便, 我想是中過風~
Ft7U hO V3g^ /c h|[)?,_2x9O B RG
佢精神唔錯, 我見到佢仲同家講, 大聲話: 鄭經翰!!
nz6rm? ;n,?g |p FN9R
佢見我認到佢, 佢同我笑下, 我咪又笑下囉~
1k!NolAk wZ3I
"Zd/c4vD] I 人老了~

cristiano3156 發表於 2007-1-15 11:56 PM

可能比人斬過,驚掛

tkc314 發表於 2007-1-16 12:23 AM

哦..退左休..
0M/ZM? dh +|;b-^B8I,b[
冇留意佢既新聞..
m(`0Z%{ds6nl,J so唔清楚~~

大優勢 發表於 2007-1-16 12:46 AM

人地俾人打,斬6Z|;yqgT~4xp
#^fw'gQ
長毛同佢無得比呀

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.