娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-15 06:37 PM

網上行大家認為你他點?

網上行大家認為你他點?
*J+T$w,G/ZEN?)E 我認為他根本是垃圾中的垃圾!
lt%uj#KM_mb4rM 網上行打online 機 lag到嘔si;WV9RyS
畫面轉成幾秒才動&bhn0@8?nW.@
復原又慢VRA3F"mE [ A
價錢又貴!%O+Jd aX,v
如果想投訴可以去哪裡?e.Y$]0\S ~8~
大家一齊投訴佢啦!!
,I5um2h'{0gN;I :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
O9|i fJO5U)z :angry::angry::angry::angry:
SjRJ6e0i#rpP :fight::fight::fight::fight:
#qf9?`!r5Y :fight::fight::fight::fight:
"E2V`;Ybh-? :fight::fight::fight::fight:3q}6s,A9Ss
:fight::fight::fight::fight:
-R }QJ/E{2S :fight::fight::fight::fight:

rickey2006 發表於 2007-1-15 06:43 PM

係咪姐係 Netvigator ??

nono_comdan 發表於 2007-1-15 06:49 PM

Netvigator是網上行(pccw)

hold_find 發表於 2007-1-15 06:58 PM

冇計,我屋企只係用到佢...

pigcat 發表於 2007-1-15 07:02 PM

我覺得係睇地區wor..(et z$Y+WPz
我home都用緊...
c7xI&v1R'y4M F7k5C 幾快ar..打槍game都唔會點lag...(lag都係server問題...全server都lag)
3b*Y MP7uuE 7]^9@&yU'DA*k9P0g"F
之前我用hkbn...
6K'Y j4r"wg b 就真係好似你講咁la...
H tMc!ZY q1F 慢到無倫lor..+AdK4i {
打好多次電話問佢乜事ZO"A}2x:r4c1kIyE0P+F
佢都成日講大話
'T k?V1_A!C*Xs 次次打去..佢都話有工程做緊(其間橫跨一年..仲係年頭同年尾咁..)R HBnM|p lN
問佢邊度rn#k^7U8~
佢只係講我home附近d地方(好似咩咩路咁) \2@r6W3^s
但我從來唔見有工程lor!!:mad::mad:6f([5YrnS"BQ

"po-?(a ~k^zT 但係我有fd都係用hkbn..|)~U}jR
佢話好順wor...hGJ1uBz vjvM?g

T%v$ayTP V%{&O 我諗都係睇地區...:P:P

托迪仔T 發表於 2007-1-15 07:11 PM

一家唔知一家事.....netvigator 係咁多間之中算係好架喇 -.-"0g[%T/Ya3c7klr`&?
你試下用和記丫...-.- 包你想死

kahang0210 發表於 2007-1-15 07:17 PM

優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定 .\9K'n ]?#\ zB

"|(U5I2{4GN(Y3L 缺點 : 好鐘意屈錢 , 我冇用佢地d服務佢係咁屈我有用 , 要我交 . 仲有 , 今個月寄左張單 , 要交244蚊 , 仲話我地逾期交 . 我地平時都交開174蚊 , 此外 , 我每個月都準時交 . 之後我打上去問 , 佢話係now電視既收費 , 我都cut左成兩個月 , 佢仲要收我錢 !? 之後叫佢check , 佢話張單係要寄黎 , 不過唔洗交 . 咁我以後交邊張 !?

karen0123 發表於 2007-1-15 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:8hf4kiD^%rK
網上行大家認為你他點?Y,i h*_(m\VTF
我認為他根本... [/quote]-ya!igz!` ]

pPH y/B$q?+w t-f%}u;Nn+T'cs
會唔會係你部電腦本身慢??....
5\R K:aE
\4]7Z}[5S N E 我以前部腦用網上行玩online game,慢到想喊.......
7R:Ua0U$s7R8JK_p2? 換左部腦,好番好多,不過我覺得香港寬頻10M獨享應該超正
Efe%?u0A+do ShT f+NP(c'|,c7^
我家用某程式下載平均得........2XXKB/s...........z6`V&f yTQ
人地香港寬頻起碼1M/s==

bigfish 發表於 2007-1-15 07:26 PM

遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦, 仲咁多投訴做乜呢?
3Cr p Rh Q,ZB D$| 不如叫多d 人裝, 咁佢咪有多d 錢做好d 服務俾我地囉O |0V r3i'OC!K+rr
另我地可以成立基金俾 pccw, 等第時睇英超可以請到英國專業評術員, 同埋提升接收質素

nono_comdan 發表於 2007-1-15 07:40 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 07:25 PM:D_[Y&P U+\

,Mf8B[O
Amg A4aB*OW&A~
nc.?zP%J"cW8\ 會唔會係你部電腦本身慢??...... [/quote]Adhu ZF p"c

_ P |)W"E hi +F3y*i~0C
我部電腦3.01GHz,2.00GB 的RAm

nono_comdan 發表於 2007-1-15 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2007-1-15 07:17 PM:
;PP/z'f1L"T3w9M 優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定... [/quote]
#w*a?q5X7[ 唔會cut線同唔穩定,sq#bK1?(UN/~i%l
我2樣都有= =

王晶 發表於 2007-1-15 08:00 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:Tp1z_VuTh
網上行大家認為你他點? xb4lj#Q w%Hk+c)sz6?
我認為他根本... [/quote]
,R)N3d^e %n5j/U;x@M2?q
老友 你玩咩online game先8@$E,Z w4Nn!w
早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
&_5p4z[*LFCcO D4tK2\4e:oC
其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽
S_:?s ?s"~K*y 不過好似貴左d

王晶 發表於 2007-1-15 08:02 PM

同埋網速問題 同你住邊區好有關係

王晶 發表於 2007-1-15 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-1-15 07:26 PM:k)\:J}g$m%@1A|5`w
遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦,... [/quote]
J7I'rx"ErrG
]&J0]}0f%j\z.o 收皮喇 唔該 成日提英超 唔係個個都睇波架 阿生

nono_comdan 發表於 2007-1-15 08:07 PM

我住旺角區,我想是重災

karen0123 發表於 2007-1-15 08:12 PM

網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?9U"MekG H'r8[.bl
其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^

nono_comdan 發表於 2007-1-15 08:18 PM

無奈,,,,,,,,斷到,,,,,,,,,,,,唉

王晶 發表於 2007-1-15 08:28 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 08:12 PM:}~0BLy-@ [f
網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?
IH)x'e F7jK,c 其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^ [/quote]
p.A+F'Z!{C"k Z{CT[Q![c
有分別架~lf l0Q%y9z:k6a
因為我以前都成日會  斷線(我都係用netvigator)
N"Kz2Y xB 後尾個師傅黎同我去個機樓都同我唔知轉左d乜 之後我就無斷過線喇
mAnP#`IY 個師傅話 果區一多人就係咁 機樓有d機用到舊壞壞地 又唔去整
J#?l4c"d^b 但係用戶就愈來愈多 10個煲得9個蓋 睇下邊個唔好彩 U T*~{m}b0_k
你投訴話慢 佢就幫你轉 (轉番條無壞既線) 不過又會有其他客戶既線慢左(姐係係無事既客戶到滕個位比你)q ?w ?-DL5FpB8K @
又投訴咪又幫佢轉囉 佢唔投訴就由佢架喇
Zy!CqMi 所以你有問題最好打去 嘈下~;)qC)B'd!l

hV K.c?RDF:~ [[i] Last edited by 王晶 on 2007-1-15 at 08:31 PM [/i]]

a13670 發表於 2007-1-15 08:45 PM

其實網上行打台灣果d online game 本來都ok既,台灣地震d海底電纜斷鬼左之後,就玩唔到啦(香港果d online game冇問題),直到而家都未整番好lo,我為左咁都申請左冇合約既hkbn一個月,因為只有佢先玩得順lo暫時,如果覺得不滿可以打去投訴下佢,都可能減下月費既

a13670 發表於 2007-1-15 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-1-15 08:00 PM:}-cb v8hl/J)bB8q

G;Z Q i-on/Au.h
u Fai0DIqo 老友 你玩咩online game先
&T.A)GN6VNm%F? 早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
6x6rA5z-H}^*~J*Y
uBkT#x 其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽
l7Z"HuD3T qV 不過好似貴左d [/quote]
E'P6BxX1P R"R eQ\#[R
HKBN 唔lag...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.