網上行大家認為你他點?
網上行大家認為你他點?我認為他根本是垃圾中的垃圾!
網上行打online 機 lag到嘔si;WV9RyS
畫面轉成幾秒才動&bhn0@8?nW.@
復原又慢VRA3F"mE [ A
價錢又貴!%O+JdaX,v
如果想投訴可以去哪裡?e.Y$]0\S~8~
大家一齊投訴佢啦!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
:angry::angry::angry::angry:
:fight::fight::fight::fight:
:fight::fight::fight::fight:
:fight::fight::fight::fight:3q}6s,A9Ss
:fight::fight::fight::fight:
:fight::fight::fight::fight: 係咪姐係 Netvigator ?? Netvigator是網上行(pccw) 冇計,我屋企只係用到佢... 我覺得係睇地區wor..(etz$Y+WPz
我home都用緊...
幾快ar..打槍game都唔會點lag...(lag都係server問題...全server都lag)
7]^9@&yU'DA*k9P0g"F
之前我用hkbn...
就真係好似你講咁la...
慢到無倫lor..+AdK4i{
打好多次電話問佢乜事ZO"A}2x:r4c1kIyE0P+F
佢都成日講大話
次次打去..佢都話有工程做緊(其間橫跨一年..仲係年頭同年尾咁..)R HBnM|p lN
問佢邊度rn#k^7U8~
佢只係講我home附近d地方(好似咩咩路咁) \2@r6W3^s
但我從來唔見有工程lor!!:mad::mad:6f([5YrnS"BQ
但係我有fd都係用hkbn..|)~U}jR
佢話好順wor...hGJ1uBz vjvM?g
我諗都係睇地區...:P:P 一家唔知一家事.....netvigator 係咁多間之中算係好架喇 -.-"0g [%T/Ya3c7klr`&?
你試下用和記丫...-.- 包你想死 優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定 .\9K'n ]?#\ zB
缺點 : 好鐘意屈錢 , 我冇用佢地d服務佢係咁屈我有用 , 要我交 . 仲有 , 今個月寄左張單 , 要交244蚊 , 仲話我地逾期交 . 我地平時都交開174蚊 , 此外 , 我每個月都準時交 . 之後我打上去問 , 佢話係now電視既收費 , 我都cut左成兩個月 , 佢仲要收我錢 !? 之後叫佢check , 佢話張單係要寄黎 , 不過唔洗交 . 咁我以後交邊張 !? [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:8hf4kiD^%rK
網上行大家認為你他點?Y,i h*_(m\VTF
我認為他根本... [/quote]-ya!igz!`]
t-f%}u;Nn+T'cs
會唔會係你部電腦本身慢??....
我以前部腦用網上行玩online game,慢到想喊.......
換左部腦,好番好多,不過我覺得香港寬頻10M獨享應該超正
f+NP(c'|,c7^
我家用某程式下載平均得........2XXKB/s...........z6`V&fyTQ
人地香港寬頻起碼1M/s== 遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦, 仲咁多投訴做乜呢?
不如叫多d 人裝, 咁佢咪有多d 錢做好d 服務俾我地囉O |0V r3i'OC!K+rr
另我地可以成立基金俾 pccw, 等第時睇英超可以請到英國專業評術員, 同埋提升接收質素 [quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 07:25 PM:D_[Y&PU+\
會唔會係你部電腦本身慢??...... [/quote]Adhu ZFp"c
+F3y*i~0C
我部電腦3.01GHz,2.00GB 的RAm [quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2007-1-15 07:17 PM:
優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定... [/quote]
唔會cut線同唔穩定,sq#bK1?(UN/~i%l
我2樣都有= = [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:Tp1z_VuT h
網上行大家認為你他點? xb4lj#Q w%Hk+c)sz6?
我認為他根本... [/quote]
%n5j/U;x@M2?q
老友 你玩咩online game先8@$E,Z w4Nn!w
早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
D4tK2\4e:oC
其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽
不過好似貴左d 同埋網速問題 同你住邊區好有關係 [quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-1-15 07:26 PM:k)\:J}g$m%@1A|5`w
遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦,... [/quote]
收皮喇 唔該 成日提英超 唔係個個都睇波架 阿生 我住旺角區,我想是重災 網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?9U"MekG H'r8[.bl
其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^ 無奈,,,,,,,,斷到,,,,,,,,,,,,唉 [quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 08:12 PM:}~0BLy-@ [f
網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?
其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^ [/quote]
Z{CT[Q![c
有分別架~lfl0Q%y9z:k6a
因為我以前都成日會 斷線(我都係用netvigator)
後尾個師傅黎同我去個機樓都同我唔知轉左d乜 之後我就無斷過線喇
個師傅話 果區一多人就係咁 機樓有d機用到舊壞壞地 又唔去整
但係用戶就愈來愈多 10個煲得9個蓋 睇下邊個唔好彩 UT*~{m}b0_k
你投訴話慢 佢就幫你轉 (轉番條無壞既線) 不過又會有其他客戶既線慢左(姐係係無事既客戶到滕個位比你)q ?w ?-D L5FpB8K @
又投訴咪又幫佢轉囉 佢唔投訴就由佢架喇
所以你有問題最好打去 嘈下~;)