娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-15 06:37 PM

網上行大家認為你他點?

網上行大家認為你他點?
l/N+]s"c1EH,U~}T 我認為他根本是垃圾中的垃圾!
}!`CEVmTT 網上行打online 機 lag到嘔o'q9`^F
畫面轉成幾秒才動F"_Az9R
復原又慢 {8_ l0x%ki4y
價錢又貴!{!B%u0C2b
如果想投訴可以去哪裡?
)Ylw0f)t#vR~ 大家一齊投訴佢啦!!C6n0w;~5}.b1O
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:2Ix'ma2y"fz
:angry::angry::angry::angry:3ifkyR
:fight::fight::fight::fight:
pc a]8P4bl Jn,[7GD :fight::fight::fight::fight:r(q$a|+LN9TD
:fight::fight::fight::fight:.C`fQNl
:fight::fight::fight::fight:
U[-[D h$c~ :fight::fight::fight::fight:

rickey2006 發表於 2007-1-15 06:43 PM

係咪姐係 Netvigator ??

nono_comdan 發表於 2007-1-15 06:49 PM

Netvigator是網上行(pccw)

hold_find 發表於 2007-1-15 06:58 PM

冇計,我屋企只係用到佢...

pigcat 發表於 2007-1-15 07:02 PM

我覺得係睇地區wor..srz7jO
我home都用緊...
Iu9n i-N:fy 幾快ar..打槍game都唔會點lag...(lag都係server問題...全server都lag) B!_?3l8k
D'T6f.})IA n6@J~`
之前我用hkbn...
'X8f;s&j9yx"_'l"~;X 就真係好似你講咁la..._G!C8`\.j,N
慢到無倫lor..
;orFr,sY u 打好多次電話問佢乜事G9T"d%X"B_J {I+H
佢都成日講大話Z KQ}K;i2Qw
次次打去..佢都話有工程做緊(其間橫跨一年..仲係年頭同年尾咁..)
#YD r,Lq&~O 問佢邊度
YSz @R,lL 佢只係講我home附近d地方(好似咩咩路咁) dJ*U&?3?%jV(i W.K
但我從來唔見有工程lor!!:mad::mad:
CIL^8d3c%y(rFY
5p-OD?W$F-E 但係我有fd都係用hkbn..
D'H i8nJd8v _ } 佢話好順wor...yB {/C qK2Uu*c
6G&N P a&qP7Y"~
我諗都係睇地區...:P:P

托迪仔T 發表於 2007-1-15 07:11 PM

一家唔知一家事.....netvigator 係咁多間之中算係好架喇 -.-"
Q?+?8p;m\m2V-y,P 你試下用和記丫...-.- 包你想死

kahang0210 發表於 2007-1-15 07:17 PM

優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定 .KYOi [NB
-k kA:TMP8Y*l`
缺點 : 好鐘意屈錢 , 我冇用佢地d服務佢係咁屈我有用 , 要我交 . 仲有 , 今個月寄左張單 , 要交244蚊 , 仲話我地逾期交 . 我地平時都交開174蚊 , 此外 , 我每個月都準時交 . 之後我打上去問 , 佢話係now電視既收費 , 我都cut左成兩個月 , 佢仲要收我錢 !? 之後叫佢check , 佢話張單係要寄黎 , 不過唔洗交 . 咁我以後交邊張 !?

karen0123 發表於 2007-1-15 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:+ErQ%X`4z
網上行大家認為你他點?
'F3jz/cW9t\G[ 我認為他根本... [/quote]v"S/`:DHxf

pe6lcuF4KUkw2aV 3B-d)F0L${EQ'@C
會唔會係你部電腦本身慢??....
#c:M_;G7| 0d)z ui&a[ D
我以前部腦用網上行玩online game,慢到想喊.......F"m%NEs){
換左部腦,好番好多,不過我覺得香港寬頻10M獨享應該超正$NQ a2cR%{7r
1S([`!f"J kF/J,u
我家用某程式下載平均得........2XXKB/s...........xg s1uM
人地香港寬頻起碼1M/s==

bigfish 發表於 2007-1-15 07:26 PM

遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦, 仲咁多投訴做乜呢?
6{V o0E_"mR 不如叫多d 人裝, 咁佢咪有多d 錢做好d 服務俾我地囉F7uXW_1W
另我地可以成立基金俾 pccw, 等第時睇英超可以請到英國專業評術員, 同埋提升接收質素

nono_comdan 發表於 2007-1-15 07:40 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 07:25 PM:(k9W/eQX [K

BR&z/X0a9I"qPx
,IQ4`)Vu'n
H%tI)GeQT7C8R ~ 會唔會係你部電腦本身慢??...... [/quote]?['x wqp

nWd\ Vl
~2KIw O jh2dG 我部電腦3.01GHz,2.00GB 的RAm

nono_comdan 發表於 2007-1-15 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2007-1-15 07:17 PM:
UuLg!XTdQz 優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定... [/quote]3[%W6|#BZ
唔會cut線同唔穩定c(ZqRW
我2樣都有= =

王晶 發表於 2007-1-15 08:00 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:
9A5l+I:e"P @i}Y4t 網上行大家認為你他點?
4D*g9B!z!s)a,ug/Oyb.zL 我認為他根本... [/quote]
3}z A9P%k7J Km U f{W
老友 你玩咩online game先_3lV+W ?I;X
早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
~#U_3m*N0T8` v#V
P;w xAl#g e 其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽
(J X7I w#XBs&d 不過好似貴左d

王晶 發表於 2007-1-15 08:02 PM

同埋網速問題 同你住邊區好有關係

王晶 發表於 2007-1-15 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-1-15 07:26 PM:$L]\4nZ
遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦,... [/quote]bSnlsd+x*x

cgqjIru 收皮喇 唔該 成日提英超 唔係個個都睇波架 阿生

nono_comdan 發表於 2007-1-15 08:07 PM

我住旺角區,我想是重災

karen0123 發表於 2007-1-15 08:12 PM

網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?
5f+Ah f#n T 其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^

nono_comdan 發表於 2007-1-15 08:18 PM

無奈,,,,,,,,斷到,,,,,,,,,,,,唉

王晶 發表於 2007-1-15 08:28 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 08:12 PM:1tL}/lt*K9R+a hv
網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?
#rm9B0b1J%N v^ 其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^ [/quote]9]DW(nyj6Jy
V [TkB-n {2y0m!E
有分別架~!l~o:@-qcTvI c
因為我以前都成日會  斷線(我都係用netvigator)5l]&?;^ x1Yh'WI
後尾個師傅黎同我去個機樓都同我唔知轉左d乜 之後我就無斷過線喇Sy CIp{[w
個師傅話 果區一多人就係咁 機樓有d機用到舊壞壞地 又唔去整e~-rGn5u wxp;j
但係用戶就愈來愈多 10個煲得9個蓋 睇下邊個唔好彩 *Qn gO!w
你投訴話慢 佢就幫你轉 (轉番條無壞既線) 不過又會有其他客戶既線慢左(姐係係無事既客戶到滕個位比你)7yA2@ft&LB Q
又投訴咪又幫佢轉囉 佢唔投訴就由佢架喇
E A,U-T+h.tWH8s 所以你有問題最好打去 嘈下~;)
v-vNfA,g~r"@ ~"i/q imrWh4W
[[i] Last edited by 王晶 on 2007-1-15 at 08:31 PM [/i]]

a13670 發表於 2007-1-15 08:45 PM

其實網上行打台灣果d online game 本來都ok既,台灣地震d海底電纜斷鬼左之後,就玩唔到啦(香港果d online game冇問題),直到而家都未整番好lo,我為左咁都申請左冇合約既hkbn一個月,因為只有佢先玩得順lo暫時,如果覺得不滿可以打去投訴下佢,都可能減下月費既

a13670 發表於 2007-1-15 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-1-15 08:00 PM:
Z,Kvi-Yk9d#AE6\wE 1^c/LLai1v N? g

'W!Az hD`#f 老友 你玩咩online game先
8A8}T+ay 早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
'ktr)m8q2}[ J,P6Z(P\4ES[+G+P+[
其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽)L @VL-Hc\\
不過好似貴左d [/quote]
9{ NuLoP~9Rr
'}$l9I e D#Gq+v HKBN 唔lag...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.