網上行大家認為你他點?
網上行大家認為你他點?我認為他根本是垃圾中的垃圾!
網上行打online 機 lag到嘔o'q9`^F
畫面轉成幾秒才動F"_Az9R
復原又慢 {8_l0x%ki4y
價錢又貴!{!B%u0C2b
如果想投訴可以去哪裡?
大家一齊投訴佢啦!!C6n0w;~5}.b1O
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:2Ix'ma2y"fz
:angry::angry::angry::angry:3ifkyR
:fight::fight::fight::fight:
:fight::fight::fight::fight:r(q$a|+LN9TD
:fight::fight::fight::fight:.C`fQNl
:fight::fight::fight::fight:
:fight::fight::fight::fight: 係咪姐係 Netvigator ?? Netvigator是網上行(pccw) 冇計,我屋企只係用到佢... 我覺得係睇地區wor..s rz7jO
我home都用緊...
幾快ar..打槍game都唔會點lag...(lag都係server問題...全server都lag) B!_?3l8k
D'T6f.})IA n6@J~`
之前我用hkbn...
就真係好似你講咁la..._G!C8`\.j,N
慢到無倫lor..
打好多次電話問佢乜事G9T"d%X"B_J {I+H
佢都成日講大話ZKQ}K;i2Qw
次次打去..佢都話有工程做緊(其間橫跨一年..仲係年頭同年尾咁..)
問佢邊度
佢只係講我home附近d地方(好似咩咩路咁) dJ*U&?3?%jV(i W.K
但我從來唔見有工程lor!!:mad::mad:
但係我有fd都係用hkbn..
佢話好順wor...yB{/C qK2Uu*c
6G&N P a&qP7Y"~
我諗都係睇地區...:P:P 一家唔知一家事.....netvigator 係咁多間之中算係好架喇 -.-"
你試下用和記丫...-.- 包你想死 優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定 .KYO i[NB
-k kA:TMP8Y*l`
缺點 : 好鐘意屈錢 , 我冇用佢地d服務佢係咁屈我有用 , 要我交 . 仲有 , 今個月寄左張單 , 要交244蚊 , 仲話我地逾期交 . 我地平時都交開174蚊 , 此外 , 我每個月都準時交 . 之後我打上去問 , 佢話係now電視既收費 , 我都cut左成兩個月 , 佢仲要收我錢 !? 之後叫佢check , 佢話張單係要寄黎 , 不過唔洗交 . 咁我以後交邊張 !? [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:+ErQ%X`4z
網上行大家認為你他點?
我認為他根本... [/quote]v"S/`:DHx f
3B-d)F0L${EQ'@C
會唔會係你部電腦本身慢??....
0d)z ui&a[D
我以前部腦用網上行玩online game,慢到想喊.......F"m%NEs){
換左部腦,好番好多,不過我覺得香港寬頻10M獨享應該超正$NQa2cR%{7r
1S([`!f"J k F/J,u
我家用某程式下載平均得........2XXKB/s...........xg s1uM
人地香港寬頻起碼1M/s== 遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦, 仲咁多投訴做乜呢?
不如叫多d 人裝, 咁佢咪有多d 錢做好d 服務俾我地囉F7uXW _1W
另我地可以成立基金俾 pccw, 等第時睇英超可以請到英國專業評術員, 同埋提升接收質素 [quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 07:25 PM:(k9W/eQX [K
會唔會係你部電腦本身慢??...... [/quote]?['x wqp
我部電腦3.01GHz,2.00GB 的RAm [quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2007-1-15 07:17 PM:
優點 : 上網ok快 ! 唔會cut線同唔穩定... [/quote]3[%W6|#BZ
唔會cut線同唔穩定c(ZqRW
我2樣都有= = [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-15 06:37 PM:
網上行大家認為你他點?
我認為他根本... [/quote]
KmUf{W
老友 你玩咩online game先_3lV+W ?I;X
早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽
不過好似貴左d 同埋網速問題 同你住邊區好有關係 [quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-1-15 07:26 PM:$L]\4nZ
遲d 大家睇英超都要裝 netvigator 啦,... [/quote]bSnlsd+x*x
收皮喇 唔該 成日提英超 唔係個個都睇波架 阿生 我住旺角區,我想是重災 網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?
其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^ 無奈,,,,,,,,斷到,,,,,,,,,,,,唉 [quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-1-15 08:12 PM:1tL}/lt*K9R+a hv
網上行唔係用獨享咩?唔係用共享,地區都會有分別?
其實我唔係好知,有人知就話比我聽,plz^^ [/quote]9]D W(nyj6Jy
V [TkB-n {2y0m!E
有分別架~!l~o:@-qcTvI c
因為我以前都成日會 斷線(我都係用netvigator)5l]&?;^ x1Yh'WI
後尾個師傅黎同我去個機樓都同我唔知轉左d乜 之後我就無斷過線喇SyCIp{[ w
個師傅話 果區一多人就係咁 機樓有d機用到舊壞壞地 又唔去整e~-rGn5uwxp;j
但係用戶就愈來愈多 10個煲得9個蓋 睇下邊個唔好彩 *Qn gO!w
你投訴話慢 佢就幫你轉 (轉番條無壞既線) 不過又會有其他客戶既線慢左(姐係係無事既客戶到滕個位比你)7yA2@ft&LBQ
又投訴咪又幫佢轉囉 佢唔投訴就由佢架喇
所以你有問題最好打去 嘈下~;)
imrWh4W
[[i] Last edited by 王晶 on 2007-1-15 at 08:31 PM [/i]] 其實網上行打台灣果d online game 本來都ok既,台灣地震d海底電纜斷鬼左之後,就玩唔到啦(香港果d online game冇問題),直到而家都未整番好lo,我為左咁都申請左冇合約既hkbn一個月,因為只有佢先玩得順lo暫時,如果覺得不滿可以打去投訴下佢,都可能減下月費既 [quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-1-15 08:00 PM:
1^c/LLai1v N? g
老友 你玩咩online game先
早排地震完 過台灣既game 我諗隻隻都lag架喇下話
J,P6Z(P\4ES[+G+P+[
其實netvigatxx 算唔錯 d 客戶服務打去好快有人聽)L @VL-Hc\\
不過好似貴左d [/quote]
HKBN 唔lag...
頁:
[1]
2