娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hklady 發表於 2007-1-18 02:36 PM

依傢去海外網好似好 d 喎 ... 係嗎 ???

我係 gmail , hotmail 上傅野都 ok , 你地都係嗎 ???
U6D$|+t:Y _+V-m{ *X ?uVI u[$SB\
依傢整番好 ???
-EO KC dOq9j2FM7Ip !BmY EY
:haha::haha::haha:

mj1234456 發表於 2007-1-18 03:13 PM

好好多啦而家.......2GB:o(Zf ba

4P;r:e0O~2SN ^ 之前去ESPN個website都load成個字都load唔到...... f7n*eM0[;U)k9n%t
j*Yb8t%d$y'?$TJ&T
近尼個week已經無晒問題啦...........very good!!!!!!!!!:agree:

specificness 發表於 2007-1-18 03:22 PM

已經再唔覺得有乜問題勒,大概都回復正常……係自己部機慢啲啫……唔關條線事……:P

d228216 發表於 2007-1-18 03:42 PM

恢復咗 1/4.......炸.....

hklady 發表於 2007-1-18 03:49 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-1-18 03:42 PM:
*J X.X$|y 恢復咗 1/4.......炸..... [/quote]
a9h&f n9@_ 唉 ... 好過冇啦 ...
b8?o"}6g6QLp6f ~ XC {;Lg;w B o%w
之前死魚反曬眼咁制 !!!&Z O iT9n#{ @

e7i:\-@_E.@ :D:D:D

sazabi75 發表於 2007-1-19 12:58 AM

講真..我仲係下載唔到hotmail d attachment lor ....
*X4X,bk*{;t3Q 成日 down down 下中途無左...

大優勢 發表於 2007-1-19 10:54 AM

係啦
b7_8| lo vY $yuK&|6nf;g*dr.d_
咁鬼耐廿幾日都末得晒

yyy00000 發表於 2007-1-20 12:59 AM

比之前ok左ar

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.