娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-18 10:52 PM

"世界末日鐘"又撥前兩分鐘

"世界末日鐘"又撥前兩分鐘,警醒核武與氣候暖化使人類文明瀕臨絕境JW R Bmg rY
(路透社) 01月 18日 星期四 02:40PM &q(U ?.T2z x z7J
路透華盛頓電---負責「世界末日鐘」(Doomsday Clock)的科學家周三向標誌人類文明毀滅的午夜位置撥進了兩分鐘,並首次把地球暖化的危險因素加入。2ScS2SY Q

1p] bun-s,i|A
f;b)Tie9Q8D!i(~K (}ISE:|%I
《原子科學家公報》(Bulletin of the Atomic Scientists)把時針撥到距午夜僅五分鐘的位置。這是自2002年以來首次調整這一時鐘。此刊物1947年創立「世界末日鐘」這一概念,以警惕世界關注核武威脅。全球知名的牛津大學理論物理學家史蒂芬霍金(Stephen Hawking)也是該公報的發起理事會成員。:dR%_ B A@c0gt4|
['PzUG [al7p
「我們正處於第二次核危機的邊緣,」該公報董事會發表聲明稱。Y lFf5~;r ii8|^

UCy*g'A#T? 他們所指的是北韓進行了首次核爆、伊朗(相關新聞 - 網站)推進核子計畫的野心、美國的「碉堡爆破核彈」計畫、美國與俄羅斯2.6萬枚核武器依然存在,以及核材料不確定安全性等問題。)@ w)lB p&d9b

/K'e?6f;tI o.} 但科學家們同時表示,人類活動引發的氣候變化,使人類居住環境遭破壞,也是一個日益上升的風險。.Va'}*{i/[*W
-q)FJ z i TJ
「全球暖化對於人類文明而言,是僅次於核子武器、排名第二的威脅,」他們表示。
l3V;d @\7y5IJ?
+]%]6G(rJ&D}i E 這一聲明在倫敦(相關新聞 - 網站)和華盛頓舉行的記者會中宣布。
U.xH%T*Z!tBQ .q,w o^T"z#B
劍橋(相關新聞 - 網站)大學天體物理學家理斯(Martin Rees)說,儘管兩個核子大國間的冷戰已經結束,但在地域戰爭、或恐怖份子在城市中心使用核彈的可能性卻更甚以往。
&epC%b.v+\#Q2J 3`'~e y?o${
「地球村中的居民中也有白癡,」理斯說。(完)8dq3heM#\;In

7J8]g(r ~(tR.} A#P --翻譯 王燕昆;審校 劉瑞芬

nono_comdan 發表於 2007-1-18 10:53 PM

大家會怕嗎?

pigcat 發表於 2007-1-18 11:26 PM

地球村中的居民中也有白癡
G(T+^I"jq
Pg.J#nS9@4tz ^ 好句!!:good:

mj1234456 發表於 2007-1-18 11:32 PM

個概念都幾得意喎.......

iamkaka 發表於 2007-1-18 11:52 PM

我覺得大家獲熟又有咩所謂xdddddd

Killer111 發表於 2007-1-19 12:07 AM

如國呢個世界冇咗美國,應該冇咁快玩完﹐乜都係佢搞出黎。

大優勢 發表於 2007-1-19 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]Killer111[/i] at 2007-1-19 12:07 AM:X*H[yv x5Y
如國呢個世界冇咗美國,應該冇咁快玩完﹐乜都係佢搞出黎。 [/quote]/~GGVZ}

D?@pX~ O![1f ?cv%~_I%P
伊朗都好大獲嫁

發表於 2007-1-19 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2007-1-18 11:52 PM:Z8fEss[ L
我覺得大家獲熟又有咩所謂xdddddd [/quote]u U3B5~![/d9x1t
反正都死,有咁多人陪葬:dev:

specificness 發表於 2007-1-19 10:56 AM

好似話在911時世界末日鐘曾經只剩下七分鐘……

pkbrian 發表於 2007-1-19 12:09 PM

回上一層樓的那句話s6E|w ah'XY
1q8l5}%a r$x!g
原因咪就係因為攻擊地點係美國=v=

billlau1215 發表於 2007-1-19 01:58 PM

Lle個中好奇怪..有得撥前及後gae0B,t#jAAV'}0j
咁比亞金哥話晒事la.......幾時先未日ar

Killer111 發表於 2007-1-19 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007.1.19 12:09:
,X%K7mH}*Y9U2Y'U[ 回上一層樓的那句話
DGl a7F6p(j)BVU
SN7E wbis:bg 原因咪就係因為攻擊地點係美國=v= [/quote]c&~,Jy-Md1c

d@ GI~ 所有威脅世界安全既事,不論直接或間接,都同美國有關。P`~+s5jg,J v
Q/B;n*W%R:D0y\N
美國亡咗,個鐘就可以回撥12個鐘!爽!

jasonlam829 發表於 2007-1-19 05:43 PM

呢個世界只要還有人,....都依然有可能滅亡)w1be`i|
dd-f^|
滅亡都係人類造成~~HNZ[I_l

,P a VS2b${7C~ w 科技越進步,滅亡就會越近[eR!M7KH'R
B e%\C,G.P&U.W
所以好矛盾...:(Ght2x@;S
&Z2|3|9q;g\!Ty
[[i] Last edited by jasonlam829 on 2007-1-19 at 05:46 PM [/i]]

lizard 發表於 2007-1-19 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer111[/i] at 2007-1-19 12:07 AM:
3Qj7TL]'ac 如國呢個世界冇咗美國,應該冇咁快玩完﹐乜都係佢搞出黎。 [/quote]Goy-d!y3s*U
5I%W9j.S_:t9Ug1Y(A
你知吾知,排放廢氣,做成溫室效應,美國係第一,但中國係第二喎,印度第三喎。b$?NU!WF
係係吾係要呢個世界冇咗﹤中國>呢?d*hIp#wJk U#I
何況中國係這事件上,將自己當第三世界發展國,係京都條約裡面享受好多特權。

anttiniemi2000 發表於 2007-1-20 12:41 AM

does it matter? we can do nothing jo just enjoy everyday

mayi 發表於 2007-1-20 10:21 PM

这个钟的目的是要警示世人,而不是危言耸听。虽然暂时还不会有问题,但我们必须爱护自己的家园。

ASPP 發表於 2007-1-20 11:46 PM

不留都覺得布殊係邪惡軸心

lizard 發表於 2007-1-21 12:29 AM

中國加北韓一樣係屠殺同胞軸心國。

王晶 發表於 2007-1-22 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2007-1-21 12:29 AM:
)bYvX Ls C 中國加北韓一樣係屠殺同胞軸心國。 [/quote]ROAPjsS)s

P+{;J0X7Uh 但係美國就係屠殺全世界既屠夫

yuri 發表於 2007-1-23 01:20 AM

剩返5分鐘ja 地球重可以有幾耐命呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.