娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-1-18 10:52 PM

"世界末日鐘"又撥前兩分鐘

"世界末日鐘"又撥前兩分鐘,警醒核武與氣候暖化使人類文明瀕臨絕境%?$|^)C/Xxu H{`
(路透社) 01月 18日 星期四 02:40PM
)kAa$VNPd&r 路透華盛頓電---負責「世界末日鐘」(Doomsday Clock)的科學家周三向標誌人類文明毀滅的午夜位置撥進了兩分鐘,並首次把地球暖化的危險因素加入。
zUM-[ ` U4m;W
*Ge)F^"C!@Xp(j
ag5B)n%lL2aU-j B
Ae{'vm-^ 《原子科學家公報》(Bulletin of the Atomic Scientists)把時針撥到距午夜僅五分鐘的位置。這是自2002年以來首次調整這一時鐘。此刊物1947年創立「世界末日鐘」這一概念,以警惕世界關注核武威脅。全球知名的牛津大學理論物理學家史蒂芬霍金(Stephen Hawking)也是該公報的發起理事會成員。"S5C/u#TI

d/{#M,_ c,r6]&e 「我們正處於第二次核危機的邊緣,」該公報董事會發表聲明稱。X M Uxb.B0d
.\qwAa$t*\
他們所指的是北韓進行了首次核爆、伊朗(相關新聞 - 網站)推進核子計畫的野心、美國的「碉堡爆破核彈」計畫、美國與俄羅斯2.6萬枚核武器依然存在,以及核材料不確定安全性等問題。;xgC9eP-l'MZ
3w%{:p o fH:Y${%A
但科學家們同時表示,人類活動引發的氣候變化,使人類居住環境遭破壞,也是一個日益上升的風險。
k2`p3r#MqECD #t0H/w;c.q1q$h
「全球暖化對於人類文明而言,是僅次於核子武器、排名第二的威脅,」他們表示。,^&]9AG@

i8Z4s b-u3]Y6b 這一聲明在倫敦(相關新聞 - 網站)和華盛頓舉行的記者會中宣布。ps-Wl+Q;n7w,yR"ue

E W;W)I(y l%d6o 劍橋(相關新聞 - 網站)大學天體物理學家理斯(Martin Rees)說,儘管兩個核子大國間的冷戰已經結束,但在地域戰爭、或恐怖份子在城市中心使用核彈的可能性卻更甚以往。
#hA,B@ Q[ K/E8c
hiUfB ` 「地球村中的居民中也有白癡,」理斯說。(完)+[,?8F])Nz9t
%OM*O9V _$I [&F
--翻譯 王燕昆;審校 劉瑞芬

nono_comdan 發表於 2007-1-18 10:53 PM

大家會怕嗎?

pigcat 發表於 2007-1-18 11:26 PM

地球村中的居民中也有白癡
C_;R!`_ q i6L4BO
9ki%xHvu6\~ 好句!!:good:

mj1234456 發表於 2007-1-18 11:32 PM

個概念都幾得意喎.......

iamkaka 發表於 2007-1-18 11:52 PM

我覺得大家獲熟又有咩所謂xdddddd

Killer111 發表於 2007-1-19 12:07 AM

如國呢個世界冇咗美國,應該冇咁快玩完﹐乜都係佢搞出黎。

大優勢 發表於 2007-1-19 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]Killer111[/i] at 2007-1-19 12:07 AM:'RO*O A/m2S;M:K
如國呢個世界冇咗美國,應該冇咁快玩完﹐乜都係佢搞出黎。 [/quote]dY7t9[]T1m
Mv,pGm8?

n$o%|Z7I-_ 伊朗都好大獲嫁

發表於 2007-1-19 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2007-1-18 11:52 PM:
Ha\ r(| 我覺得大家獲熟又有咩所謂xdddddd [/quote]
q3y Pc2s#_ a2a 反正都死,有咁多人陪葬:dev:

specificness 發表於 2007-1-19 10:56 AM

好似話在911時世界末日鐘曾經只剩下七分鐘……

pkbrian 發表於 2007-1-19 12:09 PM

回上一層樓的那句話
U-SbM+] wy D
/y:bH^S Md Z%Pp 原因咪就係因為攻擊地點係美國=v=

billlau1215 發表於 2007-1-19 01:58 PM

Lle個中好奇怪..有得撥前及後ga
.K`S#B3P l6N_Y y B 咁比亞金哥話晒事la.......幾時先未日ar

Killer111 發表於 2007-1-19 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007.1.19 12:09: w0Fi?O2F P^ v
回上一層樓的那句話
,cO\8O)[tq&}
#|Q-q Y N8R+E!v'] 原因咪就係因為攻擊地點係美國=v= [/quote]!E9`%m/H2{o_

u&u|6Fg\5a;y 所有威脅世界安全既事,不論直接或間接,都同美國有關。*Eg pbs [Y1H

Q!ZRWTQi 美國亡咗,個鐘就可以回撥12個鐘!爽!

jasonlam829 發表於 2007-1-19 05:43 PM

呢個世界只要還有人,....都依然有可能滅亡
3m3KT BbCI'w
,cLDa0f[ 滅亡都係人類造成~~wCOZ;Uwo:B m1t F@
-h6Sy:Kr
科技越進步,滅亡就會越近dZ9czO8p'|%Rb
6M$lxv(i8wMf
所以好矛盾...:(k;L#C)vq0mZ}
!sIcmMd"^/J
[[i] Last edited by jasonlam829 on 2007-1-19 at 05:46 PM [/i]]

lizard 發表於 2007-1-19 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer111[/i] at 2007-1-19 12:07 AM:
mI?,W[1RD @ 如國呢個世界冇咗美國,應該冇咁快玩完﹐乜都係佢搞出黎。 [/quote]
"]^.BR:i `#^ wF n(YO#I
{!CgNe:@ 你知吾知,排放廢氣,做成溫室效應,美國係第一,但中國係第二喎,印度第三喎。
#{2AlMX:\7K.VM 係係吾係要呢個世界冇咗﹤中國>呢?V G|-pF q/b%q
何況中國係這事件上,將自己當第三世界發展國,係京都條約裡面享受好多特權。

anttiniemi2000 發表於 2007-1-20 12:41 AM

does it matter? we can do nothing jo just enjoy everyday

mayi 發表於 2007-1-20 10:21 PM

这个钟的目的是要警示世人,而不是危言耸听。虽然暂时还不会有问题,但我们必须爱护自己的家园。

ASPP 發表於 2007-1-20 11:46 PM

不留都覺得布殊係邪惡軸心

lizard 發表於 2007-1-21 12:29 AM

中國加北韓一樣係屠殺同胞軸心國。

王晶 發表於 2007-1-22 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2007-1-21 12:29 AM:
tm:~;e+k-^&MZ 中國加北韓一樣係屠殺同胞軸心國。 [/quote]iCXr \_P1H
P$KjVgfo
但係美國就係屠殺全世界既屠夫

yuri 發表於 2007-1-23 01:20 AM

剩返5分鐘ja 地球重可以有幾耐命呢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.