娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hklady 發表於 2007-1-20 06:59 AM

有冇睇網上行送 PS3 料 ???

唔知底唔底 ??? :D

cazykiller 發表於 2007-1-20 10:15 AM

月費+108,一定要簽兩年約,加加埋埋都係2500蚊到就有一部ps3 @@

kengaroo 發表於 2007-1-20 12:03 PM

但玩唔到老翻對香港人既吸引力又會大打折扣

billlau1215 發表於 2007-1-20 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]kengaroo[/i] at 2007-1-20 12:03 PM:\ k_T E7W
但玩唔到老翻對香港人既吸引力又會大打折扣 [/quote]
*ic6J-K!KX 我都係咁話...d正版太q貴lae@vq5f+XG!}
有$$$人先玩得起.....

chanbb 發表於 2007-1-20 03:38 PM

我問過,月費+108,一定要簽兩年約,仲要加$1500首期,送兩隻game(rr7 & gundam),計晒同出面買一樣...

hugh090702 發表於 2007-1-20 11:35 PM

等遲d普及左先買啦"]Uf BR ` BE.g
e家更係貴d ga喇%` M"h\0k&K|
打住ps2先吧啦

tonyw 發表於 2007-1-20 11:45 PM

就算 crack 到有翻版都肯定貴8Bxw c2[:ld
blu-ray 碟都未普及6Qv.W)L_

8y2u5KL B%F7[m;N!V1W 即係好似當年出 ps2 咁
? F?._G@]v 邊有好似而家咁*fzHw4Yu'x6R'T
家家互互都有 dvd recorder
'W.b8y;U;u NK dvd blank disk = ~$1 隻

ASPP 發表於 2007-1-20 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]tonyw[/i] at 2007-1-20 11:45 PM:
UxY8~Q't(hJ 就算 crack 到有翻版都肯定貴
i3QlY O&FO9~T blu-ray 碟都未普及
d K| D Ls(e\ l.wm{O2t&{
即係好似當年出 ps2 咁#n:ZRC }S dn u9C
邊有好似而家咁
RYm5O NwC3xh+_ 家家互互都有 dvd recorder m*\@[5I)Ob2qW&B
dvd blank disk = ~$1 隻 [/quote]P\ te(A Ks

-O5jG QS"j7_;x's$u 一碟blu-ray碟gei game/b+[)?8gxyX
最少都成幾10 gb
DtOcs bt都要幾個鐘
]8H'B1h/U r.A+u%Q@Atz
如果ps3冇老翻
N'tGr2QEb%V @ 佢係香港gei銷量
lC[ kEN$q-onh 隨時會仆直

hklady 發表於 2007-1-21 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-1-20 11:49 PM:
#rf_qz9j 6GV\Tf

.vn Na'MN+Y4]8y 一碟blu-ray碟gei game
-k}:z^_vU 最少都成幾10 gb
5h!RQ9j-Y&Zst bt都要幾個鐘
Cd \*@XT0r;rD
/p,~9@@0|iH4GSbs 如果ps3冇老翻
4J t-aS%L 佢係香港gei銷量? AR:@8@
隨時會仆直 [/quote]
[6LF,y7d ]!?fRx#^ very agree U !!!1X t*DKK?[rD

_Mq | h6Ha waiting for 老翻 , 打住PS2 先 !!!7G KKft |6~*g#Q1}

{]Lr;a'mB :clap::clap::clap:

sazabi75 發表於 2007-1-21 12:28 AM

我都會等遲D先買..(cQn P[4o
同佢簽同自己出面買差唔多..
s {9`z2S*F 本人等緊FF13..嘻嘻

yuri 發表於 2007-1-21 06:53 AM

而家PS3都無GAME玩 咁快買都無用
1R5f5? G0Zyr 所以佢個PLAN暫時對我無吸引力

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.