有冇睇網上行送 PS3 料 ???
唔知底唔底 ??? :D 月費+108,一定要簽兩年約,加加埋埋都係2500蚊到就有一部ps3 @@ 但玩唔到老翻對香港人既吸引力又會大打折扣 [quote]Originally posted by [i]kengaroo[/i] at 2007-1-20 12:03 PM:\ k_T E7W但玩唔到老翻對香港人既吸引力又會大打折扣 [/quote]
我都係咁話...d正版太q貴lae@vq5f+XG!}
有$$$人先玩得起..... 我問過,月費+108,一定要簽兩年約,仲要加$1500首期,送兩隻game(rr7 & gundam),計晒同出面買一樣... 等遲d普及左先買啦"]UfBR `BE.g
e家更係貴d ga喇%` M"h\0k&K|
打住ps2先吧啦 就算 crack 到有翻版都肯定貴8Bxw c2[:ld
blu-ray 碟都未普及6Qv.W)L_
即係好似當年出 ps2 咁
邊有好似而家咁*fzHw4Yu'x6R'T
家家互互都有 dvd recorder
dvd blank disk = ~$1 隻 [quote]Originally posted by [i]tonyw[/i] at 2007-1-20 11:45 PM:
就算 crack 到有翻版都肯定貴
blu-ray 碟都未普及
l.wm{O2t&{
即係好似當年出 ps2 咁#n:ZRC}S dn u9C
邊有好似而家咁
家家互互都有 dvd recorder m*\@[5I)Ob2q W&B
dvd blank disk = ~$1 隻 [/quote]P\te(AKs
一碟blu-ray碟gei game/b+[)?8gxyX
最少都成幾10 gb
bt都要幾個鐘
r.A+u%Q@Atz
如果ps3冇老翻
佢係香港gei銷量
隨時會仆直 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-1-20 11:49 PM:
6GV\Tf
一碟blu-ray碟gei game
最少都成幾10 gb
bt都要幾個鐘
如果ps3冇老翻
佢係香港gei銷量? AR:@8@
隨時會仆直 [/quote]
very agree U !!!1X t*DKK?[rD
waiting for 老翻 , 打住PS2 先 !!!7GKKft|6~*g#Q1}
:clap::clap::clap: 我都會等遲D先買..(cQn P[4o
同佢簽同自己出面買差唔多..
本人等緊FF13..嘻嘻 而家PS3都無GAME玩 咁快買都無用
所以佢個PLAN暫時對我無吸引力
頁:
[1]