日笑15分鐘可減肥
[color=Orange]【明報專訊】9P I%{'i8_8y3Xc美國一項研究發現,每天大笑15分鐘,一年便可燃燒4.5磅體重,聲稱可能是對付癡肥的最佳方法。:DL\[Y!l0G p
科學家安排一批18至34歲的男女作能量消耗測試,參加者先收看半小時沉悶節目,再看55分鐘能令人開懷大笑的喜劇。結果發現,參加者看喜劇時的能量消耗比休息時高出一至兩成,相當於步行0.8公里的消耗量。此外,笑可加速心跳,鍛煉不同部位的肌肉。C.}}0w']-R jX:[
每日鏡報[/color] 係唔係真ga=_+"笑得多咁減到肥?_?"p:j I D*IPC(Z
第日d纖體公司咪要變令人大笑既公司^^" 唉~~~~~~~~~~~r3buK`Z erZ.T
我好瘦 但我又時常笑FrA(G)i{
唔通呢個就係我唔肥既原因 一年先燃燒4.5磅體重
得果咁少...唔知一日笑夠一個中..會唔會燃燒18磅體重 点解我越笑越肥咧?! 連笑15分鐘,好難呀 香港人笑一分鐘都難啦!15分鐘根本就係天文數字。 cut星爺d戲d經典場面出黎囉... 15分鐘有突啦 星爺係吾係每日都有好多套新片可以剪輯先。最多笑幾日好未,點可以日日都係? 好難可以一日笑到15分鐘 :D [quote]Originally posted by [i]Legendrick[/i] at 2007-1-21 01:00:"`SGuw3qB L
cut星爺d戲d經典場面出黎囉... 15分鐘有突啦 [/quote]
'v4sr J1rAmu/?0u L
佢d既電影#f$\sfAe
攪笑既我起碼翻睇過勁多次 咁點解肥姐冇瘦過??:confused::confused::confused::confused::confused::confused: 睇n次都係咁好笑)Nr;fs4b
Q~~+RT9GKX)a J].uN
最近睇港產凌凌漆,n3O0P[/i9~
xi-h*PP.yr}(M
如花:老細 要唔要叫雞呀u%L,g)^4Uv'e&}R#O\
星爺:有咩
如花:本地同北姑