娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tree728 發表於 2007-1-21 07:16 PM

大家要人回定想要分

我玩左呢度差唔多一年
5G|&fuX'X U 做左半年忍士    下半年多數係港男OR體育版吹水inr;B1f$I

zSz*@V{ n 呢度係我去咁多個論壇    少數需要分數既論壇
9CL$^ AJBg7x 個人出貼想人回多D    分數都好重要
0_)}}%i"V'T%{5`d 但我認為比人回下   答下人   吹下水比加左分但無人回更好
1G pMd|}#y &l8J:Gf$MR
唔知大家點睇呢

155220 發表於 2007-1-21 07:55 PM

夠分下載正野打jj最重要:dev:

ckyckk 發表於 2007-1-21 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-21 07:55 PM:
z8~6afR8{,U 夠分下載正野打jj最重要:dev: [/quote]E t,av1[:Uz)Q

;\H| o KEozL 呢度吹水版黎架~衰仔:haha::D:dev:

155220 發表於 2007-1-21 08:13 PM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2007-1-21 20:11:CcP5wQu*JBO
$V0mZ:y6?zkE9@
,tB#H*gR#D
呢度吹水版黎架~衰仔:haha::D:dev: [/quote] I*K6t/E hb w
9xbJLY8N%Z.vi6P
我都係講事實姐:haha:

tree728 發表於 2007-1-21 08:16 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-21 07:55 PM:
|#W%c!K}%\o 夠分下載正野打jj最重要:dev: [/quote]!],J(lo6a$c X
你講得岩既
4Pm,B~e 呢度真係要好多分先睇到好多野
`7J BxrFGU 好多都要600以上

155220 發表於 2007-1-21 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-21 20:16:
!}d5t]k B j/n~(C@? X#ZE
你講得岩既f"Sx_&y y
呢度真係要好多分先睇到好多野 r'^7q K+PQ^ j
好多都要600以上 [/quote]
2f ^F.PLmz~~
!En3a,Py(u'vP 1個月前的改左做100分喇...
me+f`5k 其實宜家易拿分好多,努力吧:good::D

阿感 發表於 2007-1-21 08:22 PM

d人為左加分求祈回d廢話,寧願佢地唔好回

155220 發表於 2007-1-21 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-1-21 20:22:
d'BLk)K/AT d人為左加分求祈回d廢話,寧願佢地唔好回 [/quote]?P [+\ q3cg?
"G crK7}6?)v
咁我想問,點先至唔係廢話?:D

ckyckk 發表於 2007-1-21 08:32 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-21 08:13 PM:delv{

r+v,\ P#yGX%T 我都係講事實姐:haha: [/quote]
N%_!d/Va4c3x
3v)J GIsJV.O%` 打咁多冇益架
OqT.k I8Z 識返d囡囡好過啦

155220 發表於 2007-1-21 08:39 PM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2007-1-21 20:32: rvo@?.c]s

U2D$z$HD `W$L)G2K Kru V
打咁多冇益架6m,D*H j2?9d.Uo
識返d囡囡好過啦 [/quote] M|b8@K.YMK
?] t2}C#V
我又無話我有打:Dda O*U{"D)N#Y&l N

FQX;B9GxK d 至於識囡這個問題...再過一,兩年也未遲:D

Killer111 發表於 2007-1-21 11:01 PM

有人回當然好,不過有分加仲更加好。

cazykiller 發表於 2007-1-21 11:38 PM

冇分就冇得下載正野> <所以我要分> <

cristiano3156 發表於 2007-1-21 11:42 PM

我以家覺得回post係美德

mj1234456 發表於 2007-1-21 11:52 PM

其實最好就reply同分都有就最好了:P

cko01cko 發表於 2007-1-22 04:11 AM

結論係(回post不只是求分數)..............@@"

gn00987333 發表於 2007-1-22 06:18 AM

計既話我想要回覆多......

jimjim12 發表於 2007-1-22 06:46 AM

人係生嘅,分係死嘅,多人回就多D生氣.分遲早都攞夠,所以我覺得多人回好D……

RainRainピ 發表於 2007-1-22 07:36 AM

想要人回之如都想要分^^:P:P:P

12d3 發表於 2007-1-22 09:54 AM

回覆可以廢, 但係加分一定唔係廢.H\M5wm:jp*OBb
加分只係數位上的加減, 回覆卻千變萬化.
euZ(SX
7X8p;`.NhMQ 好的回覆令人喜上心頭; 加分令發貼更有幹勁.
8v0Jn.w E K+uT&| 小弟陷入迷茫....

y2h 發表於 2007-1-22 12:08 PM

其實如果你回post講D夠吸引夠精彩,管理員都會私自加多幾分既
)PrAh*q M Y ^8sla$A1t
所以分雖然重要,但回post既質素更重要......所以我自己唔會回good,thx呢D留言,一黎會減分,二黎無意義

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.