娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2007-1-21 11:50 PM

仲有冇人玩ICQ架

我好耐冇開過,真有時光飛逝feeling

iknow 發表於 2007-1-21 11:58 PM

我有開~
p4s-| Et 不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個...

新經濟學巨人 發表於 2007-1-22 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-1-21 11:58 PM:YxS@5T:T1|B2a
我有開~
4h1udO @m 不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個... [/quote]
&De;pq!ku Kb
,jA$U$X%Ttk H{o 我對ICQ好深feeling, Gz^|4\.o

f6\(M!R!gD)f-zc 當年有個chat room叫-------------hong kong 1997,ZI]|L2U {
y3nMM6UX*sH
那時仲用modem上網,ICQ又剛流行,
(O(n3cK6|
-@h7N [is$]"`8b 後來,我好多年冇login,今日開番.... x1X9IO3Yt cV

H1j6P0f7CP!s'S$N 好大感慨

nono_comdan 發表於 2007-1-22 12:15 AM

沒,都是用msn= ="

新經濟學巨人 發表於 2007-1-22 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-22 12:15 AM:iJ^|@
沒,都是用msn= =" [/quote]
B.| _5Z8g LA]
MYRR7kEYo&r(K_q 我係上一代人嘛......0O&C2]m&U
-buB$q!e1dp*H
老人家依舊鍾意以往的事....

tomken 發表於 2007-1-22 02:53 AM

重有開住...
K%L[z J9C_ 但係無左d人囉>.<

665 發表於 2007-1-22 03:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

specificness 發表於 2007-1-22 09:17 AM

其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail有email功能之外,又有乜野重要原因令icq被msn取代既呢?是不是msn比yahoo msgner更普及?又點解?
HQg+y {+ht3f
&dL\|"B%U ?6_ ………可以做論文題目……hehe……有無人可以解答?

achan87 發表於 2007-1-22 10:10 AM

no la.......only MSN

Killer111 發表於 2007-1-22 11:01 AM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007.1.22 09:17:
-U8w*Y0T0K2?r(~*? Q U 其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail... [/quote]
tL"jL-i,_7z[-?
$ac#u8e.ex~ 最主要係icq既穏定性唔及msn好,再加上icq好似唔support unicode呢樣野,用起黎好麻煩。
"nj_g(Ju 6m]{2s~3}},Q4v8D
再加上……icq既sound effect好難頂……:naughty:

腳指o 發表於 2007-1-22 03:11 PM

用黎sd 野= =

jasonlam829 發表於 2007-1-22 05:29 PM

間中啦~~~~不過msn都係好少開~~~

155220 發表於 2007-1-22 05:34 PM

我開左都無人陪我講野=.=

sazabi75 發表於 2007-1-22 06:15 PM

no lu ..;iT K6j4O%jo
only msn and skype

tkc314 發表於 2007-1-22 06:58 PM

以前icq個聲好正~B;z9w%C
@7ZZ]\_y-u
"喔噢"
"Xw5Q7L7N:Q-R dO5_'^4e(g on%y

+DT6Fp3A/QF|!~ 而家好難聽到了..
3TI@*y5X+P'FL dt?7H\l\v ~

7R C*~}$g0U 而家成日聽到 [2kVk];SNg

&SF8\Q;I:Z$Z msn既聲...F:C"Pu*| D
1Wd9^)v!l]

6?"b bK4k-_9?ek&?n icq沒落了

Stan@Cysss 發表於 2007-1-22 07:12 PM

無用N年 lu~
cQU,GM J Um 唔講起都唔記得仲有ICQ既存在呢>.<HAHA

ronald001120 發表於 2007-1-22 07:23 PM

想當年我地果代icq十分普及
,u B'Y:c2m8U2CR)R |*W"] 同依家msn一樣 G R/QH rok%rh'^h
一去到90年次出世既人已經好少用icq

abcde1918 發表於 2007-1-22 07:55 PM

我好耐冇玩過
"B8ZH8r3c t6np 以前有用,依家用msm

bhenrycc 發表於 2007-1-22 09:09 PM

講開icq真的令人感慨...&aWfS/o O+v3|
8Yu6N K%j#Z
我97,98年開始玩icq呀 (UIN: 9xxxxxx)
jr+n~X9L 當時在icq真係可以識到net fdHaY(^9u*Fdg ^
大家會用個心去做朋友啦R(st@(N.kI
有些到現在還會出來見下咯
%{E2o\/F7Q_ :P HZv`-@
反而近呢幾年icq成日會收到d 宣傳性之類的msg#`7qW r9d
多數仲係sex sex sex, 好煩
&g&MS*g3ld)qa 而且又會有人用icq去呃人c/Vlz KC
唔知大家記唔記得有單野
Fkfk)Nrkh'v 好多男人以為在 icq溝到女s`S(dY9kGQ
原來俾人呃去報名學結他...
ZYn:Z{ziiJ:f#i 你話仲邊有人玩icq呀
k9\t#J_m T4~ "BI:V S^
而家我都只係開msn咋

pigcat 發表於 2007-1-22 09:11 PM

冇啦.....D[9`C^?)k0[9C
而家成日好多人生日我都唔記得左...:D:D:D:D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.