仲有冇人玩ICQ架
我好耐冇開過,真有時光飛逝feeling 我有開~不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個... [quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-1-21 11:58 PM:YxS@5T:T1|B2a
我有開~
不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個... [/quote]
我對ICQ好深feeling,Gz^|4\.o
當年有個chat room叫-------------hong kong 1997,ZI]|L2U {
y3nMM6UX*sH
那時仲用modem上網,ICQ又剛流行,
後來,我好多年冇login,今日開番.... x1X9IO3YtcV
好大感慨 沒,都是用msn= =" [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-22 12:15 AM:iJ^|@
沒,都是用msn= =" [/quote]
我係上一代人嘛......0O&C2]m&U
-bu B$q!e1dp*H
老人家依舊鍾意以往的事.... 重有開住...
但係無左d人囉>.< **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail有email功能之外,又有乜野重要原因令icq被msn取代既呢?是不是msn比yahoo msgner更普及?又點解?
………可以做論文題目……hehe……有無人可以解答? no la.......only MSN [quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007.1.22 09:17:
其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail... [/quote]
最主要係icq既穏定性唔及msn好,再加上icq好似唔support unicode呢樣野,用起黎好麻煩。
6m]{2s~3}},Q4v8D
再加上……icq既sound effect好難頂……:naughty: 用黎sd 野= = 間中啦~~~~不過msn都係好少開~~~ 我開左都無人陪我講野=.= no lu ..;iT K6j4O%jo
only msn and skype 以前icq個聲好正~B;z9w%C
@7ZZ]\_y-u
"喔噢"
d O5_'^4e(g on%y
而家好難聽到了..
dt?7H\l\v ~
而家成日聽到 [2kVk];SNg
msn既聲...F:C"Pu*| D
1Wd9^)v!l]
icq沒落了 無用N年 lu~
唔講起都唔記得仲有ICQ既存在呢>.<HAHA 想當年我地果代icq十分普及
同依家msn一樣G R/QH rok%rh'^h
一去到90年次出世既人已經好少用icq 我好耐冇玩過
以前有用,依家用msm 講開icq真的令人感慨...&aWfS/oO+v3|
8Yu6N K%j#Z
我97,98年開始玩icq呀 (UIN: 9xxxxxx)
當時在icq真係可以識到net fdHaY(^9u*Fd g^
大家會用個心去做朋友啦R(st@(N.kI
有些到現在還會出來見下咯
:P HZv`-@
反而近呢幾年icq成日會收到d 宣傳性之類的msg#`7qWr9d
多數仲係sex sex sex, 好煩
而且又會有人用icq去呃人c/Vlz KC
唔知大家記唔記得有單野
好多男人以為在 icq溝到女s`S(dY9kGQ
原來俾人呃去報名學結他...
你話仲邊有人玩icq呀
"BI:V S^
而家我都只係開msn咋 冇啦.....D[9`C^?)k0[9C
而家成日好多人生日我都唔記得左...:D:D:D:D:D
頁:
[1]
2