娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 仲有冇人玩ICQ架
loklok117
發表於 2007-1-22 09:15 PM
無lu
"U/a(V5@Bt*}QO3W
好小人玩,開黎都無用
trunks
發表於 2007-1-22 09:40 PM
真係好懷念random serach搵人chat既日子....
chong2002
發表於 2007-1-22 10:15 PM
icq 點解無人用
l/R;P?%["r
我覺得係因為佢太多bug 啦新版果d
2R$Ks G,w&_
我用icq lite ..唔知做咩用一陣就hand 左個icq
"F'HE/E.B? h0WCX
想on 都on唔到