仲有冇人玩ICQ架
我好耐冇開過,真有時光飛逝feeling 我有開~w-Uj r2l1^e不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個... [quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-1-21 11:58 PM:v:W'c#A)k&q(n,q
我有開~Ea-{XW\2j ]
不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個... [/quote]
2Cx5c5y6@nubW(u9Q
我對ICQ好深feeling,;Nq? d8r1u)[AE;G4?:m
/c)\I5\RJ
當年有個chat room叫-------------hong kong 1997,
那時仲用modem上網,ICQ又剛流行, H$v(Y!T6XzL3e.a
後來,我好多年冇login,今日開番....
X3t"uS;b4X
好大感慨 沒,都是用msn= =" [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-22 12:15 AM:
沒,都是用msn= =" [/quote]
我係上一代人嘛......
*i []_ h ?'G
老人家依舊鍾意以往的事.... 重有開住...
但係無左d人囉>.< **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail有email功能之外,又有乜野重要原因令icq被msn取代既呢?是不是msn比yahoo msgner更普及?又點解?
………可以做論文題目……hehe……有無人可以解答? no la.......only MSN [quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007.1.22 09:17:x'L?_af#HG+u
其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail... [/quote]
最主要係icq既穏定性唔及msn好,再加上icq好似唔support unicode呢樣野,用起黎好麻煩。
)tuIZo lI t
再加上……icq既sound effect好難頂……:naughty: 用黎sd 野= = 間中啦~~~~不過msn都係好少開~~~ 我開左都無人陪我講野=.= no lu ..
only msn and skype 以前icq個聲好正
#Og%dC'[B1m-f
"喔噢"
Y)h?X/e(L
而家好難聽到了..
4n4jV)Hqf,l3c
而家成日聽到7Y:@&P6V3Jz5f;i1b$j'q3e
w+{W8C6Q&gU
msn既聲...
A7hTBF)e%y aHSu
&g(l6mbuJ&q0z
icq沒落了 無用N年 lu~K)v#t+m]:P(M4~
唔講起都唔記得仲有ICQ既存在呢>.<HAHA 想當年我地果代icq十分普及6g#M9F)\)~l
同依家msn一樣
一去到90年次出世既人已經好少用icq 我好耐冇玩過 q+R9H E5V
以前有用,依家用msm 講開icq真的令人感慨...3dg+N4@eNOU l
我97,98年開始玩icq呀 (UIN: 9xxxxxx)
當時在icq真係可以識到net fd3ks a?0aO:{
大家會用個心去做朋友啦
有些到現在還會出來見下咯
反而近呢幾年icq成日會收到d 宣傳性之類的msg
多數仲係sex sex sex, 好煩2NHD*f6Rp&h2L
而且又會有人用icq去呃人
唔知大家記唔記得有單野9Rr G$\Xo
好多男人以為在 icq溝到女
原來俾人呃去報名學結他...
你話仲邊有人玩icq呀 v2y)^1ma7?9o
C Rs`bV
而家我都只係開msn咋 冇啦....
而家成日好多人生日我都唔記得左...:D:D:D:D:D
頁:
[1]
2