娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2007-1-21 11:50 PM

仲有冇人玩ICQ架

我好耐冇開過,真有時光飛逝feeling

iknow 發表於 2007-1-21 11:58 PM

我有開~w-Ujr2l1^e
不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個...

新經濟學巨人 發表於 2007-1-22 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-1-21 11:58 PM:v:W'c#A)k&q(n,q
我有開~Ea-{XW\2j]
不過ON GE人黎黎去去都係得一兩個... [/quote]
}#C,D/]7eUIiL 2Cx5c5y6@nubW(u9Q
我對ICQ好深feeling,;Nq?d8r1u)[AE;G4?:m
/c)\I5\RJ
當年有個chat room叫-------------hong kong 1997,
S/X1e;R!W(jS
l }L w`-KIbY 那時仲用modem上網,ICQ又剛流行, H$v(Y!T6XzL3e.a

3A:FO,gMo 後來,我好多年冇login,今日開番....
h6n#G+K/M;kA4~ X3t"uS;b4X
好大感慨

nono_comdan 發表於 2007-1-22 12:15 AM

沒,都是用msn= ="

新經濟學巨人 發表於 2007-1-22 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-1-22 12:15 AM:
k Q2U;?;T"R V;} 沒,都是用msn= =" [/quote]
^O&a ? LD
8T;H(O X6V{N&Ve 我係上一代人嘛......
xc GY(}0i3eCU *i [ ]_ h?'G
老人家依舊鍾意以往的事....

tomken 發表於 2007-1-22 02:53 AM

重有開住...
-W jh!tS'M3{2` 但係無左d人囉>.<

665 發表於 2007-1-22 03:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

specificness 發表於 2007-1-22 09:17 AM

其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail有email功能之外,又有乜野重要原因令icq被msn取代既呢?是不是msn比yahoo msgner更普及?又點解?
d"L,R7eVL*O
3NYc't2i.w S ………可以做論文題目……hehe……有無人可以解答?

achan87 發表於 2007-1-22 10:10 AM

no la.......only MSN

Killer111 發表於 2007-1-22 11:01 AM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007.1.22 09:17:x'L?_af#HG+u
其實點解icq會沒落既呢?除了hotmail... [/quote]
/QN+g9R-ciaa4O"`
1C}q4cyH 最主要係icq既穏定性唔及msn好,再加上icq好似唔support unicode呢樣野,用起黎好麻煩。
/|']S"D;c a )tuIZo lI t
再加上……icq既sound effect好難頂……:naughty:

腳指o 發表於 2007-1-22 03:11 PM

用黎sd 野= =

jasonlam829 發表於 2007-1-22 05:29 PM

間中啦~~~~不過msn都係好少開~~~

155220 發表於 2007-1-22 05:34 PM

我開左都無人陪我講野=.=

sazabi75 發表於 2007-1-22 06:15 PM

no lu ..
Z"J P9R z e only msn and skype

tkc314 發表於 2007-1-22 06:58 PM

以前icq個聲好正
C^b.n@~6Y #Og%dC'[B1m-f
"喔噢"
SD D1Jud"T
C$vb F+EjV:~Z Ge Y)h?X/e(L
而家好難聽到了..
cQ@iC|'SI? 4n4jV)Hqf,l3c

j'^|0I C F 而家成日聽到7Y:@&P6V3Jz5f;i1b$j'q3e
w+{W8C6Q&gU
msn既聲...
o$wF x W#v'T Om A7hTBF)e%y aHSu
&g(l6mbuJ&q0z
icq沒落了

Stan@Cysss 發表於 2007-1-22 07:12 PM

無用N年 lu~K)v#t+m]:P(M4~
唔講起都唔記得仲有ICQ既存在呢>.<HAHA

ronald001120 發表於 2007-1-22 07:23 PM

想當年我地果代icq十分普及6g#M9F)\)~l
同依家msn一樣
8s&cg1@7m-z+cM"p 一去到90年次出世既人已經好少用icq

abcde1918 發表於 2007-1-22 07:55 PM

我好耐冇玩過 q+R9H E5V
以前有用,依家用msm

bhenrycc 發表於 2007-1-22 09:09 PM

講開icq真的令人感慨...3dg+N4@eNOU l

2s0W5wo d5q*[7] 我97,98年開始玩icq呀 (UIN: 9xxxxxx)
Dd-c[ ^ 當時在icq真係可以識到net fd3ks a?0aO:{
大家會用個心去做朋友啦
?KALH/N-r 有些到現在還會出來見下咯
O6s sJU
c;GUz!A-~Q 反而近呢幾年icq成日會收到d 宣傳性之類的msg
3GXA|(G;Rt1` Y 多數仲係sex sex sex, 好煩2NHD*f6Rp&h2L
而且又會有人用icq去呃人
Z6B9c/N#X kc6U L 唔知大家記唔記得有單野9RrG$\Xo
好多男人以為在 icq溝到女
(yaS k*X9L7r&I v ^ 原來俾人呃去報名學結他...
h"G{i)M 你話仲邊有人玩icq呀 v2y)^1ma7?9o
C Rs`bV
而家我都只係開msn咋

pigcat 發表於 2007-1-22 09:11 PM

冇啦....
*{Dh*G&B p Bd 而家成日好多人生日我都唔記得左...:D:D:D:D:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.