娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cmyming 發表於 2007-1-23 01:48 AM

最好~小睡在什麼公共交通公具上

(1)巴士,(2)渡海小輪,(3)地鐵/火車/輕鐵,(4)小巴,(5)的士,(6)飛機rI(_,Co&M

AR |l)qJ;u{.o 我首選巴士

locklock 發表於 2007-1-23 03:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wind69 發表於 2007-1-23 05:23 AM

一定係船..........
Ef d~%oTn 曾幾何時係紅磡做野,收工有過海巴士唔搭,特登走去紅磡搭船過北角轉車返屋企,試問有咩舒服得過日落時段係船上面吹著海風小個睡?十幾分鐘船程,實在快活過神仙!好幾次重要勞煩其他乘客拍醒我落船添:sleep:

RainRainピ 發表於 2007-1-23 01:36 PM

巴士最好訓.....Ed P-N'vi
以前由元朗出九龍返工,車程要粒幾鐘,回程如果有位坐就實訓覺,{ l ]:yN Ut A4kk
因我落車個站下一個就係總站,有好多次訓到總站要司機叫先知醒:haha::haha: Oh)?"h^:T([)g
記得有一次又係咁訓到總站都未醒,今次冇咁好彩有司機叫醒,足足
Y-m6@;e\,eZ 到站訓左成粒幾鐘至醒,諗住即時落車啦.....點知到車們鎖Q左..SHIT,*e!F.z&I.\r1@
等左好耐先見到個司機大佬叫佢開們比我,勁淤!!!:hitwall::hitwall::hitwall:

march23 發表於 2007-1-23 02:46 PM

我覺得電車最好訓同埋訓得安心!

12d3 發表於 2007-1-23 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]RainRainピ[/i] at 2007-1-23 01:36 PM:+r2fMSHKL/x
巴士最好訓.....2w'X W2m8o)N3n6Q
以前由元朗出九龍返... [/quote]
:fb]?Up~
)~g2k]F 我有一次都訓得好激:%i)}I f;BL
原本諗住訓過龍都冇所謂, 因為我要落車個站同總站都幾近, 點知一訓醒, 發覺完全唔似總站, 原來架巴士入埋廠!

loklok117 發表於 2007-1-23 08:16 PM

:kicking:龍貓巴士:kicking:

tomken 發表於 2007-1-23 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-1-23 08:16 PM:
u2sxE(I1[+j :kicking:龍貓巴士:kicking: [/quote][%@Iz7W RU
我都係咁話...
N~6w}(jH,I 如果有位既話

cristiano3156 發表於 2007-1-23 11:47 PM

巴士啦,d位多d,人小d

發表於 2007-1-24 06:01 PM

的士幾舒服,不過一條友就唔好啦!!唔係兜你路都唔知:fight:

ASPP 發表於 2007-1-24 08:23 PM

好多小巴都好污糟 _'Y_5nL0u8f'hj
訓唔到

jonaleung 發表於 2007-1-25 12:02 AM

攰的話坐乜車都訓得著

kingsun2433 發表於 2007-1-25 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-1-24 08:23 PM:
Q.~hdZre/l 好多小巴都好污糟D&x7j|q*p*}w,uy
訓唔到 [/quote]
&a+I&C2V6t*z6LQ
"`&\BDX8B 個彈冷氣味好難頂

小岡1987 發表於 2007-1-25 06:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2007-1-25 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]小岡1987[/i] at 2007-1-25 18:15:-g*QzB#}8^VE@-q t
巴士 ..架車震震下好好訓=.=一上車就眼訓 [/quote]
nxsw7HO]C 唔好洗板

夜夜生歌 發表於 2007-1-25 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

littlepig 發表於 2007-1-26 12:19 AM

巴士上層最好訓,唔滿座最佳
pvp0[^ HRj
@,C*N0dcP 小巴位太窄,即使坐單邊位都訓唔到;車速超快,搖到你飛起,點訓?| `%A+U9x/A

.b1j?K|\ 地鐵太跣太迫,訓得最辛苦

vinvin 發表於 2007-1-26 11:58 AM

巴士 > 渡海小輪 > 小巴 > 地鐵/火車/輕鐵 > 飛機 > 的士
nIY*^4C
&h1DwWg_'f B 的士...beware of the fare...

leeyanta 發表於 2007-1-27 08:41 AM

巴士上層窗口位:sleep:...

155220 發表於 2007-1-27 09:46 AM

冷氣巴最好!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.