娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cmyming 發表於 2007-1-23 01:48 AM

最好~小睡在什麼公共交通公具上

(1)巴士,(2)渡海小輪,(3)地鐵/火車/輕鐵,(4)小巴,(5)的士,(6)飛機s7utX*FL@
YwBVqT|-XrA;GI
我首選巴士

locklock 發表於 2007-1-23 03:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wind69 發表於 2007-1-23 05:23 AM

一定係船..........
f2X_ H1Agx 曾幾何時係紅磡做野,收工有過海巴士唔搭,特登走去紅磡搭船過北角轉車返屋企,試問有咩舒服得過日落時段係船上面吹著海風小個睡?十幾分鐘船程,實在快活過神仙!好幾次重要勞煩其他乘客拍醒我落船添:sleep:

RainRainピ 發表於 2007-1-23 01:36 PM

巴士最好訓.....
O t9yzv d 以前由元朗出九龍返工,車程要粒幾鐘,回程如果有位坐就實訓覺,
1LlrB wU"\k!h_ 因我落車個站下一個就係總站,有好多次訓到總站要司機叫先知醒:haha::haha:E%L2U7`Fe1g
記得有一次又係咁訓到總站都未醒,今次冇咁好彩有司機叫醒,足足
R ?4z3Q)|_0{6D 到站訓左成粒幾鐘至醒,諗住即時落車啦.....點知到車們鎖Q左..SHIT,
d_.|+PCHG5i } 等左好耐先見到個司機大佬叫佢開們比我,勁淤!!!:hitwall::hitwall::hitwall:

march23 發表於 2007-1-23 02:46 PM

我覺得電車最好訓同埋訓得安心!

12d3 發表於 2007-1-23 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]RainRainピ[/i] at 2007-1-23 01:36 PM:
;P$S `(\2bj 巴士最好訓.....'[r S:ue0e
以前由元朗出九龍返... [/quote]
T-@(vKLF-Z\0e? Z(@M*F`M0u
我有一次都訓得好激:
Z,o-j zd q(K6A 原本諗住訓過龍都冇所謂, 因為我要落車個站同總站都幾近, 點知一訓醒, 發覺完全唔似總站, 原來架巴士入埋廠!

loklok117 發表於 2007-1-23 08:16 PM

:kicking:龍貓巴士:kicking:

tomken 發表於 2007-1-23 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-1-23 08:16 PM:
3`5r1pWLL/V :kicking:龍貓巴士:kicking: [/quote]:` ET$gh.o1M
我都係咁話... E/U*C_!P
如果有位既話

cristiano3156 發表於 2007-1-23 11:47 PM

巴士啦,d位多d,人小d

發表於 2007-1-24 06:01 PM

的士幾舒服,不過一條友就唔好啦!!唔係兜你路都唔知:fight:

ASPP 發表於 2007-1-24 08:23 PM

好多小巴都好污糟
+HD2E O'F{9K 訓唔到

jonaleung 發表於 2007-1-25 12:02 AM

攰的話坐乜車都訓得著

kingsun2433 發表於 2007-1-25 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-1-24 08:23 PM:
`p la1nN3@ 好多小巴都好污糟
N:},l+N#D-Tp 訓唔到 [/quote]
-y$?c2b+|_1AS$s e ZM)lf6j'u6@
個彈冷氣味好難頂

小岡1987 發表於 2007-1-25 06:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2007-1-25 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]小岡1987[/i] at 2007-1-25 18:15:6iN:G$L1~ kB&p,v
巴士 ..架車震震下好好訓=.=一上車就眼訓 [/quote]*e A:g*x9w$\6f"Y
唔好洗板

夜夜生歌 發表於 2007-1-25 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

littlepig 發表於 2007-1-26 12:19 AM

巴士上層最好訓,唔滿座最佳
n%y+D hTkb
R F}1|MA6qa4m 小巴位太窄,即使坐單邊位都訓唔到;車速超快,搖到你飛起,點訓?
Hd4Da#L4xH Yf3eYy
地鐵太跣太迫,訓得最辛苦

vinvin 發表於 2007-1-26 11:58 AM

巴士 > 渡海小輪 > 小巴 > 地鐵/火車/輕鐵 > 飛機 > 的士
c2[NNj/CbHr v;~(p+^o9Y%Q |
的士...beware of the fare...

leeyanta 發表於 2007-1-27 08:41 AM

巴士上層窗口位:sleep:...

155220 發表於 2007-1-27 09:46 AM

冷氣巴最好!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.