娛樂滿紛 26FUN's Archiver

火炎 發表於 2007-1-23 10:47 PM

[轉貼]混賬

電 影 《 秋 天 的 童 話 》 在 無 線 電 視 播 映 , 因 為 戲 中 男 主 角 船 頭 尺 說 了 一 句 「 × 你 ! 」 令 廣 管 局 接 到 「 一 個 市 民 」 投 訴 , 向 無 線 作 出 勸 諭 , 惹 出 一 段 新 聞 。l9o6T%EN5pgNTg
!N\/F+e7l%@-U
香港 七 百 萬 人 口 , 有 一 個 人 向 廣 管 局 投 訴 ! 廣 管 局 就 要 鄭 重 其 事 開 「 快 勞 」 , 相 信 知道 了 這 件 事 , 數 十 倍 乃 至 數 千 倍 於 這 個 投 訴 者 的 香 港 人 , 忍 不 住 說 一 句 「 × 你 ! 」
F'Zf3v_l] [#v Ikw%Fu
據 說 這 一 項 投 訴 的 理 由 , 是 這 一 句 對 白 在 電 視 中 播 出 會 壞 孩 子 , 想 來 投 訴 者 是 一 個 家 長 。
eX,S9G!dGm i 那 麼 這 個 家 長 自 己 又 是 怎 樣 在 家 孩 子 的 呢 ?Ght.c]2uT7g
%S"@bB4a/GF
孩 子 根 本 就 是 家 長 的 責 任 , 但 現 在 有 些 家 長 卻 總 是 以 為 孩 子 學 壞 , 全 是 社 會 問 題 , 自 己 一 點 責 任 也 沒 有 。 因 此 , 不 想 想 自 己 如 何 導 子 女 , 不 看 看 自 己 子 女 的 資 質 品 格 , 只 管 把 眼 睛 向 外 盯 , 壞 人 都 在 外 面 , 聽 見 一 聲 「 × 你 ! 」 便 大 驚 失 色 , 好 像 發 現 了 一 個 偷 襲 自 家 兒 女 的 淫 賊 , 恨 不 得 報 警 拉 人 。
~w O#~;x*W,l }@c7j6v]
在 這 種 家 庭 成 長 的 孩 子 , 他 們 的 IQ 、 EQ 、 常 識 、 幽 默 感 等 等 , 都 受 了 一 聽 「 × 你 ! 」 便 如 臨 世 界 末 日 的 父 母 影 響 , 不 知 怎 樣 做 人 。
@5[1?'PO
:j7PLg0P9h P }%}p? 廣 管 局 又 是 什 麼 貨 色 ? 接 到 投 訴 , 有 沒 有 分 析 一 下 投 訴 得 有 沒 有 理 由 ? 為 什 麼 七 百 萬 人 只 有 一 個 人 來 投 訴 ? 這 個 人 的 精 神 狀 態 正 不 正 常 ?7eJ2`6_ \i9[3Z L B
l*I#Wo;[
或者 該 問 : 廣 管 局 的 主 事 人 精 神 狀 態 正 常 嗎 ? 生 活 常 識 足 夠 嗎 ? 平 生 從 未 說 過 「 × 你! 」 嗎 ? 知 道 什 麼 叫 「 擾 民 」 嗎 ? 把 握 得 了 投 訴 的 分 寸 嗎 ? 有 資 格 享 受 公 帑 支 薪 嗎?
D Ra:`$L-d@d
? E6`EN 這 已 經 不 是 什 麼 保 守 不 保 守 的 事 情 , 這 是 愚 蠢 愚 昧 。 因 為 有 這 一 幫 愚 蠢 愚昧 的 傢 伙 , 令 香 港 也 顯 得 愚 蠢 愚 昧 起 來 。 如 果 曾 蔭 權 有 種 革 掉 這 一 班 傢 伙 , 我 一 定支 持 他 連 任 特 首 。
w#\ \Nr%C
@Z oGaw 李純恩+znj-_XycJ
[email][email protected][/email]

mj1234456 發表於 2007-1-23 10:50 PM

just bull shit

pigcat 發表於 2007-1-24 01:53 AM

雖然唔認同個市民做d..我地認為「無聊」ge野
7D5M!iJ7[c"X GzV 但唔通個市民有個錯..EB^B _ [ h1p
廣管局有做錯咩???
9c.hR#q s0T-@2i
f~C.f["c 唔通700萬人中..;z_!r!{-T*p2hY%H2~v
只有1個人投訴ge話...%l$RX'B$j,lr#^
呢個投訴就唔洗理???
+h*c#y @-F5g#N4A_9_+{%b*T 咁究竟要有幾多人投訴先要開「快勞」??
^1D&SKN ? Os
:H__d1tT'K 唔通係電視節目中有「x你」就係岩??
L ^&A_ a
)Ga.@3J"@s8^ 無錯...現實係好多「x你」
O%W-uw8bY Yeta 而且現實都好色情, 暴力, 同一d好壞ge事情0l*KL&Qw O?

Fq%y3S:H"_(WE,W 但咁唔等於都應該將呢d所有野係電視度一一呈現
&Q/gY)\-dr N
N|5_+F"Dz 仲有
X.Z{lS L;V t)e/m 無錯,就算個so call家長ge投訴者如果過份保護佢ge小朋友
l;]9r;jT] 小朋友遲早都要面對呢個充滿「x你」ge世界"m:B\X Aug]#f&r
但咁唔等於呢個投訴有錯..0[)}Bh"k+|
唔等於係電視上播出「x你」呢句說話係得!!!!
:T6ZGa W/V |Oi-E t3B0Y
+Yn\PJ9j9T4p E(l!b&x O*pH a2e

-_Z8r-]&r"jI nx
_8_qq @k&t VS-{ 呢位李純恩...
&q i?r |`"E 唔知呢個係佢真心ge意見...
@"j;G];T&Mm"P*k 還是係作為一個文妓ge標奇立異K\'N({W|a Ih
如果係後面
@~+a s+H0m}8P2HY 咁佢同應該想做陶傑第二了....

DXneo 發表於 2007-1-24 11:37 AM

支持李純恩
]9@9Y;L:Yi.l u-KB 記得自己小學已有同學講粗口,`&n\ e!\b(o
中學的同學講粗口多過講話,Bnc r N
行街坐車電話男女老幼都講粗口
%Hu#u$E;`(PoZ^ 投訴如何能保護小朋友

12d3 發表於 2007-1-24 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-1-24 01:53 AM:
4rJ$q4XX7@4QyN 唔通700萬人中..
zf W z ]a)p 只有1個人投訴ge話...#j*q(ao*I1b1POFs
呢個投訴就唔洗理???)|%uk-XH y4B
[/quote] aiqxf1R r
7l!D;OZJ4U
欣宜扮公主單野, 廣管局收到幾多個投訴? 廣管局又做左d乜野?
pr~u"es3oYE
C+Qb4ZDbJ9X [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-1-24 01:53 AM:
+Od7C2u;Q8W f 唔通係電視節目中有「x你」就係岩??w8bS+YN

4B[.}E `\&{ 無錯...現實係好多「x你」
p _%K{;s 而且現實都好色情, 暴力, 同一d好壞ge事情#R6Jss$[6V$@sJ
iU*R/r.Wr J
但咁唔等於都應該將呢d所有野係電視度一一呈現2jA-k%Sy$Kz t
[/quote]
Q [8md6C6|DL
@%\MF5V%w x,a 我諗你有d野搞錯, 李純恩應該唔係討論緊「x你」的對錯, 而係討論緊: 一句「x你」唔係教壞細路的主因,
P!i3B7?%R!HO5xA4ry 假如, 以避開粗口而唔睇電影、避開一切"壞"為生活哲學, 呢一種生活哲學, 才會防礙細路成長.

pigcat 發表於 2007-1-24 01:55 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-1-24 01:06 PM:
&D/c }J3oM
z"c/M7|:q EIk{ |m6G
欣宜扮公主單野, 廣管局收到幾多... [/quote] t-@&T"D4s"Z/t
廣管局冇開file??+Ds"Y4p m&_:g
冇回應事件??{3te/@0w s"FP
廣管局置若罔聞???
hzK LIS
1Q6q/U IVy*`
.o%Ls*X Cl}3P 再者!m~R;|2tr x7F
欣宜果件事
1fNkm(sBzQ 明眼人都係知惡作劇
2lNZ {*N3Lb6L 唔通同呢個「x你」ge投訴同一性質??
2C M cdfC"a2wx
SN q,w W:B |8t2Z"vM~']9z/H
!fy|9M@^/gQy
ul&sZ#a*V
我諗你都有d攪錯
5P M2yb B4L 我唔係講緊「x你」ge對錯
c3W*H V \;B%ef PI:X 而係「係電視節目中有「x你」」ge對錯
r"T0tfL({"U*S 我從來冇否認過家長對子女應有ge責任
]r7A4aQ A` 但係唔好拉去家長度...針對返件事5J2~%C~iP9R^~F
唔通係電視中出現「x你」就係岩??? X K `%E nt(\
呢個係最根本ge問題!!!!!!4fp(Za#l1?

{2s Gt:\c
Ojf7y%G[:U *N%T m&o+P M n

\X H3U f0H l;? 「假如, 以避開粗口而唔睇電影、避開一切"壞"為生活哲學, 呢一種生活哲學, 才會防礙細路成長.」
"^5z;k6`0v%|_
j9T3\#K\jA 巴打,%b}EN&iw
請你攪清楚
I#g+^rD,RY7F 1)電影唔同電視, 而且更同討論中ge電視劇集唔同..例如播放時間, 小朋友可接觸度,同埋有冇家長警告等唔同, 唔可以相提並論, 以免有錯誤舉證, 誤導視線之嫌
%i(x?6\u v g(k7iLv7ET`R
2)你已經假設, 劇中有粗口係可以, 但而家最根本個問題就係︰「劇中應否否出現粗口」 你咁樣ge一個假設, 好明顯係跳過根本ge問題, 假定你認為對ge答案, 有誤導之嫌...
iz$@ BD*AV(K ~p0ZedL
3)我都講過, 小朋友ge成長係無可能完全與現實世界隔絕, 家長無可能成世都過份咁保護佢地,  但係...而家討論ge問題並唔係「現今香港家長過份保護其孩子,以影響孩子的正常成長」, 而係係事件中個節目出現粗口係對or錯...同埋, 呢個投訴係唔係應該被ignore??
b\^ S6\
cn6JqpoEw 9{|i3aqth
理性正面討論:good::good:

Killer111 發表於 2007-1-24 02:35 PM

咁既新聞都有,真係要講一聲:「 × 你! 」

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.