最高跳樓機
全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺6]1w l!C_L好想睇下咩樣
唔知各位有冇相.q6x0Q~;]u$f
如果真係咁唔咁玩_,dG3L+][
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27 AM:sO%CA2w8M/K0A LbaG
全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺
好想睇下咩樣2n_T"S H
唔知各位有冇相.
如果真係咁唔咁玩(y"[.~f a
[8taiP @
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]
當然海洋公園果度高D
海洋公園果個有13樓高
環球嘉年華果個,應該唔夠10樓2X*D:o;L0R.R
但我覺得嘉年華果個下降速度比海洋公園果個快 岩岩先玩完嘉年華果個YWNn \GI:H
係快過海洋公園嫁-A^;uT1h6l
不過就矮D 有無人玩過果個G-FORCE呀....7ro,o%k6_ `
實在太........唔敢玩... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 如果 g-force 都千幾米, 唔知有冇人有命落黎... [quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27:N0rd}4r
全世界最高跳樓機有[color=Red]194層樓高[/color]千幾尺
好想睇下咩樣?(g~ I0Q,i:s
唔知各位有冇相.
如果真係咁唔咁玩
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]C(G n5j*D
really [quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27:ZW[Z@B tf
全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺 X.ern5LK
好想睇下咩樣
唔知各位有冇相.(O x4] `m7yR4N n
如果真係咁唔咁玩
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]*{~2i7b.T'W4g^
Vu:f1Y_(s#kK
194層樓高?
194尺有可能多DWOO 194層咁多....上到10份1層高已經腳仔軟.... =0=" 聽都很驚
我玩海洋公園那個也很怕 嘩~~
咁高,我唔敢玩跳樓機!!>< 黐線 邊可能咁高呀 咁落黎果下我覺得會傷身體 194米下化?lol" 冇可能194層掛
身體都承受吾到 [quote]Originally posted by [i]fung225[/i] at 2007-2-1 07:45 PM:S/t0u#b*d/N[e$D F+Z
冇可能194層掛U_)?b IN x
身體都承受吾到 [/quote]
agree:help:{|N6A!xO7T#FP }
應該冇乜人敢玩喎 [quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27 AM:
全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺upm0Jc.Z.v7i
好想睇下咩樣'A1cJ]"o1Og
唔知各位有冇相.
如果真係咁唔咁玩"vjadYM^+l
4Vf_ Pa;X{v
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]
where is it sin
dun believe~
頁:
[1]