娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2007-1-25 02:27 AM

最高跳樓機

全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺6]1wl!C_L
好想睇下咩樣
^Q9?QDw-F 唔知各位有冇相.q6x0Q~;]u$f
如果真係咁唔咁玩_,dG3L+][

#|5z9hAg l9Q'O 環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d??

sas 發表於 2007-1-25 02:45 AM

[quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27 AM:sO%CA2w8M/K0A LbaG
全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺
5Vo| z3`0c7} 好想睇下咩樣2n_T"SH
唔知各位有冇相.
M^-MQ3s-w"A 如果真係咁唔咁玩(y"[.~f a
[8taiP @
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]
:o9i D&a3X;@v b 當然海洋公園果度高D
9B-vCO ZR 海洋公園果個有13樓高
X?]v v0}:YX8t8D 環球嘉年華果個,應該唔夠10樓2X*D:o;L0R.R
但我覺得嘉年華果個下降速度比海洋公園果個快

BoA.4 發表於 2007-1-25 02:53 AM

岩岩先玩完嘉年華果個YWNn \ GI:H
係快過海洋公園嫁-A^;uT1h6l
不過就矮D

mj1234456 發表於 2007-1-25 01:19 PM

有無人玩過果個G-FORCE呀....7ro,o%k6_`
實在太........唔敢玩...

小岡1987 發表於 2007-1-25 06:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

夜夜生歌 發表於 2007-1-25 06:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bigfish 發表於 2007-1-25 09:52 PM

如果 g-force 都千幾米, 唔知有冇人有命落黎...

wer 發表於 2007-1-25 10:10 PM

[quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27: N0rd}4r
全世界最高跳樓機有[color=Red]194層樓高[/color]千幾尺
GC m_$F1\ 好想睇下咩樣?(g~ I0Q,i:s
唔知各位有冇相.
(dt qWbqLE^4Z 如果真係咁唔咁玩
y {9B0G`Im j
CS8v^%Al"ur's 環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]C(G n5j*D
really

loklok117 發表於 2007-1-25 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27:ZW[Z@Btf
全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺 X.er n5LK
好想睇下咩樣
m.rzt$b L)| Z 唔知各位有冇相.(O x4] `m7yR4Nn
如果真係咁唔咁玩
d/O_^,Lc"M6{8zclP
jyK:[(XB 環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]*{~2i7b.T'W4g^
Vu:f1Y_(s#kK
194層樓高?
YG4N~yTi2L 194尺有可能多DWOO

212 發表於 2007-1-26 02:36 AM

194層咁多....上到10份1層高已經腳仔軟.... =0="

ulysses 發表於 2007-1-28 05:26 PM

聽都很驚
3k/|(hC*g-}a 我玩海洋公園那個也很怕

kingdom 發表於 2007-1-28 09:41 PM

嘩~~
@*m4A1E I9q!x 咁高,我唔敢玩跳樓機!!><

Legendrick 發表於 2007-1-29 12:13 AM

黐線  邊可能咁高呀  咁落黎果下我覺得會傷身體

ronald711 發表於 2007-2-1 07:29 PM

194米下化?lol"

fung225 發表於 2007-2-1 07:45 PM

冇可能194層掛
j9o w5~};v 身體都承受吾到

gackut 發表於 2007-2-1 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]fung225[/i] at 2007-2-1 07:45 PM:S/t0u#b*d/N[e$D F+Z
冇可能194層掛U_)?b IN x
身體都承受吾到 [/quote]
$fU*u| ^ ^ agree:help:{|N6A!xO7T#FP }
應該冇乜人敢玩喎

lywv5 發表於 2007-2-1 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2007-1-25 02:27 AM:
6}%W)@T9a!c*y 全世界最高跳樓機有194層樓高千幾尺upm0Jc.Z.v7i
好想睇下咩樣'A1cJ ]"o1Og
唔知各位有冇相.
.Mq(Jt)d#R 如果真係咁唔咁玩"vjadYM^+l
4Vf_ Pa;X{v
環球嘉年華跳樓機高定海洋公園高d?? [/quote]
J7K r`%y:_y1H mZ
"Aop ?Oc
1B9k!Y2f$V*dZ where is it sin
?]!}~%St,sJ dun believe~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.