娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomy lee 發表於 2007-1-25 12:25 PM

轉:牛奶12種用法

1.煎蛋卷外皮時,用牛奶調和雞蛋,不僅味美,且柔軟。
(b @B2Nm0asR   
|jF*JAN 2.炒菜加醬汁多時,加點牛奶,可將味道中和。
9cW5Eb4Sm3R$AK    )C,G$Z1hmYy
3.炸魚前,先將魚浸入牛奶片刻,可除腥增香。燉魚加奶,可使魚酥軟。 4s r.RMib'K3x
   ~B#W Z@U[
4.白水煮土豆時,水中加一些牛奶,不但使土豆味好,也可變白。 ]I3S"p\+xfN
  
7_{b [ z"? Hgydk 5.衣服沾上墨水,用牛奶洗可除掉。
Q1_NRc6~)M]0Iv   
@-v^v(D;O 6.剩奶擦皮革,可防裂保柔。 t&sj;hO
  
r?n#H-YJ4wl 7.煮菜花加牛奶,可使菜花白淨且味美。
k?tV ~   
8Hd ?]:c5L\ r 8.將魚片在牛奶中浸一下,取出後沾上麵粉,下鍋炸後格外香美。 su#A+a"p8N*sim
  
t t8vX6Fzh8h 9.夏季牛奶加水澆花是好肥料。
:B}8pRP H/UM    &S w+e$i8Di(^| iO6t
10.瓷器上有小裂紋,放入牛奶中煮半小時,可將裂紋粘住,堅固美觀。
KEJYGj   
X_2I%u2V"@4o 11.洗紗窗簾時,在洗衣粉中加些剩牛奶,洗出的紗窗簾煥然一新。 P|I1h;C ? Bd
  
%| X`2z_J2iS 12.吃過蔥蒜後,喝杯牛奶,其味即除。

Killer111 發表於 2007-1-25 12:28 PM

咁牛奶糖又冇乜用呢?:drool:%Wr Q\wt%VX1f5P
k6qI:nD9d"r
[url]http://www.youtube.com/watch?v=-3rgmxEJH3U[/url]

billlau1215 發表於 2007-1-25 02:08 PM

唔講唔知...牛奶咁有用途ar...
,o)CZ$b_p 多謝晒ar!!!!!!

卡娃兒 發表於 2007-1-26 11:19 AM

原來牛奶咁好用~"勁~" WZ0wM'C&[-c3p/fX1q
"OR-[;Q$enI!J
其實飲多D牛奶係唔係會白D架~?

Killer111 發表於 2007-1-26 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007.1.26 11:19:
Y)CQPp GeWf Kl 原來牛奶咁好用~"勁~"
Skj[NB;M*l
aV Y8d5m(~j 其實飲多D牛奶係唔係會白D架~? [/quote] h0u'^m3h(M

*pd O~;C 好似話唔會白d架。但可能會肥d……:clap:

ulysses 發表於 2007-1-28 04:37 PM

牛奶咁勁既
wur;[9H,\ SG 可說「一日一杯奶,煩惱遠離我」

cuitw 發表於 2007-1-29 06:45 AM

請問甚麼是剩牛奶?

lizard 發表於 2007-1-30 03:30 AM

[color=Red]10.瓷器上有小裂紋,放入牛奶中煮半小時,可將裂紋粘住,堅固美觀。 [/color]?-Nw,K0Q

s"va9R-\
!Y!Y:f;XkPIV)s(]J 這個好有問題。
c0e%{"Sz{? 首先要用乜野牛奶?$f#SH D,B#w
另外瓷器用完後要洗,要清潔的。會否洗掉?
me [3Ef$k&a f{|+KA er!b
最重要這個絕對會係安全問題。:n;mN&~!K0c;P-RM!P6| H
你教人咁做,人家信以為真,下次煲野時爆煲點算。T;ht~'U?ZQg cB
至怕煲滾既水份到時傷到人,就一世都可能有疤?
lGUKhJ
;T O9s"E_:?XG 千祈米亂教人做危險野。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.