娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-1-25 06:18 PM

有冇人睇左 血鑽???

覺得點??>
4j~2r!zO 我覺得真係好好睇...^FDs*h$v;lW!d
3K'Y%V5Mtv
1)有深層意義, 唔係睇完就算^Q,jo~,D
2)每個演員都做得好好!Ae Z#Z'v
3)情節合邏輯, 因為我睇好多戲, 總係發現戲中大大小小唔合邏輯ge情節出現, 多數都係制片人為左主線故事發展而勉強去講..犧牲小節..但呢套片我唔覺有3o#r1R~_$iAK!D
4)制作認真, 仍然包含荷里活片ge過人之處
w!ys(Rm.G} L
KRRs"j*~?-I jd+U ;s pjp+{r*~

w N/N1t:v 未睇ge真係要去睇下..']-C!Y zPG^
真係好正!!!:good::good::good::good::good::good:

cde289 發表於 2007-1-25 07:00 PM

ya its very good, and it can make the girls know, some diamond are come from blood

tomken 發表於 2007-1-25 09:12 PM

都係一個唔錯既選擇...9Tc$B0])o+]G
因為我都睇左

pakho 發表於 2007-1-25 09:29 PM

我撐你, 豬貓.
} p/Q\ ?;~td0] F6P0\ Jx)H$Y+H
近年電影中....本人覺得真係好好睇, 看完印象深刻, 有意義.故事結構描述相當好, 埋尾個ending又完美..劇中演員演技出眾.....希望呢套戲里安納度能夠奪得第79屆奧斯卡最佳男主角*s1jg} |3t/Z*IC
#up7x;N7[!Y;I
強力推薦 100分我俾85分

pkbrian 發表於 2007-1-25 10:02 PM

未睇已經覺得值80分]%Hm6P;eXm
聽日可能一條友去睇

jeff_0930 發表於 2007-1-25 11:10 PM

可能近年睇里安納度既戲多, 唔覺太突出 (之前aviator, the departed 都有突破性演出)1H`8_0L y&ML8K8p5X
不過我覺得有寫實feel Q~!S+@/l|pz2J8\:| Of
n$Po)e3lLQ&I6z `
我strongly believe 最後走到既人係lastly 國家既governor

vinvin 發表於 2007-1-26 11:59 AM

Want to watch this movie.  Thanks for your comments so that I will definitely go!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.