娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2007-1-26 09:25 PM

朋友仔

人地成日話:[color=Red]好朋友,一個就夠la[/color][q J ZmI(g1] Zq
你地有幾多"真朋友"??G'aL4] M7N
唔係星期五,六,日
R(E Q+KSF 出去行街睇戲食飯果d豬朋狗友WOO:fight:
7r.xS ZG (]:l7|6y2Z0_B
我有三個:kicking:-FL7e)c_q4CD'o
你地有幾多個ar:confused:

kakeidevil 發表於 2007-1-26 09:37 PM

我都係3個!!:P
T)j*Mhjpv7DP5C9E 一世好兄弟:agree::agree:

specificness 發表於 2007-1-27 01:01 AM

好朋友不需要多,一個已夠了;我有兩個,是天大的福祉!

卡娃兒 發表於 2007-1-27 11:31 AM

我都有兩個~"P:{,n J?8^.`}A
冇真朋友唔得~"

pigcat 發表於 2007-1-27 12:12 PM

我個人諗野比較大個...
,N C)Y3`g~ 好多野都唔洗點同人傾訴...
)PDJg9xu0kD 因為我自己攪得掂...$E QB&`QV,u
同埋個戒心比較重
}4d)Tw@J 所以好少真係傾得心事ge真朋友..,bMKw PV `/D^;S

P)[-N;|i8B 都有1個..
XtSMb2trT:P 平時好少好少聯絡3] yE{;H#^
但一見到...` [ S+G[7X
依舊咁fd;););););)

Killer111 發表於 2007-1-27 01:18 PM

真正既「朋友」,好少會多過三個。

loklok117 發表於 2007-1-29 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-1-27 12:12:
"v"C0@^#?,S 我個人諗野比較大個...
$He9O)]zK T+BR3mkE 好多野都唔洗... [/quote]
I"Ld9N&wm#X? w t%me;]a PCy3`%p
都好ARm6}a*n[-{ p.Mo1Dhh3T
唔係一個都無就得LA:kicking:

tse_ray 發表於 2007-2-17 01:04 AM

都唔係好多!!!一,兩個喇!!!

RainRainピ 發表於 2007-2-17 02:14 AM

朋友就好多,但真心果種就..............:cry::cry::cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.