娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-1-26 09:36 PM

有關電話接駁聲的問題

剛剛轉了無線電話的網絡供應商(1+1+1=?那個),
&iq5?'v"R[(C&g 可是在未意我同之下供應商就把我的電話接駁聲改變了,而且十分難聽; k QYh|t_

3P Dy+iz;iTt#m 想問問,如何把那難聽的接駁聲改回正常那一種,或其他款式的接駁聲?
$yM:\8fWq
#d-{8A5jw^ i [[i] Last edited by 阿感 on 2007-1-26 at 09:38 PM [/i]]

benny0105 發表於 2007-1-27 01:11 AM

我用 "舊細戒" 的,以前剛上佢地個台,佢地又強制我用一d勁難聽既電話接駁聲, W{8Ox-T'i$krm
後來我立即打去佢地客戶熱線,要求轉返一般既接駁聲就ok.
*t2x'O)nhPj |9G%lL*_w$M
ps: 佢地一定會話呢個服務只需要$xxx一個月,或者免費"試用"一個月...等等. 如果
_Q/Wf MR 爸打你無打算用,就一定要強硬say no,連試用都唔好啦,因為佢地好興博你唔記得cutF1\sm"]2~*T/g4z%T
就老屈你一個月(有時仲話要預早2個星期前通知...好賤架).

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.