娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wer 發表於 2007-1-28 11:39 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 11:05:
JI(PW:{GrE 5Ihn~8D3p WK

'Y TeG!oB(E0K aio版主已經捉左唔少人了,但仍有不少版友做出如此的行為,令人髮指! [/quote]#Pj} E#L4K;g
何止aio

abcde1918 發表於 2007-1-28 12:08 PM

講真,依家D人為了分係咁呃post,
a\4\!AY IEd 好似笑話區同靈異區咁,D人當果度係呃分勝地,
#P7f9J%rACC P 我覺得應該嚴懲果D人,Y.T5kLd G7o
係其他區有人會打D九五搭八既野呃post, Za5|(P~EC
又好似旅遊區咁,有人將一D旅遊資料,分成十幾次回,
Q#^CP6_;n5K 咁樣呃分都得!mxK ~X
我見之前有人係笑話區呃咗幾日post,先有板主去處理,'g5bEQ;xQ*e_b1J
笑話區同靈異區好似冇咩板主理,0\8Xa4HX#S(M
希望板主正視呢D問題

wer 發表於 2007-1-28 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2007-1-28 12:08:
7n7E2SpI)A;d 講真,依家D人為了分係咁呃post,p~1zxc7L#x
好似... [/quote]
$\'G ^6z.L0dtY+ct 唔好人身攻擊

hubingandtvb 發表於 2007-1-28 01:21 PM

[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-27 01:47 PM:
E G1x\+w1UO
J_ZV:H9J(y 加分改唔改無咩問題既4\,KemyJ
我覺得而家... [/quote]c`-^9aJ+vz
H1F:j7Ys
只想說一點
c0Y4@2G"L$? 有時候,你在Post中加埋自己D意見參與討論aV/@/o M&\,T
未見得就會被版主加分哦:q} ~4ZKA%x
時間久了會打擊會員的積極性啦 t_5mxy0n[3bt

}.B4o1O2h}[e 好多人來EF都是爲了DL圖 但對于好多非本港會員來說,都需要600分的積分...于是就顯得積分好重要拉,不過我又明白國際頻寬的確好貴。有D自相矛盾,但常常又是好無奈的事情..(J$e6j Tm-sP

aSqGc9qV 至于自律問題,主要還是在個人自身啦
/xJ'u)f:v fF]P 總之希望大家還是自己注意一點啦

155220 發表於 2007-1-28 01:28 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:36:mI#qgH7a0j2\(K

|T]u/T&^0XV 用字有些問題 [/quote]rS(@R/vf7V
:VR$k"gR4H
好少有人會理會好一點嗎?;)

155220 發表於 2007-1-28 01:28 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:38:
de3H dSn}g${ 4?2D3|s.`@G
呃第一次-警告
!NKAj OR9x0}6y J'j 呃第二次-扣分 h#n9T/y#O9sJP2d
呃第四次-禁止訪問 [/quote] X:Q ]t$}

3hj8x5`*]V/FJ 宜家呃一次已經扣分了。

155220 發表於 2007-1-28 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:39:
4el2L6_$tm t v)Q/p Nt
何止aio [/quote]
4?-c#K?-f'E#x'n
s `5Lg&TGH 但其他地方好少捉到人呢。

tree728 發表於 2007-1-28 01:30 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 10:03 AM:S1N#P4R!D!h:S A
我只知道有一批人狂在笑話區及靈異區洗板.我唔係好明點解板主唔扣分 [/quote]F`9Jif S3\+k
其實版主捉到幾多啊?|5PV(Ql c7^y
太多人亂發貼啦
hxp&EL Y(X_,p'YUE 仲有D人走D灰色地帶 pY {1m({4vm
呢度貼五篇個度貼五篇
/KM7w6H7E&K?4G 咁你叫D版主點做啊?
gzU!xFW] i-i0TU s t.{}@
唔係幫曬D版主)N/JJcG p/?7?3c
係呢兩個版既版主都做得唔係咁夠C+g!|2Px
難聽D講句   真係理都唔理下:mad:$I]"q"ppH g
我見到警告都無句:fight:

tree728 發表於 2007-1-28 01:46 PM

[quote]Originally posted by [i]hubingandtvb[/i] at 2007-1-28 01:21 PM:
7oc5PYc
2v9N B5@Bq/] 4L e8?-^`;VQr
只想說一點^d.k W e,Ms
有時候,你在Post中... [/quote] UO$C[I R L
只想說一點
6]9g$r6[!T+f$_ 有時候,你在Post中加埋自己D意見參與討論
5^j$H{\ t 未見得就會被版主加分哦
w.N^Y.g*y6KA]5J6Y 時間久了會打擊會員的積極性啦
.@(l#N zs6SX)| --------------------------------------------`0N@N} M5I@3JO8j
我唔係咁同意^~;lm*@OM]eOr
打個比喻    你認為岩既野人地可能認為錯e'e,w s#HVr o
所以   版主都未必認同你既意見-f9G p`8L-n#\:N"Y'a
而一個版最少都有兩個版主啦
[ G+cB_3b"_Qq^ 呢講多D    梗有一個認同你    加你分既t8B6x:X^{
=============================C Z _lp
好多人來EF都是爲了DL圖 但對于好多非本港會員來說,都需要600分的積分...于是就顯得積分好重要拉,不過我又明白國際頻寬的確好貴。有D自相矛盾,但常常又是好無奈的事情..$CGd`(vv9gu.d
---------------------------------------------ugo Q U$gX
我同意既    呢個我都唔識點答你+Q*Rr9|` uI`w |&V Q
但講多D既話   梗有加分既機會既%f`n@d ~"Q
但係有一點     
*]3XXw"{P6CH 出一個好既貼比出十個唔好既貼更易拎分H E t h8D,b-D/QE
不是嗎?
.~1DgVZ![U w ,hL,Y2W3q y+jzH
大家可能以為我擦D版主鞋   等可以加多D分
g!]5O8lg 但係我想講    我得個百幾分   其實夠用啦
%}qO{8Q3V 真係高不成低不就  到6百都有排,cx+EX.DE
我只係想呢度多D相比我睇下姐:naughty::naughty:
Y\b gkl T&z0Z 總比一上到呢就見到個最新發表度成版7-8成係轉貼XXXXX好Mm:fl `
大家上黎既目的唔係咁咩?    問心啦@0v1Q*t _;Wp+Q
我死都唔信大家一上黎想最新發表無相無片睇

155220 發表於 2007-1-28 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-28 13:30:]3b;l,Cz7S#` x|+^k

K3~$WUH 其實版主捉到幾多啊?~}W n'Ah n E#_(U?
太多人亂發貼... [/quote]/Og+R3el*t6_

X8x,{6k \k+oD 版主唔出警告,我地自己出住先:dev:

wer 發表於 2007-1-28 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]hubingandtvb[/i] at 2007-1-28 13:21:,L"JT5B[;CT

V&d%xfcKyi
E&HzT*x{ gp P 只想說一點
:mExv)e] 有時候,你在Post中... [/quote]
4GP"G {} Au_Tf,d0B [quote]有時候,你在Post中加埋自己D意見參與討論_t#@!r2K
未見得就會被版主加分哦[/quote]
2] } yXln 請用事實證明.因為在sports板,政治板有不少人就是因此而加分.你事旦回一貼就想加分,太難了

wer 發表於 2007-1-28 03:55 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 13:28:^,n4@6Q7_1E8z

hy/XW7\0o|0u%F
C-v"lRs7j 好少有人會理會好一點嗎?;) [/quote]
bF}2})M9Q0K9V*n+s 好:good:

wer 發表於 2007-1-28 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-28 13:30:
jt!|4}*dZ5y6D S-GP
5sT1`@&K 其實版主捉到幾多啊?1T/t,a@,BQ{8sv e
太多人亂發貼... [/quote]Nt+[9f.U3h\kmL
你弄錯了.洗板的來來去去只有幾人

wer 發表於 2007-1-28 03:57 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 13:28:-M`(f"w4`4F jt*@!\

h(?']{0b0l&D@h #c.ONO G g
宜家呃一次已經扣分了。 [/quote]
L2@tXt5PH.P 不太認同

wer 發表於 2007-1-28 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 13:29:G3M+INT

W1p"zR*t6b Y2d
-g7L"}X&Dy$n 但其他地方好少捉到人呢。 [/quote]*`5`(Z1s Q/^
捉唔到????????Y H)vb7v&a
你自己去看一下吧

155220 發表於 2007-1-28 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 15:57:
"F#Kn mb,] R f.c:XKupL'@
不太認同 [/quote]
o+fZ&rAUQ
cTS fN 我地似乎都呃左唔少次:naughty:
o!q&XTS;iqw Y1S"z:\"IL

(Yy8|F W6@8nsaB m9L
gl;aii@n;h:R
(z&pf0C Wc)fJ7q1J3A7U
8|*M(K8R_*U Dwk7WS7O]!|e^
3RC$K1g0a m:L
:UV-tg'HMX#^"b%A/a
-jhdy\^ ~
Jm.~i4\7i%ni l-S
"x?^3T2S^.[0\&ck
;Z*W!@+C%pbs,C

Jpc5ac H7E xh.h ]%s;{-B3t

7nkOsz/o}a"R
6uh?iG&D!e ?e5[
1t7A"gfLm;Wv^
MA ^5g#g {d1d [J
'C C4l ^Rq
;b0N+u.t-]'P l 講笑:P

155220 發表於 2007-1-28 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 15:56:
5c9ys"{ xo
%raI3B!m5~ 你弄錯了.洗板的來來去去只有幾人 [/quote]
}O'~lx%~e f4s1r:{QD?/Jh
最少幾十個:good:

155220 發表於 2007-1-28 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 15:59:
e oMS.`g5@6_8m N{[]l7|
捉唔到????????` bW QT@[Q0L
你自己去看一下吧 [/quote]x-L.Pn1h6B6H lF MR w&h
vC'_)v5UV;v7A,` h
好少捉到人唔等於捉唔到人;)

tree728 發表於 2007-1-28 09:09 PM

而家版主做曬野啦 Wu3`Uu3?"J I8l7t
今晚都無人亂發貼'ts(WzRBv&j
我開呢個貼既目的完成左了

wer 發表於 2007-1-28 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 19:51:
Q/x$B0ZWH)p
|.g&m2}V!D:d:Y;r N6z pj4C*o,h
我地似乎都呃左唔少次:naughty:
C"r4G7O M$GU 9UW'V H5u!v r'?

3W!D4j?Z#ZZ K6T,G:y/A*\%i0U

j"gPdTQ
K\%ue vD6Ha1g ,q3s `,vqF8u St

t i[g |d
vf#RqW+S:\7I
*}h].M;S4I%dL !DO8i9K+?

is3b&N8PxY
EQ:a0T7tQF;]L 4JG;^$bt/LJ^{8tg z

bY/m'|!L2@ 2c nZ6V_"|+[*[ {
S I(l"WQsh5COQ
O&LR+`R
a B o"h v"X_
9T \$\t'll ] ?,?*I7W
w6Tya{
講笑:P [/quote]'}3OB*Dt/[%xk7Pp

rp1`M\p
uL;?]3JyQm7o 看一下我名字下面的字吧

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.