[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 11:05:
5Ihn~8D3p
WK
aio版主已經捉左唔少人了,但仍有不少版友做出如此的行為,令人髮指! [/quote]#Pj}
E#L4K;g
何止aio
講真,依家D人為了分係咁呃post,
好似笑話區同靈異區咁,D人當果度係呃分勝地,
我覺得應該嚴懲果D人,Y.T5kLd
G7o
係其他區有人會打D九五搭八既野呃post,
Za5|(P~EC
又好似旅遊區咁,有人將一D旅遊資料,分成十幾次回,
咁樣呃分都得!mxK
~X
我見之前有人係笑話區呃咗幾日post,先有板主去處理,'g5bEQ;xQ*e_b1J
笑話區同靈異區好似冇咩板主理,0\8Xa4HX#S(M
希望板主正視呢D問題
[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2007-1-28 12:08:
講真,依家D人為了分係咁呃post,p~1zxc7L#x
好似... [/quote]
唔好人身攻擊
[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-27 01:47 PM:
加分改唔改無咩問題既4\,KemyJ
我覺得而家... [/quote]c`-^9aJ+vz
H1F:j7Ys
只想說一點
有時候,你在Post中加埋自己D意見參與討論aV/@/o M&\,T
未見得就會被版主加分哦:q}~4ZKA%x
時間久了會打擊會員的積極性啦
t_5mxy0n[3bt
好多人來EF都是爲了DL圖 但對于好多非本港會員來說,都需要600分的積分...于是就顯得積分好重要拉,不過我又明白國際頻寬的確好貴。有D自相矛盾,但常常又是好無奈的事情..(J$e6jTm-sP
至于自律問題,主要還是在個人自身啦
總之希望大家還是自己注意一點啦
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:36:mI#qgH7a0j2\(K
用字有些問題 [/quote]rS(@R/vf7V
:VR$k"gR4H
好少有人會理會好一點嗎?;)
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:38:
4?2D3|s.`@G
呃第一次-警告
呃第二次-扣分
h#n9T/y#O9sJP2d
呃第四次-禁止訪問 [/quote]X:Q]t$}
宜家呃一次已經扣分了。
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:39:
t v)Q/p Nt
何止aio [/quote]
但其他地方好少捉到人呢。
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 10:03 AM:S1N#P4R!D!h:S A
我只知道有一批人狂在笑話區及靈異區洗板.我唔係好明點解板主唔扣分 [/quote]F`9JifS3\+k
其實版主捉到幾多啊?|5PV(Ql c7^y
太多人亂發貼啦
仲有D人走D灰色地帶pY
{1m({4vm
呢度貼五篇個度貼五篇
咁你叫D版主點做啊?
i-i0TU
st.{}@
唔係幫曬D版主)N/JJcGp/?7?3c
係呢兩個版既版主都做得唔係咁夠C+g!|2Px
難聽D講句 真係理都唔理下:mad:$I]"q"ppH
g
我見到警告都無句:fight:
[quote]Originally posted by [i]hubingandtvb[/i] at 2007-1-28 01:21 PM:
4L e8?-^`;VQ r
只想說一點^d.k
W
e,Ms
有時候,你在Post中... [/quote] UO$C[IR
L
只想說一點
有時候,你在Post中加埋自己D意見參與討論
未見得就會被版主加分哦
時間久了會打擊會員的積極性啦
--------------------------------------------`0N@N} M5I@3JO8j
我唔係咁同意^~;lm*@OM]e Or
打個比喻 你認為岩既野人地可能認為錯e'e,w
s#HVro
所以 版主都未必認同你既意見-f9G
p`8L-n#\:N"Y'a
而一個版最少都有兩個版主啦
呢講多D 梗有一個認同你 加你分既t8B6x:X^{
=============================C Z _lp
好多人來EF都是爲了DL圖 但對于好多非本港會員來說,都需要600分的積分...于是就顯得積分好重要拉,不過我又明白國際頻寬的確好貴。有D自相矛盾,但常常又是好無奈的事情..$CGd`(vv9gu.d
---------------------------------------------ugoQ
U$gX
我同意既 呢個我都唔識點答你+Q*Rr9|`
uI`w|&VQ
但講多D既話 梗有加分既機會既%f`n@d
~"Q
但係有一點
出一個好既貼比出十個唔好既貼更易拎分H
E
t
h8D,b-D/QE
不是嗎?
,hL,Y2W3q y+jzH
大家可能以為我擦D版主鞋 等可以加多D分
但係我想講 我得個百幾分 其實夠用啦
真係高不成低不就 到6百都有排,cx+EX.DE
我只係想呢度多D相比我睇下姐:naughty::naughty:
總比一上到呢就見到個最新發表度成版7-8成係轉貼XXXXX好Mm:f l `
大家上黎既目的唔係咁咩? 問心啦@0v1Q*t_;Wp+Q
我死都唔信大家一上黎想最新發表無相無片睇
[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-28 13:30:]3b;l,Cz7S#`x|+^k
其實版主捉到幾多啊?~}W n'AhnE#_(U?
太多人亂發貼... [/quote]/Og+R3el*t6_
版主唔出警告,我地自己出住先:dev:
[quote]Originally posted by [i]hubingandtvb[/i] at 2007-1-28 13:21:,L"JT5B[;CT
只想說一點
有時候,你在Post中... [/quote]
[quote]有時候,你在Post中加埋自己D意見參與討論_t#@!r2K
未見得就會被版主加分哦[/quote]
請用事實證明.因為在sports板,政治板有不少人就是因此而加分.你事旦回一貼就想加分,太難了
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 13:28:^,n4@6Q7_1E8z
好少有人會理會好一點嗎?;) [/quote]
好:good:
[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-28 13:30:
其實版主捉到幾多啊?1T/t,a@,BQ{8s v
e
太多人亂發貼... [/quote]Nt+[9f.U3h\kmL
你弄錯了.洗板的來來去去只有幾人
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 13:28:-M`(f"w4`4F
jt*@!\
#c.ONO G
g
宜家呃一次已經扣分了。 [/quote]
不太認同
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 13:29:G3M+INT
但其他地方好少捉到人呢。 [/quote]*`5`(Z1s Q/^
捉唔到????????