[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 19:51:)N
C{"YGf
.Q*Q2R%wn xB-H/H(h
\WlZ"p
最少幾十個:good: [/quote]
我指在笑話區及靈異區
[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-28 21:09:
而家版主做曬野啦
今晚都無人亂發貼&J
PWZ&}|
我開呢個貼既目的完成左了 [/quote]
我相信現在的情況只是暫時性
不久後他們又會故態復萌-J_l5Z!@(V G
so不能放鬆呀
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:38 AM:3TZ m8X6n/\I [
呃第一次-警告9}$p3z&?w
l:z
呃第二次-扣分
呃第四次-禁止訪問 [/quote]+MR
TijVe
lN(K(B @)z
如果换位思考呢,在另一个角度来分流,而非截流。
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 22:43:
5@&sG%i.GY
我指在笑話區及靈異區 [/quote]
~K;HV(W%k]9R
你又唔講明,我點知?:haha:
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 22:42:
\8F;ea L6u[
!qQe4hTFU,F:^
看一下我名字下面的字吧 [/quote]
Excellent Writer
現最新制度下,%r7LI7Wz h
就有要新人要為某種目的而增分,
自然就會多發新貼。.o&_5\!ttWa2BU
i
7u3MQn1J(farS
這種新貼,對新人來說,應該都是新貼。
對舊人來說,當然很多是舊貼。
;OJQ)v { n7m,d
所以嚴格來說,樓主這一貼,都在各論壇發生過。
也算是舊貼,
再嚴格點說,這種無新鮮見解的貼,
也是亂發貼的一種。
nHzIbd%N
事實如此,樓主莫怪!
轉貼 d 笑話一 d 都唔好笑
发帖很简单,复制粘贴,点去发表,就完事了,而且得分机率也很高,把规定改成每人每天只能一帖,会不会好一些?
鬼知佢地咩
多分睇多啲靚女嘛
如果D問題唔吸引,就會冇人睇啦,所以什麼也可發帖先可以引人入來觀看