娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wer 發表於 2007-1-28 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-28 19:51:)N C{"YGf
.Q*Q2R%wnx B-H/H(h
\WlZ"p
最少幾十個:good: [/quote]
{:T];o YF 我指在笑話區及靈異區

wer 發表於 2007-1-28 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-1-28 21:09:
+]U m0{R:D 而家版主做曬野啦
S^3]u o!q 今晚都無人亂發貼&J PWZ&}|
我開呢個貼既目的完成左了 [/quote]
T%[&B:e,o%zY gY;j 我相信現在的情況只是暫時性
/M'},Y9SXO2z 不久後他們又會故態復萌-J_ l5Z!@(V G
so不能放鬆呀

jennifer 發表於 2007-1-29 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 11:38 AM:3TZ m8X6n/\I [

I,s9s&Kj+RKb8O5? 呃第一次-警告9}$p3z&?w l:z
呃第二次-扣分
#z-@$`KSM(d#o-?c 呃第四次-禁止訪問 [/quote]+MR TijVe

[l&U6N/m5F1X lN(K(B @)z
如果换位思考呢,在另一个角度来分流,而非截流。

155220 發表於 2007-1-29 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 22:43:
O'vN;?.d1M.pdbb 5@&sG%i.GY
我指在笑話區及靈異區 [/quote]
0?:fAK8E ~K;HV(W%k]9R
你又唔講明,我點知?:haha:

155220 發表於 2007-1-29 07:55 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-28 22:42:
z#p%Xlh7^Y3X\7H \8F;ea L6u [

3lO$L%n(qp Xp'b1i;sG !qQe4hTFU,F:^
看一下我名字下面的字吧 [/quote]
4K9w+G xG6n0g
Ry;i"?1d8r Excellent Writer

lizard 發表於 2007-2-1 08:01 PM

現最新制度下,%r7LI7Wzh
就有要新人要為某種目的而增分,
#zss;lu Y-U 自然就會多發新貼。.o&_5\!ttWa2BU i
7u3MQn1J(farS
這種新貼,對新人來說,應該都是新貼。
\s0T)n5H |~&_W 對舊人來說,當然很多是舊貼。
9A:G%@3c ^0W ;OJQ)v{ n7m,d

'F-uVi:NI7X7?"A!~ 所以嚴格來說,樓主這一貼,都在各論壇發生過。
/]Mex6g 也算是舊貼,
&R*Z/T7E4hc$Z 再嚴格點說,這種無新鮮見解的貼,
qL4a}O0^M&X 也是亂發貼的一種。
!UGV jUemg
BY9F,P]'h+^ mf nHzIbd%N
事實如此,樓主莫怪!

hippo722 發表於 2007-2-5 08:52 AM

轉貼 d 笑話一 d 都唔好笑

jennifer 發表於 2007-2-5 01:10 PM

发帖很简单,复制粘贴,点去发表,就完事了,而且得分机率也很高,把规定改成每人每天只能一帖,会不会好一些?

大優勢 發表於 2007-2-5 01:39 PM

鬼知佢地咩
md!\Q$t3p 多分睇多啲靚女嘛

ballballKING 發表於 2007-2-6 11:33 PM

如果D問題唔吸引,就會冇人睇啦,所以什麼也可發帖先可以引人入來觀看

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.