娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2007-1-28 12:15 AM

若人生在世,只追求財富,就真係會好痛苦

錢,的確重要,尤其是在物質富裕的城市人,s1A1QR2RHPTR&b

c:h6W"N wH1H;Ub 惟我深信,人欲冇窮,當你有100萬後,t!n%b2W$dK.z

)RX"U.A'E 你會希望有200萬....5N z0} ^}X

.L/x~dD$| 終生為金錢而活,開心嘛?....
&wWy^%hz5{#?^ 3M&t0W$b6_;{OR y&n
近日,好多美國富豪捐出他們的財富,我諗,佢吔一定想及
5Ql I Ey ke
$v rvO:fvLde 人生的價值及金錢的意思.
Vg4M.uH'K_I
B!EM6teJ 我在好多年前,看過一則報紙花邊news[+in]2I~gos
/f0@+f[|(R"H
講述一個巴西連鎖店老闆,他被醫生誤診他有末期cancer,快冇命了,b.~}J#y"]ik
'x ]I_TH9L
當他知道後,決定捐出自己財富;及後,醫生通知他,誤診了,
^"H%DUm l;C oW
,~"_+T]{,caT h 但他表示,並冇感到不開心,因為可以見到好多人可以獲得幫助,
D;ge8\'s^9S
*Uw} Wt{"\ 這則news已經好耐,惟我依然好深好深印象!
v4gDEL%l mtA~l @q4D6lb
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2007-1-28 at 12:27 AM [/i]]

大優勢 發表於 2007-1-28 12:45 AM

.........錢係.........g"Uc4| X

#uk[(z!| 但無錢係.................................4Rp4J6L \5@8dwgw

Sn:FmRJ 人生就是矛盾

hugh090702 發表於 2007-1-28 02:05 AM

e個人生道理...聽就聽得多,l*yJ K#b'To
能夠做到既,又有幾多??

jimjim12 發表於 2007-1-28 02:07 AM

李X誠都唔見得佢好痛苦吖......

12d3 發表於 2007-1-28 02:09 AM

每人追求財富, 都有自己的原因和手段. I"eRn-H+a:\9LG
養妻活兒, 錢; 要獲取認同, 錢; 要娛樂, 生活品質, 錢.
N*Xa}LG #\J@T ^R@)g
相信無人會為國家為賺錢吧? 相信無人會為第三世界的兒童賺錢吧?3VE@+p!e7u5Y'v
追求財富始終源於自己的"私心".
Gbz"m Of A:phhY "iOK})|/U?
連鎖店老闆捐錢幫人之後, 發覺"私心"背後, 原來還有個久違了的"良心", 當然值得高興.

kuru 發表於 2007-1-28 02:51 PM

當你有100萬後,你會希望有200萬....
!tVI/[)}I M s`^n
呢D叫上進心, 呢個世界咩都係錢,話之你高大靚仔有型,
e/w2d,_w&V 冇錢都係冇人會理你~

Killer111 發表於 2007-1-29 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007.1.28 00:15:b!hKf~ilDc4p0u
錢,的確重要,尤其是在物質富裕的城... [/quote]rbP&BA`N

7B6b6M;SAP 當你有朝一日,明白乜野叫做富在心中,就會覺得幫得到人係一件好開心既事。

jennifer 發表於 2007-1-29 02:50 PM

人生在世,只追求財富,就真係會好痛苦, 这话没错,追求的应该是财富所带来的相关的快乐,成就,和一切没有钱所得不到的东西。

155220 發表於 2007-1-29 07:56 PM

追求財富只是為了生活過得好:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.