娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-1-30 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]ko~la~vin[/i] at  11:58 PM:
0^P*Y,@be 無聊%q)Ac l/vD
何生,只不過依書直說bB,P4r1]U] H
你就係到斷章取義 [/quote]
1R`Q+KHF(_0w2N[
'^\e"o:I y 何生其中一個問題就係依書直說,完全唔會對字o既本身做研究

logisticsman 發表於 2007-1-30 01:28 PM

如果係咁講, 我地係咪要叫做中"花"民族?  哈哈, 又好聽又易記喎,

ming8964 發表於 2007-1-30 01:49 PM

[妖]前[妖]後, 仲以為時光倒流, 返回文革年代!!!Z:Dhnb@Ad&x-`
就算何先生全部錯, 指出其錯處便是, 犯不著口出惡言, 與無賴惡棍無分別, 這是學術研究討論問題應有態度嗎???
9g7[}{/s AH 可悲的是網上討論區充斥著MAGIC兄等無賴網民!!!

magic 發表於 2007-1-30 05:04 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2007-1-30 01:49 PM: z!F5gB:h;}8FY(|!I
[妖]前[妖]後, 仲以為時光倒流, 返回... [/quote]
$q%v&K&iyD5v ....如果xx真肯講道理.....
C1X(M!@+Jm{Av
}7yPe QJ;P } [size=4]請問...何解佢 「正音」復古,何以只復宋代的古,除宋代外,其餘時代傳入廣府的音都不准讀。咁橫蠻霸道,又唔罵佢???[/size]
0C| qI*XHa :mad:

ming8964 發表於 2007-1-30 06:13 PM

誰對誰錯我唔知, 只是覺得你討論問題的態度很難頂, EQ好低!!!

angry888 發表於 2007-1-31 01:22 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2007-1-30 06:13 PM:;sQ J9wl cy
誰對誰錯我唔知, 只是覺得你討論問題的態度很難頂, EQ好低!!! [/quote]h!CR+aP/P ^B
你都係差唔多。

magic 發表於 2007-1-31 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2007-1-30 06:13 PM:/erbB"f wk%W;n
誰對誰錯我唔知, 只是覺得你討論問題的態度很難頂, EQ好低!!! [/quote]...B1e/g6KGc
以事論事..我EQ係低D..但都並非全無道理掛???大佬..:(

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.