娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-1-30 01:59 PM

請 幫 我 填 一 份 問 卷 --新聞自由與私隱

我 已 經 發 表 了 問 卷 -'新聞自由與私隱' 上 網 . 請 幫 我 填 一 份 問 卷 [url]http://www.my3q.com/home2/141/y0515332/54125.phtml[/url]於 限 期 屆 滿 前(2007年7月30日). |a\F/P;? }$AiL c_
謝 謝。

cyc1 發表於 2007-1-30 02:07 PM

填了,交埋
EAt&fMZA'W!^ 算快啦掛

w00tw00t 發表於 2007-1-30 06:06 PM

done..

fung225 發表於 2007-1-30 08:34 PM

搞掂啦....

ronja 發表於 2007-1-31 03:24 AM

做咗!|B)I9o"F
希望幫倒你
%e~r2Vh,}8n
eu|.z9f)f$a!A [[i] Last edited by ronja on 2007-1-31 at 03:28 AM [/i]]

sk 發表於 2007-1-31 11:53 AM

Done !!! ;)

Nucks 發表於 2007-1-31 07:48 PM

已done, 幫你再推post

wer 發表於 2007-1-31 08:40 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-30 13:59:
vM$CD,[ 我 已 經 發 表 了 問 卷 -'新聞自由... [/quote]
&M!XT5~0I,p 雖然我做左,但我有一個問題想問你

155220 發表於 2007-1-31 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-31 20:40:M1G Jd B;S.AJ

1C(`9GP |n/bH 雖然我做左,但我有一個問題想問你 [/quote]
}6R l7LQ3M4i;v
.~x[F%^.{7k j|C%r 問啦;)
Iu T}mw4Z 唔駛咁客氣嫁:D
_/G*@ycz c'}4\x W\ TAA ^l4u'hS3S
另多謝多位幫我做了問卷的巴打:clap:

wer 發表於 2007-1-31 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-31 21:50:3O"i Q jJ$y

#\"FE3E n-l
_y~8R h 問啦;)
8cnq\)@.T1gk 唔駛咁客氣嫁:D
hq` [$Mxl*cU LC Dj6}&t.X2h |D
另多謝多位幫我做了問卷的巴打:clap: [/quote]l w};N0u8NF2l J p'G
why你要做
y7f,R$dDdt"OX\ 題目點解這麼多

155220 發表於 2007-1-31 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-31 21:53: |,N(P6B {f B Fi.q~
+E+tM O1H7|^
why你要做
!`(C-R*HXi%RDb 題目點解這麼多 [/quote]UrW+Y6L8]RP

,I^5MV%Bn3U 做專題研習所需。

wer 發表於 2007-1-31 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-31 21:55:"Q"u S$` O'\GV!m

GS } R|&J:F \}\!`WN
做專題研習所需。 [/quote]K+T.qQ/G0Y2C6T+N4b
你可以....作一個number交功課,不需如此辛苦

155220 發表於 2007-1-31 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-1-31 21:58:
][?\M%z
f*P5FU^2Z2~ 你可以....作一個number交功課,不需如此辛苦 [/quote],n2Q7XPLy+i

@;L4]TAjn&@ 不行不行。
1H(d3kG({ 其實用網上問卷已經算簡單了,有不少人直頭親自訪問。

pigcat 發表於 2007-2-1 01:38 AM

個問卷set得有d問題...
U7vf#C;CX0x ~^ ['y0~` v
既然係話新聞自由L"_X"E dl2C[9f-l0Uh7t
mS!M xZ9iJE*`
咁點解一開頭只係focus係雜誌度..??!N6qP8szC
咁其他新聞媒體呢??報紙?電視?電台?
4ay_&JRL 我就係唔會買雜誌果d...
sU&\pck0c#@ 所以有d答案可能有偏差....:(:(:(
b3AS#RD"B3}L 5M;?\ Kb,W/|'Q

6| TA!MD]b:gT
f1[(I/f4]t5}0B 係呢
AAz J!M;E6u7Au 咩科做功課ar??;););)

vcrcan 發表於 2007-2-1 02:45 AM

政府不應過量管制,但靠媒體自律又根本唔係辦法

wer 發表於 2007-2-1 04:56 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-1-31 22:11:
*N8]S+e3p(_ (~c z2{ P6v,}

3gtL*W%l$n(b*I 不行不行。 }(j:g"@6^ Xf
其實用網上問卷已經算簡單了,[color=Red]有不少人直頭親自訪問[/color]。 [/quote]
fz i ]oK7I n 不太準確

wer 發表於 2007-2-1 04:57 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-2-1 01:38:K,e8b0i:g)s
個問卷set得有d問題...
L7?*iOQ7q~*{ }5Uz%WswDx7H
既然係話新... [/quote]8w;Np"~\RiKn
really?因為我沒看題目

155220 發表於 2007-2-1 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-2-1 16:56:
?6L k|B8w/]5U
8[WUsO`)Zn 不太準確 [/quote]
+j7@ `.N'[[0K *[)wo\#`1O~J
why???

155220 發表於 2007-2-1 06:42 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-2-1 01:38:
so+Bs7rK 個問卷set得有d問題...
j%D U vA:C9ZG.g
&YR:_-G!G2[D)m 既然係話新... [/quote]
v/W2vu*G0`a!N n fEz5\-E*q
sorry,今次係我第一次設計問卷,所以做得無咁好... E&b!m{-iI
cY:ye,Gy @
呢個研習屬於公民教育科。

wer 發表於 2007-2-1 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-2-1 18:40:t)~*@Vftm&e
j8L t#iP0J,B

eA+@ b d|.eo why??? [/quote]
5V L#O&LD6^A] 有人不看題目就填H~|$E{D _?
比較辛苦

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.