[轉貼] 當電梯開始下降時…… (重要!!看完請務必多傳)
有一天搭乘電梯,就遇上了電梯突然斷電,雖然緊急供電系統幾秒後就開始作用,[;u1dkU4lm$K*|可是電梯還是從13樓迅速往下降。還好當時記起曾經看過電視教的,趕快把每一層樓
的按鍵都按下,
好在電梯在五樓終于停止了......真的有檢回一條命的感覺!也提供大家作為參考
嘍。)hN$?'r y(r;T;T X![_
有知識才有選擇權,親愛的好朋友們:我要告訴你們一個小常識 ∼9s AIoc!D
有關于.....當你面臨生死一線間時,當下的你所做的每一個動作將決定你的生死與2SA0}E3r+|!p,oOQ4`
否。g"dX7^Pd-rfB
在生活中,難免會坐到電梯,但是!萬一遇到電梯發生事故,迅速往下墜落時,
你可能只有一個念頭:「站在電梯里等死吧!...」
可是今天.....我在電視的一個外國頻道看到一個非常好的節目。其中,他們~ B!b3o%_W5S
c E^#?;L5Xt
還請了專家示範.... 『電梯下墜時保護自己的最佳動作』kXw^0r1Yz
第一、(不論有幾層樓) 趕快把每一層樓的按鍵都按下。K7cJwj
第二、如果電梯里有手把,一只手緊握手把。
第三、整個背部跟頭部緊貼電梯內牆,呈一直線。 ~)d?k\ P*nK,I
第四、膝蓋呈彎曲姿勢。
說明:因為電梯下墜時,你不會知道它會何時著地,且墜落時很可能會全身骨折而(fJ8J$vftsX
死﹔.p4^ R+u*lkb"Dhs
所以第一點是當緊急電源啟動時,電梯可以馬上停止繼續下墜....
第二點是為了要固定你人所在的位子,以致于你不會因為重心不穩而摔傷... l6QTD4jmX)W
第三點是為了要運用電梯牆壁作為脊椎的防護.../u$@%E\F\ lOE.RI
而第四點是最重要的..........D1t!Oe.s jy
因為韌帶是唯一人體富含彈性的一個組織,所以借用膝蓋彎曲來承受重擊壓力,比骨
頭來承受壓力來的大。 唔好玩啦....停電同條wire冇關係架....除非你真係咁黑兩樣一齊黎...咁你抵死啦...
斷o個下...你同架lift會同時以>50km/h下降...除非你向上跳既時速同佢一樣or快o個..o係落地o個下跳起...唔係你都88....o係lift入面同跳樓冇乜分別.....你試下跳樓o個陣雙腳彎曲落地係咪真係冇事....冇可能囉-.-你o係高少少既地方向下跳你隻腳都feel到痛啦-.-...仲有...電梯唔係得一條wire....另外如果向下趺得快過某速度....lift外面會有個機械式既system....夾住部lift唔俾佢向下趺....佢係機械式所以冇電都會work...唔好教壞人啦... 而第四點是最重要的.........."K2r|dz`#\
因為韌帶是唯一人體富含彈性的一個組織,所以借用膝蓋彎曲來承受重擊壓力,比骨
頭來承受壓力來的大。
dm!yK u%g
其他唔知,不過第四點是事實,u5@%sSZ4x#A%i
你有騎單車就知,W4?V r/\C!H
可膝蓋彎曲加強避震。 [quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2007-2-2 09:30 PM:
唔好玩啦....停電同條wire冇關係架...... [/quote]5Xz7HA'B\S
:agree::agree::agree:X 100% [quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2007-2-2 09:30 PM:"{N;q*M5VT-i[I
唔好玩啦....停電同條wire冇關係架...... [/quote]q {'Fv v#I
利害阿你,咁熟悉,勁呀 我諗佢係講緊以前建築地盤嗰D籠lift啫....... 我都唔知邊個arm
但如果真係墜lift果時&nJ-c6e7c
重有無咁鎮定:confused:
重有冇咁多時間去比你作出反應:confused: [color=Red]第四、膝蓋呈彎曲姿勢。&QBL+\m;{'F-bg
說明:因為電梯下墜時,你不會知道它會何時著地,且墜落時很可能會全身骨折而'^ ?PV(u7aa3c
死﹔[/color])Yt+D [p-~}
又係小學生幻想文章;
單第四點都知作者吾識野。現代的笠〔起碼超過廿年〕早在地層上狀上彈弓。
就算因為超重;而使鋼纜扯斷,其它減停裝置都用完後,但當到達地下時,這彈弓會發揮作用,把箱子彈回向上。幾次回彈之後,就會停。再當回彈那一刻,一雙腳就會承受最大反方向壓力,可能會斷,生命卻是可以保住的。
香港工廠區,都有幾次這種因超重幾倍而發生意外。最差那一次才有人斷腳。zr I hR~ K,O
何況還有其它保護裝置,如契在四邊的如剎停車的類似裝置。
5vihd7Vk'?FQ
另笠箱不會因為意外就必定下墮:(b.r&z)el!{6I|{2Y!o
因為還有〔不知(陀)怎叫〕。它是用來作平衡笠箱用的。
當無載客時,陀的重量高於笠箱四成。-t1^1G0Z!X_
全載時,笠箱反過來重過陀的六成。
這樣設計,那帶動摩打就不需次次用最大負苛而啟動。r.L;Fg C S|I G'{
所以壞笠亦未必下墮。有可能是陀質重量扯高。p!m%jGNVns:h,n d
)_XGaua
[[i] Last edited by lizard on 2007-2-4 at 02:08 AM [/i]] 邊會發生架= =
係你都驚啦!!!!!!仲邊會有心情同你每層都禁呀.........
幾秒內一定做唔到咁多野lor~~ [quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2007-2-4 00:32: E^tSrt5`
[color=Red]第四、膝蓋呈彎曲姿勢。
... [/quote]
+l Ue+bGu?
好野woo:good: 行樓梯罷la XDD
頁:
[1]