娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomy lee 發表於 2007-2-3 12:13 AM

[轉貼] 孫 中 山 先 生 死 後 , 中 國 會 有 甚 麼 變 化 ?

孫 中 山 先 生 死 後 , 中 國 會 有 甚 麼 變 化 ? H] g6xOY
NG;N,fvwC G!~\8FlT

S{g;m3O:b;V PG_
:M;~ evii].E\#xg jv
AZ b'{2m VE{t 3Jvs3S T ` {T ]K

IHIz+J;G,A _[y fH/q[aJ_

Ph,Z9K:E*C*s ZZAh
"~&k Uv'\1C\a2J X*f7Zg9WF wy.K

^h:l5^U Z
5Z7w+F1gL~0T J c/kERq7M^6W

`7xBPV \
(ohRXn "v"LLE$Ry[%B
F(mw\(iPGg
;EH3Y6g3A A!IM

\ e8V,d)uP/\`-M4^f"Z
;B} x!Sf M4\ 3b:u lP0Z/n }+gr?
4B }"w5P T
X$vl o b-eJ
c9}9j,`c*wb,h

(x|]tbe3~ /e ]:zz9DD

*ZG&xx'~v'{Vi
/h/?1L0uZ7ME
w9x`7LM CZ!{#_)M5]tx*{ `2a

2fPa`2U9Kq9{"s
]/PV+q Ic "e8^.R2uF

u,i4R%P#G/W
}(mC-`Bxs&t
Ep[ O;r~:m2r
#LTq$gN7G3D7k Z:g7P#d-\vG
t.r)C U!Pyy A

5o^I)i5?+Lw 少左個人囉

Killer111 發表於 2007-2-3 01:11 AM

呢個笑話好無聊。

easy_man 發表於 2007-2-3 02:41 AM

同意 killer111 o既講法 ~
| w|9V)` L:l 仲有, 國父唔應該攞黎開玩笑, 仲要咁唔好笑架添 ....

mayi 發表於 2007-2-3 10:29 AM

这个是开玩笑吗?对于反封建的先驱,这种玩笑不合适!

abcde1918 發表於 2007-2-3 11:24 AM

有冇搞錯,咁都扲黎講

pigcat 發表於 2007-2-3 12:56 PM

好耐啦喎...k9\9Z&^.k oR N*X
呢個所謂笑話:giveup::giveup:

wer 發表於 2007-2-3 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]tomy lee[/i] at 2007-2-3 00:13:})g-uaF9PU2_SK)G
孫 中 山 先 生 死 後 , 中 國 會 有 甚 麼 變 化 ? qnF N-R

{#x7ak]A
)m_a@@V 2Sn!Pm-[fh;\4]
*s$Zp f]1D;l;EeQ

1{c'WL3S C%P R'P 4s_|mZw q
1BaqsJj/d

x)Vi'r1W;d:?w3^Q8w q`Ykb];?&a\
4A.o(x#s0v;o,]

kY_:KX)D,Diz
uu8UAUh
9A1L!Wv3gW&L M*kg@gD
,Z1W ]~V-ab(u pd

.q f {_{
v-[K(^(j.kV z F s
K-wE"y(v]_QV}cn7~ *~^\%}/h6oR
!o,f&i%W6l4k
w[;_cld'R

r-lR}v R*V?5J-s -N L8o;q)S+c(d
Sr"d l]
1b9cO;k&G m
[LH#uhH
&xH'W xJ)f?
+a0\(aQ1En;^
+lb)aB-X'~;`%Uc8p;p)]

Q7DF$}JZ)rR 2t2a3tt)Dz
U!xl|}G

gPE l Am#Ve Q5X
:B,SL0ni
EZJw$J n7P,_b M"mn@

c1~%hMr3Q d |frK8q*@ Z

eX9wK6hF *xY0|S bK,z"I
少左個人囉 [/quote]+~n-^-P-^}h

oz0o]q9f&mK9uh 2L7^ {)l4c-mF2@-q
這個問題很低b

wer 發表於 2007-2-3 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]tomy lee[/i] at 2007-2-3 00:13:
*|,p,RM F` u7Y 孫 中 山 先 生 死 後 , 中 國 會 有 甚 麼 變 化 ?
6Ptv#]4A+_ qT%{aV CA x4k
~`:muo'D3C#X)G

6Y4W6ZTO9s-@F6` d!f(LF B)U*W x nR9m

%E'l9{g&\u N@ Oj1s:MPtni
wScx R

/O+]qxU+H D%vH8u H6|f

Io[XD${ b;Z(^ zZ

R!bA!F)~FL&C?2B
-_,XTf;r.a/L4D ;x,j3g LSYNQ

Z*A/X;PXSr 5}LRwn1P z

]zYS-u(xGV AFfb J+x7Bq
.Y?ZMc mU
9h l9iNH4s
1o&@6k O iJ h
Gf U(A,DJ;n

"qT(F [7p#G']_ H6@F%m
/}!^.fn:jtH
7O7}&U-Y,|Eugks
&l5LtM#Vh1P;j(vu+t \w e-`m-r*A.o

W]#jGT4KJYU ] y? F&HH0g P yI
k-Q*F:f3XP

J^:X!M l3}
hM7HF~;o:k U
t wA)\l)Z2J.p^ ? BV2oA

%zQCS0h
My-Z:JO 'fG?;H A od

{M6\H_!S
)w}#h^ EK c6~7Y-Vd~gw
少左個人囉 [/quote]
#t|-B:ta3]:Q3^5qS 你有呃post之嫌

goonejp 發表於 2007-2-3 11:26 PM

國父??!  i don't think so... ,,,國 is which 國,  中華人民共和國  or 中華民國 or 中華民國(臺灣)

kubrick 發表於 2007-2-6 10:32 PM

我都吾同意稱佢為國父

sdfdsf 發表於 2007-2-7 11:53 AM

呢個係咪笑話黎架..?

Triangel 發表於 2007-2-7 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]tomy lee[/i] at 2007-2-3 12:13 AM:I-~l8yX^ sp
孫 中 山 先 生 死 後 , 中 國 會 有 甚 麼 變 化 ?
pd)v7[BW 少左個人囉 [/quote]Tv\/o B9f6_1C_ ~
x4hY;{ i
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img389.imageshack.us/img389/4185/warningrnf3.gif[/IMG][/URL];JHP!G%b%p+jZP(y6iM
C7F9KJ%Ml n5]+F
[size=3][color=Red]Bad Post....[/color][/size]n8A+a/| C2B
呢個係寫論文既好Topici/K%|8iAjWp#xt
   但絕對唔會係你個答案:haha:

vcrcan 發表於 2007-2-8 05:26 PM

呢個post呃左我入黎,係咪應該貼去笑話區呢(雖然都唔好笑)

wer 發表於 2007-2-8 06:15 PM

[quote]Originally posted by [i]vcrcan[/i] at 2007-2-8 17:26:
/S&R}8u0L 呢個post呃左我入黎,係咪應該貼去[color=Red]笑話區[/color]呢(雖然都唔好笑) [/quote]
'{t6nyD2h M 只是一個不好笑的gag

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.