娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Killer111 發表於 2007-2-3 08:10 PM

就快過年,你地整咗個頭未?

眼見d salons 好似開始忙。

155220 發表於 2007-2-3 08:15 PM

算喇,唔整了。

Killer111 發表於 2007-2-3 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007.2.3 20:15:%qbt2F#N[
算喇,唔整了。 [/quote]
6\p tK x $B,N$l9H N \SZ
點解呀?心情唔靚?:o

155220 發表於 2007-2-3 08:45 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer111[/i] at 2007-2-3 20:24:
ce!Qw7_w
6Bfa_CC&@
4`0F6[#W:[K#I0V 點解呀?心情唔靚?:o [/quote]
2iS9x b&E3@ X"b
4jcb&cMQY/Q)d oaF 香港整好貴,大陸幾元,香港40元(手工比我父親還差:haha:)

極樂 發表於 2007-2-3 09:09 PM

我諗住聽日去喎..... Uh | Oj+p8e
話時話....會唔會加價架???

大優勢 發表於 2007-2-3 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-2-3 08:45 PM::Vp L+XF

vy? Q)H }fgW x#ao`
香港整好貴,大陸幾元,香港40元(手工比我父親還差:haha:) [/quote]
uQh2D|"K(}$Y.L p#f
h`6[h[`6\cN (nxA%F8w*w7C2F9\
:haha:你對個頭都幾在乎

155220 發表於 2007-2-3 10:20 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-2-3 21:09:@'K]*e6@!zW7a

$X7\$L nM^5k@
}k zE1[l7[ E'n4v&a } aA)x t
:haha:你對個頭都幾在乎 [/quote]C4W)dm9pb&P
o%ii*|v
算啦,個頭唔整又唔會好樣衰,整唔整都無關係

ASPP 發表於 2007-2-3 10:47 PM

我整左啦m-}0ol"m"xI1D
趁依家得閒,如果唔剪gei話
\ @r+`5`~ 成個長毛咁 =.=

wer 發表於 2007-2-4 09:30 AM

三十分鐘後,就到我啦

你話呢 發表於 2007-2-4 10:28 AM

唉~~我遲幾日先去整呀~~ {:F8\Uk
唔知點解d頭髮勁快長喎.........

Yui.i 發表於 2007-2-4 11:10 AM

整左啦......今次大半年都要keep住短頭髮.......要做placement....+_+

pigcat 發表於 2007-2-4 12:08 PM

未ar...Omi?T]`Sq
OFJ@)? T;Kh'`
成日想去剪
%]}:A&B!O4?(t
V;d"W%K N6Mc 但又lazy...0GCc[ lHb

#}%Yo5Ib.N hahah:dev::dev::dev:

月月鳥 發表於 2007-2-4 05:07 PM

上月中整左喇, 新年雙計呀==

vcrcan 發表於 2007-2-5 02:25 PM

懶得去整,一向就算去整頭都唔會考慮係咪就快過年過節

卡娃兒 發表於 2007-2-6 03:45 PM

好想整~想電又唔知邊到電得好~有冇好介紹??

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.