娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lizard 發表於 2007-2-5 02:42 AM

請問有誰知舊款 階磚 何處買

家裡有些 階磚已爆.v4O&i"H/r&b{
綠漸進色,約  3  x  6吋
YR*q\T&U"u 去過旺角新上海及新填地街一帶問。
[0Ce su+Q F#b
Z'NUc+HG/H9Sq|` 已經找不到舊款的,;L%|A-B` i w"[&Y
而且這些鋪只做代理,一落單定就要幾盒、最低消費要幾百元。
0~UMd `{%u\[ 我只需十數塊階磚就可以。~/^ B;\1~*eF8z?
(xAu%a mEa
誰有這經驗?
i Y!?j4T%D#r2VGm

singleung1956 發表於 2007-2-5 08:44 AM

砵蘭街---近旺角道,向深水方向,右手邊有一門專賣瓦仔及  紙皮石的,找找有沒有

lizard 發表於 2007-2-5 04:53 PM

砵蘭街都問過幾間了。大都用門市及批發I3PlW)t;zv7^
anyway thanks

lungchimo 發表於 2007-2-5 06:38 PM

try to shengzhen

ASPP 發表於 2007-2-6 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]lungchimo[/i] at 2007-2-5 06:38 PM:
9jnjal/Wd try to shengzhen [/quote]
C#i3~u P%u2y Is| -h S5U/m5}| `p$?!oB
運落離都好辛苦下wo

大優勢 發表於 2007-2-6 01:16 AM

我都係綠漸進色4A&NU2^T`K0q
洗唔洗俾你呀)ds?6Irm^R5?

qzL2O+nd$\+e 要我落泥呀

lizard 發表於 2007-2-6 02:44 AM

多謝各位意見,-hCPd.m#V
我都係想問下有無這種夜冷鋪?oab6i5d
如果無,都係另想辦法

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.