請問有誰知舊款 階磚 何處買
家裡有些 階磚已爆.v4O&i"H[ j/r&b{綠漸進色,約 3 x 6吋
去過旺角新上海及新填地街一帶問。
已經找不到舊款的,;L%|A-B` iw"[&Y
而且這些鋪只做代理,一落單定就要幾盒、最低消費要幾百元。
我只需十數塊階磚就可以。~/^B;\1~*eF8z?
(xAu%amEa
誰有這經驗?
謝 砵蘭街---近旺角道,向深水方向,右手邊有一門專賣瓦仔及 紙皮石的,找找有沒有 砵蘭街都問過幾間了。大都用門市及批發I3PlW)t;zv7^
anyway thanks try to shengzhen [quote]Originally posted by [i]lungchimo[/i] at 2007-2-5 06:38 PM:
try to shengzhen [/quote]
-h S5U/m5}| `p$?!oB
運落離都好辛苦下wo 我都係綠漸進色4A&NU2^T`K0q
洗唔洗俾你呀)ds?6Irm^R5?
要我落泥呀 多謝各位意見,-hCPd.m#V
我都係想問下有無這種夜冷鋪?o ab6i5d
如果無,都係另想辦法
頁:
[1]