娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomy lee 發表於 2007-2-5 04:49 PM

枝蠟燭就可以發電

[url]http://funmovman.blogspot.com/2007/02/blog-post.html[/url]
N-P4K#Wn g/P-G-w _ T 100% work!!!!

vv1668vv 發表於 2007-2-5 05:21 PM

謝謝分享。。。 XU%^dXD p:v4s1sL s7J
好有趣。。。(學到野。。。) }u po5|
請問有無邊位“巴打”可以 。。。教教我是什麼原理呢?

lizard 發表於 2007-2-5 06:21 PM

樓主大多數post都.....
f+uV4V1_ @ 獨這個分享不錯。

lywv5 發表於 2007-2-5 08:13 PM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2007-2-5 06:21 PM:DH:L4Ow Il#`
樓主大多數post都.....,D6IZ[?6O/o8D#H
獨這個分享不錯。 [/quote]2t\bOd"NZ
xI D^zQ,A Y

1U jk5X$|%X you are too mean man

JerryLee 發表於 2007-2-5 11:57 PM

太神奇啦 唔知問物理先生解唔解到呢?

loklok117 發表於 2007-2-6 12:06 AM

條片做左手腳

kaka098 發表於 2007-2-6 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2007-2-6 12:06 AM:QIp?z.Vr
條片做左手腳 [/quote]_hC/E2q4g1I
6m+}w/B,z7l
有何高見 @@"??

RainRainピ 發表於 2007-2-6 01:40 PM

咁神奇....:eek::eek::eek:

loklok117 發表於 2007-2-6 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]kaka098[/i] at 2007-2-6 13:33:
DQd,y$Ifi^
+}LS^b
|:nPjP m Dou 有何高見 @@"?? [/quote]
dN9n+YLAD-c
[!jf2uRk6C 條片裡面接上燈泡果時kW8Vl~*\xA$D
有部份電線無影入鏡頭(電線中間部分)
J$c7\*PB _@ 如果有基本電學常識既朋友
X]1V(]qqJ 會知道只要在電線中間接上電源
X6?g&`j;Sl] 一樣可以形成一個電路

vcrcan 發表於 2007-2-7 02:31 PM

這段片相當有趣,可惜我沒有學過相關知識

pigcat 發表於 2007-2-7 05:00 PM

我覺得有d怪lor....
v@1T,w xyN)W9f X`%gw.EewH'kEt
大家留意下佢著燈果時..
&M A6ui2z[/t 2邊電線都冇入鏡... h'Q??$?t0Yv1Z7yr

M&s(kU"QJW:x 而之後摩打果度... RU-fU jf o
佢剪插過..
GV&Jq9bLQm1? m:G g#T3F/h ]
而且*U;J0vvx m!H,RqJ
個鏡頭咁細UhFn D
根本睇唔到個摩打係唔係轉緊 C'M3R'j5bs;Y ?G#E
我地只係聽到d聲ja ma....;)

lizard 發表於 2007-2-7 11:48 PM

我有多餘蠟燭,都跟佢方法過做實驗。:V?8y8\N#@/m
我用電壓表去試,用最細檔次都無電壓讀數。
jE2EZ EU2C3K @2Q 用電流表去量,指針有少許。但這種電流,比起我自己緊握再極探針時所發出人體電流還要低很多。即是說應該無可能有足夠令燈膽亮著電壓電流。 K)S4CU#x*M:b:a
這種極輕微電流,也可能是燃著蠟燭,溫度帶動靜電,傳到釘上而已。電流根本就少無可少。我們用布以同一方向擦膠間尺,這靜電苛也強這實驗很多。
0\2IV^[]3eU6u3CQ ^"Z#b_8G}?
這實驗應該為呃人的!
C9KiNy2{)K_#cs*t 當然我當初也想會否因為靜電的緣故。3evEq"f8}~
因為在冬天,濕度低的時期,以前在北方上私家車時,車門的膠邊也帶有大量靜電。令人有觸電感覺。

RainRainピ 發表於 2007-2-8 02:00 PM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2007-2-7 11:48 PM: ~`s7Q?7P,B%n.X
我有多餘蠟燭,都跟佢方法過做實驗。6QUQZC(Tr^
... [/quote]
Gyii3pt:vRwc :good::good::good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.