[轉貼] 《約定》(改 陳奕迅《富士山下》)
情路裡不免跌倒 失戀總會碰到怎麼灰心的我遇到你的好
難道你早已知道 彼此都會蒼老'j _z!G'j'x/g
光陰失去找不到方法彌補
S }7_FB#ev?
如何疼惜你最好 只想給你看到"o4Y%P4Qe H6w
即使缺點改變如何難做到
流淚要跟你哭訴 開心想你知道q.R(q\b&kH8Nk
一起等到天荒相依到地老
* 從不懂聽你心聲 了解你如何令你高興 Hu/IT ~*WT
到知道一刻已經放低決定
仍纏著往日事情 為何目標尚未明
如何能去到最尾未敢保證8t;r'}9U,[vMHH5Q
如果把歌曲刻意 改過內容讓你傾聽+OMUqE\.x!I(fDJ
每一句之間等於我的約定)Q;Mu.H#P;gu,Wu1rh j
餘下在這段路程 同攜著手望著流星 i)J$?l'W+D&KS
你是否真正 把一生交我保管
去用我的姓 *bg?I)? v,k
%F?9q;cBY
明白你想過遠走 只好忍痛放手
感激你竟跟我度過了春秋
原諒我的愛不夠 怎可把你擁有
都不忍心委屈的把你留守MT)eIl*so
Li/e_W,m
其實我知有對手 只等一個缺口
分開過的一對如何成密友/?/Xee+T&sXN$j
如若我的愛得救 即使犧牲所有
都不想最終孤單一個內疚}8T i m"C7wn)Yn.h
Y,v }!VUV;F
Repeat *q.Y9p,L.iC p
我們還心軟 縱使再如何兜圈 也贈你溫暖 very good:good: I like it.... 好正=]
填得吾錯..
我好鍾意 仲以為係光良嗰首tim 唔錯窩, 努力 bro 有創意~~~~ 唔錯喎~~keep going <富士山下>本身係好有味道既詞,故事動聽。
呢個<約定>填得唔錯,但K歌味重左。!z ?D#r6V\&bJ
呢個版岩方力申呢種較低質歌手唱多o的。
anyways,填得幾好。2^zx9H"}+W E)\P
[[i] Last edited by YingTung on 2007-2-7 at 12:29 PM [/i]] post在戀愛區較好 填得唔錯窩 幾有水準 幾順口 雖然好多句d韻都好似原來果句,同埋個歌名好似不太啱d詞....不過填得都算ok啦... i think this is bettter than the original lyrics 是轉貼的?改得幾口幾岩音,可惜不是樓主原創 仲有冇其他呀, 好正呀
頁:
[1]