娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ivanland 發表於 2007-2-6 10:13 PM

[轉貼] 《約定》(改 陳奕迅《富士山下》)

情路裡不免跌倒 失戀總會碰到
q FqL.q2z 怎麼灰心的我遇到你的好
5sa|"z(p/i~.@SU 難道你早已知道 彼此都會蒼老'j _z!G'j'x/g
光陰失去找不到方法彌補
+Ypz@e8x S}7_ FB#ev?
如何疼惜你最好 只想給你看到"o4Y%P4Qe H6w
即使缺點改變如何難做到
BV;m_1?S w~"?`W 流淚要跟你哭訴 開心想你知道q.R(q\b&kH8Nk
一起等到天荒相依到地老
'q f7s{(I
qv WwL Hs * 從不懂聽你心聲 了解你如何令你高興              Hu/IT~*WT
  到知道一刻已經放低決定
4Zd ^mmk9u   仍纏著往日事情 為何目標尚未明
3m7VG6I4KCv^2k   如何能去到最尾未敢保證8t;r'}9U,[vMHH5Q
  
&v_kc$e$X   如果把歌曲刻意 改過內容讓你傾聽+OMUqE\.x!I(fDJ
  每一句之間等於我的約定)Q;Mu.H#P;gu,Wu1rh j
  餘下在這段路程 同攜著手望著流星 i)J$?l'W+D&KS
  你是否真正 把一生交我保管
/N#W/Mf{u   去用我的姓 *bg?I)? v,k
%F?9q;cBY
明白你想過遠走 只好忍痛放手
-wB y6g3y6M3?w'O 感激你竟跟我度過了春秋
Ga `%y!Y#H3a8W'qjXn 原諒我的愛不夠 怎可把你擁有
r A@vk&JT 都不忍心委屈的把你留守MT)eIl*so
Li/e_W,m
其實我知有對手 只等一個缺口      
N-CaKaO%KoN7e 分開過的一對如何成密友/?/Xee+T&sXN$j
如若我的愛得救 即使犧牲所有
1M,\DN i9L.XG8[4e!Q 都不想最終孤單一個內疚 }8T i m"C7wn)Yn.h
Y,v }!VUV;F
Repeat *q.Y9p,L.iC p

Ic\r Zx 我們還心軟 縱使再如何兜圈 也贈你溫暖

mj1234456 發表於 2007-2-6 10:14 PM

very good:good:  I like it....

kubrick 發表於 2007-2-6 10:25 PM

好正=]
$}i;_*N g7e7Amk*j 填得吾錯..
-G7whGH 我好鍾意

SCM 發表於 2007-2-6 10:32 PM

仲以為係光良嗰首tim

chunchunchun 發表於 2007-2-7 08:24 AM

唔錯窩, 努力 bro

jackyleej 發表於 2007-2-7 09:21 AM

有創意~~~~

sdfdsf 發表於 2007-2-7 11:52 AM

唔錯喎~~keep going

YingTung 發表於 2007-2-7 12:20 PM

<富士山下>本身係好有味道既詞,故事動聽。
+\Ig l5w%U0c 呢個<約定>填得唔錯,但K歌味重左。!z ?D#r6V\&bJ
呢個版岩方力申呢種較低質歌手唱多o的。
bgv?a&|
X+ZA+@%]%w n ^ anyways,填得幾好。2^zx9H"}+W E)\P

;?fcM4[(@"C(T4T} [[i] Last edited by YingTung on 2007-2-7 at 12:29 PM [/i]]

wer 發表於 2007-2-7 09:08 PM

post在戀愛區較好

JerryLee 發表於 2007-2-7 10:48 PM

填得唔錯窩 幾有水準 幾順口

trunks 發表於 2007-2-7 11:37 PM

雖然好多句d韻都好似原來果句,同埋個歌名好似不太啱d詞....不過填得都算ok啦...

lywv5 發表於 2007-2-7 11:40 PM

i think this is bettter than the original lyrics

vcrcan 發表於 2007-2-9 08:24 PM

是轉貼的?改得幾口幾岩音,可惜不是樓主原創

月月鳥 發表於 2007-2-9 11:51 PM

仲有冇其他呀, 好正呀

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.