想揾“ 女model…”出化妝show..
有個朋友 學緊 化妝,美容。。就黎要畢業, 做最後習作。。
想揾“ 女model…”出化妝show..
五官端正。。平平地。。的話。。。
唔知 有無 好介紹 呢?Nn)d;XOM;v}'S
唔該曬 我有請聯絡我吧mail:[email protected] [quote]Originally posted by [i]evoyolinda[/i] at 2007-2-7 12:24 AM:
我有請聯絡我吧mail:[email protected] [/quote]
*z.E5PAk(a I
,u ^6xpJ:f{%o
謝謝你的回复。。
'M*`t-ots
我會叫我個朋友 直接 聯絡 你。O/C,iH{7vk
THX!!5[8`)Dh4xaL1C;^]
[[i] Last edited by vv1668vv on 2007-2-8 at 03:05 AM [/i]]
頁:
[1]