我今日生日
2月7日係我生日7[\D.\G#[c(]lVEq近幾年工作都唔太順利,希望今年好番d 生日快樂~~;m~7MZN9vr
`5Bz\{-?Th PR
唔怕既~~過左逆境就會有好野出現既
\0sI%S$a.zT
生日要開心d先岩ga^^*~(pN^?k]
唔好諗唔開心既野 [quote]Originally posted by [i]ohnaf[/i] at 2007-2-7 02:01 AM:.dt"wJ|6e? wE
生日快樂~~
.Up uxS
唔怕既~~過左逆境就會有好野出現既
^MW`T)g3KA5{
生日要開心d先岩ga^^.KL)a8B[{ WT6o
B3F[6KO.tC9a5d;H!R
唔好諗唔開心既野 [/quote] I;A-OQ1ntU v
多謝呀:haha: 祝你開開心心。。事事順利 年頭開心到年尾。 祝你生日快樂先:clap::clap::clap:O'f+Pj.KH
人生响工作嘅時間咁長,唔順利就一定有,係呢段時間就係考驗你個人意志同毅力嘅時候,跨過呢一步,到你遇到機會和順景時,你就唔會驕傲、輕浮,因為你會明白一切得來不易,所以最重要係相信你自己嘅能力oj#oA!`O
從今天起,你會一切順利ga嘞:D :clap::clap: [color=Orange]~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~[/color] :clap::clap: :clap:[b][size=5][color=Purple]祝你生日快樂, 心想事成[/color][/size][/b]:clap: [quote]Originally posted by [i]verywai[/i] at 2007-2-7 01:43:
2月7日係我生日9N]qE+k
近幾年工作都唔太順利,希望今年好番d [/quote]3@3}3LH:I*knB:]
[b][size=4][color=green]verywai[/color],[color=purple]HAPPY[/color] [color=orange]BIRTHDAY[/color]:clap::clap::clap:q-OE-[2jW
%z\3ym8V;v
[color=blue]人生總有高低起跌,唔好灰心,未來日子一定越嚟越順~:good:0TxP ]%z
祝你行運行到腳趾尾、身體健康~:kiss:[/color][/size][/b]'wk~ QbcO
`j5?+NH4D5A
tt Q,Ow2f(K"q7F
P.S. 送你 6分,有個好兆頭~:photo: 咁祝你生日快樂 事事稱心 :clap: [color=Green][size=4][b]祝你生日快樂, 工作順順利利[/b][/size][/color] :clap: 祀你早日重見光明 遇到逆境, 要從中吸取經驗, 到下次再有唔如意既時候, 就唔會咁易被問題難到, 要知道挫折係能夠幫助一個人成長, 平常心面對吧! 生日要開心啲呀:P 生日快樂!從心所欲!身體健康!事業有成!r?&{.`3_]5_.t
[[i] Last edited by KLF on 2007-2-7 at 04:26 AM [/i]] 哩幾年D打工仔有幾多個係順利吖,不過有希望總好過冇希望嘅~~~生日快活:clap: 生日快樂~心想事成~工作順利! 生日快樂ar 生日快樂 :clap: 生日快樂 祝你生日快樂 祝你生日快樂!!事事順利!豬年行大運!:clap::clap: 冇諗過會有咁多網友reply,真係好多謝大家
我都祝褔大家快樂健康