娛樂滿紛 26FUN's Archiver

verywai 發表於 2007-2-7 01:43 AM

我今日生日

2月7日係我生日
~ t._%L5P"s 近幾年工作都唔太順利,希望今年好番d

ohnaf 發表於 2007-2-7 02:01 AM

生日快樂~~!\yCT/aG3u

F6@3M+Q9Ge8]Vt 唔怕既~~過左逆境就會有好野出現既
%lz!Z-kp2w:F6z
$~ |5| r,[0eA 生日要開心d先岩ga^^
AFsC ^&Tp0Z
]@-l d)T-ri'Zy 唔好諗唔開心既野

verywai 發表於 2007-2-7 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]ohnaf[/i] at 2007-2-7 02:01 AM:
-h Z:@ la%a 生日快樂~~
4f5H:{ l GA rd
F&g_GD 唔怕既~~過左逆境就會有好野出現既
;Y"}p|[%tG
7fsV"BO2E"j"\*RU o 生日要開心d先岩ga^^
h4h}&n1{z-YV .pFQ2uD$WvJ)Av
唔好諗唔開心既野 [/quote]"p;o*w!F7P W X$}7`+UT
MM7[m*xnb
多謝呀:haha:

vv1668vv 發表於 2007-2-7 02:11 AM

祝你開開心心。。事事順利 年頭開心到年尾。

cyc1 發表於 2007-2-7 02:16 AM

祝你生日快樂先:clap::clap::clap:-EP6A8hs7|s LS
人生响工作嘅時間咁長,唔順利就一定有,係呢段時間就係考驗你個人意志同毅力嘅時候,跨過呢一步,到你遇到機會和順景時,你就唔會驕傲、輕浮,因為你會明白一切得來不易,所以最重要係相信你自己嘅能力o
1Mf}@8O4Q&w E 從今天起,你會一切順利ga嘞:D

RainRainピ 發表於 2007-2-7 02:39 AM

:clap::clap: [color=Orange]~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~[/color] :clap::clap:

AWU 發表於 2007-2-7 02:45 AM

:clap:[b][size=5][color=Purple]祝你生日快樂, 心想事成[/color][/size][/b]:clap:

BOYDWAN 發表於 2007-2-7 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]verywai[/i] at 2007-2-7 01:43: B TWSk#ZJ
2月7日係我生日#Kf3WI uXITi}P
近幾年工作都唔太順利,希望今年好番d [/quote]
?$ApmFx (p$G"M7Y&k!e

-\ g w4Y'v2_4IU [b][size=4][color=green]verywai[/color],[color=purple]HAPPY[/color] [color=orange]BIRTHDAY[/color]:clap::clap::clap:1s'?*[ghDZx"F
UBNj"u$W&rI
[color=blue]人生總有高低起跌,唔好灰心,未來日子一定越嚟越順~:good:*Gu9T*];N9@4qKt
祝你行運行到腳趾尾、身體健康~:kiss:[/color][/size][/b]w L iJ;X yq/R:FRP"x!E
ij2J.W%Q]3d

W f7o1p)Ny8C s P.S. 送你 6分,有個好兆頭~:photo:

yuri 發表於 2007-2-7 02:53 AM

咁祝你生日快樂 事事稱心

clkgtr 發表於 2007-2-7 03:05 AM

:clap: [color=Green][size=4][b]祝你生日快樂, 工作順順利利[/b][/size][/color] :clap:

rongol 發表於 2007-2-7 03:32 AM

祀你早日重見光明

joeso1 發表於 2007-2-7 04:10 AM

遇到逆境, 要從中吸取經驗, 到下次再有唔如意既時候, 就唔會咁易被問題難到, 要知道挫折係能夠幫助一個人成長, 平常心面對吧! 生日要開心啲呀:P

KLF 發表於 2007-2-7 04:22 AM

生日快樂!從心所欲!身體健康!事業有成!@)L3r6[ u;K(R!yY0z
[J%sik6JT5s_
[[i] Last edited by KLF on 2007-2-7 at 04:26 AM [/i]]

jimjim12 發表於 2007-2-7 04:23 AM

哩幾年D打工仔有幾多個係順利吖,不過有希望總好過冇希望嘅~~~生日快活:clap:

Nucks 發表於 2007-2-7 04:39 AM

生日快樂~心想事成~工作順利!

tangkevin 發表於 2007-2-7 07:23 AM

生日快樂ar

tonykwl 發表於 2007-2-7 08:34 AM

生日快樂 :clap: 生日快樂

jackyleej 發表於 2007-2-7 09:12 AM

祝你生日快樂

specificness 發表於 2007-2-7 09:33 AM

祝你生日快樂!!事事順利!豬年行大運!:clap::clap:

verywai 發表於 2007-2-7 09:37 AM

冇諗過會有咁多網友reply,真係好多謝大家qwli[(iT!p
我都祝褔大家快樂健康

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.