娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tangkevin 發表於 2007-2-7 06:51 PM

有冇大佬今年攪年宵呀

我今年係葵芳攪   得閑或係附近就黎睇睇laV.O2q(_n0Rp*_
1u.S.kxO f*r
你話26fun 平比你

pigcat 發表於 2007-2-7 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]tangkevin[/i] at 2007-2-7 06:51 PM: Ax$jC1qs+et
我今年係葵芳攪   得閑或係附近就黎睇睇la
"e uT8]\!TAN v#F.oJ&q1^t
你話26fun 平比你 [/quote]
`}4w{i8HvE 我有好多同學都攪呀!!!
]'[j_ {-dk a#P#Oc)F:K l
葵芳5F#KL,b5{7cL3m.zpif
我應該唔會去ar...haha
6?k6d@K/B%l9fn4a sorry ar巴打!!:q2@l&H/jI;i
mm u1\e!Y cQ
Sc S9W/dZap{9x
賺多d la:agree::agree::agree::agree:

ohnaf 發表於 2007-2-8 12:15 AM

前2年都有去~~今年好忙~~不過都可能去~~唔知你搞d咩攤位呢@@"

tangkevin 發表於 2007-2-8 01:09 AM

我都覺葵芳有點.....
2y3z1]gB;Ub0{ RIC-H"EE
but 攪既  拿經驗黎啫  維園人旺 未必旺財

sdfdsf 發表於 2007-2-14 07:01 PM

我有朋友今年搞/f L3_ OlYt2_m
但我冇參與

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.