有冇大佬今年攪年宵呀
我今年係葵芳攪 得閑或係附近就黎睇睇laV.O2q(_n0Rp*_1u.S.kxO f*r
你話26fun 平比你 [quote]Originally posted by [i]tangkevin[/i] at 2007-2-7 06:51 PM:Ax$jC1qs+et
我今年係葵芳攪 得閑或係附近就黎睇睇la
v#F.oJ&q1^t
你話26fun 平比你 [/quote]
我有好多同學都攪呀!!!
a#P#Oc)F:Kl
葵芳5F#KL,b5{7cL3m.zpif
我應該唔會去ar...haha
sorry ar巴打!!:q2@l&H/jI;i
mmu1\e!Y cQ
Sc S9W/dZap{9x
賺多d la:agree::agree::agree::agree: 前2年都有去~~今年好忙~~不過都可能去~~唔知你搞d咩攤位呢@@" 我都覺葵芳有點.....
RIC-H"EE
but 攪既 拿經驗黎啫 維園人旺 未必旺財 我有朋友今年搞/f L3_ OlYt2_m
但我冇參與
頁:
[1]