娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你o地對保險有咩睇法?
trista_cheong
發表於 2007-2-9 02:13 PM
你o地對保險有咩睇法?
我依家o係某間保險公司做partime 打雜﹐不過我老細都叫我上堂了解o下呢個行業﹐;)
c$y+C Fi
/X(S.] ay(MSJ
其實佢o地都係用"意外同命運係不可預計的"呢樣o野黎賺錢﹐:):)