娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2007-2-10 09:52 AM

香港冰雕隊札幌奪冠

香港冰雕隊札幌奪冠 _$Zf t|;`s

7Y'_a5jH7XK9e~ (明報) 02月 10日 星期六 05:05AM
(@U&qk4]2l
?C0x` l,X@i(Ph 【明報專訊】ZU1n/p"[q
香港冰雕隊再度揚威海外,
qX4b4aK w(xSt R 日前參加「第58屆札幌雪節」國際冰雕比賽中贏得冠軍,
h lT%S%|o 是次奪標作品是極富傳統及文化特色的《龍之舞》。
z^8_/X;U2t#v:_N 一條巨龍在空中翱翔舞動,維肖維妙,亦寓意香港社會和經濟充滿活力和朝氣。
/r r:hn/L(x_ Pi$@An{8h^;D-|
其實,自1976年開始,香港每年都有派隊參加這項冰雕比賽,過去成績不錯,曾11次奪標而回。
-wy(H U|-t$a n
^0}6I+r5l2Y 今次請了香港小姐「旅遊大使獎」得主徐淑敏一起到札幌推廣香港,鼓勵日本遊客來港旅行。
;_0k8v1c RleU `s
3|3q8L'`lGyuKSR :clap::clap::clap:

cmchi 發表於 2007-2-10 03:50 PM

有無相睇下呀[,d:A0LFLAi
好想睇;hW.T(h)e-qL!K/m6D

5@*`$A.s*UD$gF} 就咁想像都覺得好靚

vcrcan 發表於 2007-2-10 03:59 PM

這單新聞如果唔係樓主貼出黎真係唔知,anyway恭喜晒佢地為港人爭光

wer 發表於 2007-2-10 04:56 PM

[quote]Originally posted by [i]vcrcan[/i] at 2007-2-10 15:59:u~9DeXN"f
這單新聞如果唔係樓主貼出黎真係唔知,anyway恭喜晒佢地為港人爭光 [/quote]
1U sW'w ? x 但不算是運動

Nucks 發表於 2007-2-10 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-2-10 04:56 PM:
o.` xKLN9H9i
B&M [kH 但不算是運動 [/quote]
*|2n^&U ok?Z5G 是不是運動有什麼問題?不要以為冰雕是易事呢

lywv5 發表於 2007-2-10 09:59 PM

support6o6t$rW5GO2l/c%^
that means HK ppl are also artistic

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.