娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2007-2-10 12:46 PM

香港人ge知識真係咁貧乏??!

尋日09-02-2007 聽香港電台二台節目, 晨 光 第 一 線, 聽眾答問題遊戲, 我o岩o岩聽到兩條題目如下-\!H9H{4?D
1) 詩人王維外號是什麼.....a) 詩仙  b) 詩聖  c) 詩佛  d) 思域Hy swL.d
    聽眾答左............d) 思域
x&Cg:k Z^ 2) 澳門大三巴牌坊原本係乜野......a) 教堂  b) 貞節牌坊  c及d答案唔記得
\ qx^9}     聽眾答左............b) 貞節牌坊
N r5{*{9d&TVh:[
5C[ Xa$zB+c"d 聽完幾乎嘔血
D7FS&N#NK b4H}&n6L 唔信請網上重溫,第三個鐘中段部份內容
Q5@CgW*U+P w:X~[
3zG KyZ.W [url=http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi?progdir=radio2/crazyandhappy&event_name=%BA%C6+Show+%A7%D6+%AC%A1+%A4H+%0A]http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi?progdir=radio2/crazyandhappy&event_name=%BA%C6+Show+%A7%D6+%AC%A1+%A4H+%0A[/url]
O@~?$u4Kl d
bI4W&Sz(@un V*W:w [[i] Last edited by J.T. on 2007-2-10 at 12:50 PM [/i]]

d228216 發表於 2007-2-10 01:00 PM

唔啱咩???

specificness 發表於 2007-2-10 01:12 PM

得看看所講的是甚麼樣的知識。流行潮款、名廠汽車、以至av女優,恐怕一般港人的知識絕不貧乏,至於歷史文化囉喎………我只可以話,仲有好大既進步空間……

faison 發表於 2007-2-10 02:12 PM

wow...gum dou ng sic??!!!

D9B9A97E 發表於 2007-2-10 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-2-10 01:00 PM:
[ aqFai 唔啱咩??? [/quote]
S/Jd$SaS5^b7\ *_Y:}']*aU;k1T
唔好玩啦
C+ER#Fl l d答案點睇都唔啱啦
)Ug.H%d/O 第一條就算我唔記得正確答案係咩(q"T6S9I-IK|Y1l? @m
但點都唔會答  "思域"
3qO*s1P`W)A/q 第二條澳門大三巴牌坊原本當然係教堂啦9A:I]1l [r5X
更冇常識都唔會答貞節牌坊=.=8oZ3] m c+L
我覺得佢純粹搞氣氛

vcrcan 發表於 2007-2-10 04:03 PM

我諗呢類都唔係common sense或重點通識題目,有人唔識真係唔奇

lywv5 發表於 2007-2-10 09:54 PM

1) 詩人王維外號是什麼.....a) 詩仙  b) 詩聖  c) 詩佛  d) 思域
IbP!jV#VUg~     聽眾答左............d) 思域N&JE~V} Dy-i
l7[dby*m

(?n7S*or#Y"uF9? I am not sure if it is a or b

wer 發表於 2007-2-10 10:28 PM

[quote]Originally posted by [i]lywv5[/i] at 2007-2-10 21:54:
|6X4X$W0t1w9d 1) 詩人王維外號是什麼.....a) 詩仙  b) 詩聖  c) 詩佛  d) 思域-Rp0k Z I"pIx;p
    聽眾答左............d) 思域?%AO,r2il%y
ys.dfZ6I A8r-[c
R|0m.W"P
I am not sure if it is a or b [/quote]
R9G8f8B_ OoS A is  not a or b3sw.PN2s8i m"mk I
詩仙是李白"rA;t9yf[ sU
杜甫是詩聖
G }"D!wOaCc is c

shehboy 發表於 2007-2-11 12:02 AM

a or b ???  咁就更加證明呢個標題無錯!

DH 發表於 2007-2-11 01:32 AM

思域 >> civic....:haha:

王晶 發表於 2007-2-11 03:55 AM

答得好正......思域)R:{ z+`1k9fzv

A&B%p;tm.K G 佢係咪玩野ja???

wer 發表於 2007-2-11 09:18 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-2-11 03:55:x^o7n4Ph
答得好正......思域
v?U2CX2gQ W
2dD'~l-U o$c@8M/V 佢係咪玩野ja??? [/quote][+u-iMKL5nK
YES:good:

大優勢 發表於 2007-2-11 06:02 PM

1 ) 詩人...............你要人識幾多
T;Xbb7j5F9q.m 一日讀兩個鐘夠吾夠???3c eA4Kh%T7k} V

6EZd{ }t 2)澳門歷史識唔晒有幾閒先
].F,L6c2\z])G
A,l6jX1R 你識就話人唔識
,oR5B2M)`5Z s}7F 咁你吾識又會比人話吾識既啫

fss16 發表於 2007-2-11 06:20 PM

c 屎忽:D

wer 發表於 2007-2-11 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]fss16[/i] at 2007-2-11 18:20:
.|FJrB2^ c 屎忽:D [/quote]
\/j*l#?.[`F+WLP 沒有這個答案

loklok117 發表於 2007-2-11 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]J.T.[/i] at 2007-2-10 12:46:
1n*wUtG7GCf8~|X 尋日09-02-2007 聽香港電台二台節目, ... [/quote]
2k+Wh n\O
4np7h @Vh!]p 兩條我都唔識
,h7S f9\6{j ] 但條友答得真係幾過分

loklok117 發表於 2007-2-11 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-2-10 22:28:&dv;AeW liq
!~[4F.D ei
is  not a or b
.fb6ed&og 詩仙是李白
yAf$j;Cw$y 杜甫是詩聖
8g;^:okm m'lQ,C is c [/quote]{}e6IK0~AV

jB0Y v | U _ 第一題我都記得係咁(h0yw3V,e7ET
詩仙是李白)Z'|O+@H0U!a
杜甫是詩聖!A?4{,Z c7rw(J

0c]yc N3W@4k2S 其實真係答案係咩:confused:

pigcat 發表於 2007-2-12 02:02 AM

係唔係玩野jei..!D;^;JwNR6?)cBy

0H|Y4Ek {2D 有乜可能答思域ar....3yJ n5X g/u{ zAx

GU~/qRJ sT 唔好理識唔識..common sense都唔會啦
t_'E s"F9z3[l-G l%k~sS w)}wfK
大三巴都唔識...抵打lor... |#_"F*f#O2@

Wi M%`:\+G(K&Ff #t P*D$Sw,d:R Q9F
詩仙 李白
5hOJ q4`4Si*dG [ F 詩聖 杜甫3f,]z2BA b x7| d{
詩佛 王維

yuri 發表於 2007-2-12 02:36 AM

第一題我都覺得無可能答思域......

qqwqqwqqw1 發表於 2007-2-13 04:27 AM

呢兩條唔識好出奇咩? @}#M {U1B?I+mWI
第一條我識,但係如果佢唔比答案選,我唔識
p2lSg8LVYQ 第二條我真係唔識

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.