娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2007-2-10 12:46 PM

香港人ge知識真係咁貧乏??!

尋日09-02-2007 聽香港電台二台節目, 晨 光 第 一 線, 聽眾答問題遊戲, 我o岩o岩聽到兩條題目如下
7?AEx5W"[ k 1) 詩人王維外號是什麼.....a) 詩仙  b) 詩聖  c) 詩佛  d) 思域3B Cfu@i
    聽眾答左............d) 思域
U]JY9] 2) 澳門大三巴牌坊原本係乜野......a) 教堂  b) 貞節牌坊  c及d答案唔記得-PZ_)W*u]3H
    聽眾答左............b) 貞節牌坊
&L VGr$LbZ:REO1B
AZ+W`4{wR'I_ 聽完幾乎嘔血
D.J.c0w)? 唔信請網上重溫,第三個鐘中段部份內容 yd?!KR].~.o

*U6T8H1I yL-tDQ [url=http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi?progdir=radio2/crazyandhappy&event_name=%BA%C6+Show+%A7%D6+%AC%A1+%A4H+%0A]http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi?progdir=radio2/crazyandhappy&event_name=%BA%C6+Show+%A7%D6+%AC%A1+%A4H+%0A[/url]
%y U9Zu)w
C9J/~^-x3^ [[i] Last edited by J.T. on 2007-2-10 at 12:50 PM [/i]]

d228216 發表於 2007-2-10 01:00 PM

唔啱咩???

specificness 發表於 2007-2-10 01:12 PM

得看看所講的是甚麼樣的知識。流行潮款、名廠汽車、以至av女優,恐怕一般港人的知識絕不貧乏,至於歷史文化囉喎………我只可以話,仲有好大既進步空間……

faison 發表於 2007-2-10 02:12 PM

wow...gum dou ng sic??!!!

D9B9A97E 發表於 2007-2-10 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-2-10 01:00 PM:7`t GF;vtm
唔啱咩??? [/quote]:|H5zm v?F4\8E

!YY9lRmyX'sj D 唔好玩啦?z r8bg
d答案點睇都唔啱啦
,F8Ck1_"HYW@f` 第一條就算我唔記得正確答案係咩;p7x8~ WPvnc o4M1~
但點都唔會答  "思域""YT&I8V+~ r7R/T
第二條澳門大三巴牌坊原本當然係教堂啦
ZX5{R:Z*xC 更冇常識都唔會答貞節牌坊=.=
9Sw)@R$Sh F1d 我覺得佢純粹搞氣氛

vcrcan 發表於 2007-2-10 04:03 PM

我諗呢類都唔係common sense或重點通識題目,有人唔識真係唔奇

lywv5 發表於 2007-2-10 09:54 PM

1) 詩人王維外號是什麼.....a) 詩仙  b) 詩聖  c) 詩佛  d) 思域H^#Nw6s)T
    聽眾答左............d) 思域&c-{SYA7i
&\4h7u Ei kiK:|
/jC0f;l,@*?4f
I am not sure if it is a or b

wer 發表於 2007-2-10 10:28 PM

[quote]Originally posted by [i]lywv5[/i] at 2007-2-10 21:54:
N0yj&i:A_q9{/?^ 1) 詩人王維外號是什麼.....a) 詩仙  b) 詩聖  c) 詩佛  d) 思域0y `$C0bq.bh$J
    聽眾答左............d) 思域FWw{J-adR'C

;V gkt c 8KGR|;q/il5@n
I am not sure if it is a or b [/quote]mM8n9y3V*o
is  not a or b
];O R G S 詩仙是李白Y Z hs&g2m-RD(z$s
杜甫是詩聖/{6ShM S;Z*o#Ma%d
is c

shehboy 發表於 2007-2-11 12:02 AM

a or b ???  咁就更加證明呢個標題無錯!

DH 發表於 2007-2-11 01:32 AM

思域 >> civic....:haha:

王晶 發表於 2007-2-11 03:55 AM

答得好正......思域
$v5bz!E!VA$X!H'm
Oj,pp5o._ 佢係咪玩野ja???

wer 發表於 2007-2-11 09:18 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-2-11 03:55:lp.]NBC
答得好正......思域u1on#W,J8D4s
7l*w kA;D2nvxS"}
佢係咪玩野ja??? [/quote]Sy8eD?
YES:good:

大優勢 發表於 2007-2-11 06:02 PM

1 ) 詩人...............你要人識幾多+O_Aa9k Y
一日讀兩個鐘夠吾夠???
)m6m+^\w1h?I!J
F6l_r]&J 2)澳門歷史識唔晒有幾閒先5s2EcJ)|(Zn
l | q})s d2ci _
你識就話人唔識
pH[O#n 咁你吾識又會比人話吾識既啫

fss16 發表於 2007-2-11 06:20 PM

c 屎忽:D

wer 發表於 2007-2-11 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]fss16[/i] at 2007-2-11 18:20: q$gF0wz
c 屎忽:D [/quote],a_OJcJ R D
沒有這個答案

loklok117 發表於 2007-2-11 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]J.T.[/i] at 2007-2-10 12:46:u9T1W#F1xC.C
尋日09-02-2007 聽香港電台二台節目, ... [/quote]
noh0en!V-dr ]$yr"A,Aj7S
兩條我都唔識
~2`h5~)@E7I 但條友答得真係幾過分

loklok117 發表於 2007-2-11 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-2-10 22:28:z2[6[dQx@#Qj

K5t r$o4dK YN pK is  not a or b
j8K)y3W/D_U 詩仙是李白
;~y\4M @.x!eNm 杜甫是詩聖*`&O$]sV-Ag
is c [/quote]
/PT,bg.B9kb V
u,['L!F4[$g$aH4i 第一題我都記得係咁
-~,[Q|1sO9c2B 詩仙是李白
q2^ pFlbHf 杜甫是詩聖
!vtsvz
? B$M {W\/v 其實真係答案係咩:confused:

pigcat 發表於 2007-2-12 02:02 AM

係唔係玩野jei..V sW Q{6b
%q3r6?g,F
有乜可能答思域ar....
9oP/A$]6BYe:zt C
(M g Uh-d"T?#i 唔好理識唔識..common sense都唔會啦Ia&`Z;zs1w
9O7?c!RT
大三巴都唔識...抵打lor...
F?C,XyPx
Y)} ]?Y"Q `O3FGL(wYK u
詩仙 李白Cy'l3rQ9w(FA\
詩聖 杜甫
a^p%N2Wx 詩佛 王維

yuri 發表於 2007-2-12 02:36 AM

第一題我都覺得無可能答思域......

qqwqqwqqw1 發表於 2007-2-13 04:27 AM

呢兩條唔識好出奇咩?,iOCz]Wc|
第一條我識,但係如果佢唔比答案選,我唔識
*B2l b Zh \ 第二條我真係唔識

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.