轉左型
好耐都無係26fun度留言但我發覺
以前 娛樂料 圖片多的26funAQ"t!S1\qM
依嫁都漸漸地多左唔同既subjectT^ lZF
\izx*pHh8q;B&U
唔通係轉左型 , 想做多方位討論區??:confused: 我認為這絕對是好事,這表示我們越來越多不同的朋友、話題,這個網站的認受性就更高了!而且,大家不時接觸多一點不同的事物、觀點,不是很好嗎?這是個健康的發展,絕對支持! 但係我係度係主力睇靚囡囡相@P LV8V{+m"x.K
就鐘意揾得意post, 短片
c CJ,w+K"~lRM
講社會不平事咁 t7[I?%M4RK
無靚囡囡真係無左個意義DO4|@#y;SNw
因為依個網最叻同比人好既地方就係有靚囡囡相又大又清 我個人就覺得到時就會變左看既人多q t DX_3T{
post cm既人就會越來越少 [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-2-11 17:29:4cY"xrn+[
但係我係度係主力睇靚囡囡相%ZlZ|(y:z@1j
就鐘... [/quote]G`,t f;X/BH
x%AWZv
咪係囉^ZZpyh#~1]2_/N r
如果太過subject既話
就好似同娛樂圈離開左主題4Bck1eQ*d\
咁樣就同一般既網站無特別之處 [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2007-2-11 05:46 PM:
B h/|N'?LJ7t I+u
咪係囉
如果太過subject既話
就好似同娛樂圈離開左主題)Vy0{WD1y
咁樣就同一般既網站無特別之處 [/quote]
我都幾認同你既講法 [quote]Originally posted by [i]sdfdsf[/i] at 2007-2-14 18:59:0S,hS;M/Z z
我都幾認同你既講法 [/quote]
哈哈[7i[i"zI |Bz(U
同道中人:D
頁:
[1]