娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2007-2-11 04:48 PM

轉左型

好耐都無係26fun度留言
:hD-Da"Ym0F 但我發覺
8m6Vm%sMcT 以前 娛樂料  圖片多的26funAQ"t!S1\qM
依嫁都漸漸地多左唔同既subjectT ^ lZF
\izx*pHh8q;B&U
唔通係轉左型 ,  想做多方位討論區??:confused:

specificness 發表於 2007-2-11 05:06 PM

我認為這絕對是好事,這表示我們越來越多不同的朋友、話題,這個網站的認受性就更高了!而且,大家不時接觸多一點不同的事物、觀點,不是很好嗎?這是個健康的發展,絕對支持!

大優勢 發表於 2007-2-11 05:29 PM

但係我係度係主力睇靚囡囡相@P LV8V {+m"x.K

B6Q5q ~:k0})KD t+O 就鐘意揾得意post, 短片
D-fh)Ww7i,P c CJ,w+K"~lR M
講社會不平事咁 t7[I?%M4RK

M:q o%U6SW0e M 無靚囡囡真係無左個意義DO4| @#y;SNw

+p.H7Vj _+n 因為依個網最叻同比人好既地方就係有靚囡囡相又大又清

cgdmzlam 發表於 2007-2-11 05:29 PM

我個人就覺得到時就會變左看既人多q t D X_3T{
post  cm既人就會越來越少

cgdmzlam 發表於 2007-2-11 05:46 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-2-11 17:29:4cY"xrn+[
但係我係度係主力睇靚囡囡相%ZlZ |(y:z@1j

5sU+a6N U$z 就鐘... [/quote] G`,tf;X/B H

^ Dh5G#KiNG x%AWZv
咪係囉^ ZZpyh#~1]2_/N r
如果太過subject既話
O7d9Y xf+yu*i 就好似同娛樂圈離開左主題4Bck1eQ*d\
咁樣就同一般既網站無特別之處

sdfdsf 發表於 2007-2-14 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2007-2-11 05:46 PM:
5D.UhPZ+R
`0YJ!Q w9r B h/|N'?LJ7t I+u

|6nh Y ];w%F6]!A:[ 咪係囉
v&u Mj UR l+Hl 如果太過subject既話
;j+J#p et;u*H$| 就好似同娛樂圈離開左主題)Vy0{WD1y
咁樣就同一般既網站無特別之處 [/quote]
8V$^%]+cv+Ef 我都幾認同你既講法

cgdmzlam 發表於 2007-2-14 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]sdfdsf[/i] at 2007-2-14 18:59:0S,hS;M/Z z

G;sR1h#y6z:|:r"}O 我都幾認同你既講法 [/quote]
6S4b wcH
Y{ u L0e)_/g `.Y6x 哈哈 [7i [i"zI |Bz(U
同道中人:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.