娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你覺得咩係嘈音??
arsenalhrs
發表於 2007-2-16 03:25 PM
我住2樓 , 樓下d令仔成日係到嘈.. 由其是12點之後.. 勁克人憎
wer
發表於 2007-2-16 03:29 PM
[quote]Originally posted by [i]arsenalhrs[/i] at 2007-2-16 15:25:
W*s:E Y Zp6W'\"i*k5e
我住2樓 , 樓下d令仔成日係到嘈.. 由其是12點之後.. 勁克人憎 [/quote]