你覺得咩係嘈音??
以前我以為只係一d鑽地,鑽牆之類4[U%}:P)W2Z J.b |e9V&t
但..原來唔止...;ECC.Q Yn1c
?!fDp9m X
方力申ge歌都係...;O*o0UH4K.fk%\
)^|d-r m
我都ok中意佢ge歌%x3o:U5l a9QoDp@
但當你不情願咁連續成個week..成日不停咁聽住...
+PI8E+n#m+ps Y
仲要係來來去果幾首ge事候...][8l}2~DG
我真係就黎發癲...
l;Ja!Tvh X
7_K0o-vs;^0A+@
唉...:(:(:(:(:(:( 我覺得有D聲音係你唔想聽到既時後出現